Als je eenmaal begint met minderheidskabinetten kom je er heel moeilijk weer af, zie Denemarken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op Remlof, 't duurt op z'n hoogst maar vier jaar, daar draait de wereld gewoon om door hoor
quote:Rolling Stones stoppen ermee
van onze redactie
AMSTERDAM - Na vijftig jaar muziek maken vinden de Rolling Stones het mooi geweest. In 2012 gaan de bandleden met pensioen.
Drummer Charlie Watts viert binnenkort zijn zeventigste verjaardag. Ronnie Wood is 63 en Keith Richards en Mick Jagger zijn beiden 66 jaar. "De heren beseffen dat ze een dagje ouder worden", vertelt een bron aan de Britse krant The Sun. "Ze willen stoppen op hun hoogtepunt."
De Rolling Stones zijn van plan om met een afscheidstour de hele wereld over te reizen.
De band heeft meer dan 200 miljoen platen verkocht. Grote hits zijn Satisfaction, Paint it Black en Brown Sugar.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint met minderheidskabinetten kom je er heel moeilijk weer af, zie Denemarken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint met minderheidskabinetten kom je er heel moeilijk weer af, zie Denemarken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denemarken is gewoon welvarend gebleven, mensen drinken er nog steeds bier, maak je niet teveel zorgen
Het werkt verlammend op de politiek. En Denemarken is economisch gezien een veel kleiner landje dan Nederland.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer, dat hij vroeg stierf, kun je hem niets meer vertellen hè![]()
En ach, een beetje orgel heeft tegenwoordig een plug voor een koptelefoon
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
Het werkt verlammend op de politiek. En Denemarken is economisch gezien een veel kleiner landje dan Nederland.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vertel hem nog steeds dingen en ik denk dat ie luistert, "Papa ik lijk steeds meer op jou"![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Het werkt verlammend op de politiek. En Denemarken is economisch gezien een veel kleiner landje dan Nederland.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom ?Ze hebben nog minstens 10 goede jaren in zich
Politiek ìs lullen, zeker in ons polderlandje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Een beetje minder "Politiek" en en een beetje meer; "nicht lullen, fussballen" ! zou dit landje geen kwaad doen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Je hebt je aureool, D_K!
Of kijk ik eindelijk goed?
quote:
wtfquote:De overgang van Mounir El Hamdaoui naar Ajax is van de baan. De Amsterdamse club kon geen overeenstemming bereiken met de AZ-spits. De clubs hadden al wel een akkoord.
Wat een drama, die lijstquote:
Hij (zij?) is ook gewoon grappigquote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:56 schreef Toverheks het volgende:
vind dit gewoon de leukste Remlof, want zo zit ik ook altijd op mijn krukkie achter mijn pc als ik weer iets leuks hier lees
KLB is qua postaantallen dan ook bijna het halve forum hè?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een drama, die lijst. Allemaal KLBshit als "wie?" "/care" "Nee." en "Terechte klacht."
quote:
quote:CDA gaat praten met VVD en PVV
AMSTERDAM - Het CDA gaat spreken met de VVD en de PVV over een mogelijke coalitie.
De fractie van het CDA had zaterdag overleg over de vraag of de partij met de VVD en PVV wil praten over politieke samenwerking.
Informateur Ruud Lubbers had de fractievoorzitters van deze partijen vrijdag opgeroepen om onderling te bekijken of zij mogelijkheden zien voor een rechts kabinet of een minderheidsvariant.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou die borrelen vanavond ff een kabinet in elkaar.
Verhagen had het zelfs al over een minderheidskabinet van VVD en PVV met gedoogsteun van het CDAquote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het CDA zit nu in een machtspositie en gaat eisen stellen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Verhagen had het zelfs al over een minderheidskabinet van VVD en PVV met gedoogsteun van het CDA!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Verhagen had het zelfs al over een minderheidskabinet van VVD en PVV met gedoogsteun van het CDA!
DIe optie spreekt mij meer aan dan een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
DIe optie spreekt mij meer aan dan een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV.
Als de PVV zo graag wil meeregeren moeten ze ook maar met de blanke billen bloot en verantwoordelijkheid dragen.
De VVD wil dat natuurlijk niet, en ik kan me ook niet voorstellen dat 't CDA zich er in die vorm inlult.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:55 schreef remlof het volgende:
DIe optie spreekt mij meer aan dan een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV.
Als de PVV zo graag wil meeregeren moeten ze ook maar met de blanke billen bloot en verantwoordelijkheid dragen.
quote:
Haiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:01 schreef Laysa het volgende:
Hoi Marrije en de rest![]()
daarnet lekker in de stad op een terras gegeten....en dan nu ff niks doen
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Dees !
Ik heb veel aan je gedacht .... ik hoop dat het een beetje goed met je gaat ....![]()
en mannen blijf vooral ploatjes posten want ik ben muziek aan het uitzoeken voor op mijn clipper
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hai![]()
Ik ook. Manlief is met de oudste 2 weg en de jongste slaapt. What to do what to do. . .
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Fann![]()
Ik was even een paar dagen volledig van de leg, maar ben het weer aan het oppakken, want De wereld draait immers altijd door en ik kan moeilijk in een hoekje blijven zitten de komende weken/maanden/jaren
Wij denken veel aan je....dikke knuffel lieverd voor jullie allemaalquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Fann![]()
Ik was even een paar dagen volledig van de leg, maar ben het weer aan het oppakken, want De wereld draait immers altijd door en ik kan moeilijk in een hoekje blijven zitten de komende weken/maanden/jaren
Oooooooooooooo tijd voor jezelfquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hai![]()
Ik ook. Manlief is met de oudste 2 weg en de jongste slaapt. What to do what to do. . .
quote:
Ja dat dacht ik ook gelijk...en zoveel gewonden ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar![]()
En ook dat er mensen gereanimeerd moeten worden!
Heb het 1 keer gezien op het station en dat is geen pretje.
Maar het zijn ook zo bizar veel mensen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:52 schreef Leandra het volgende:
Wat een drama in Duisburg![]()
Die beelden zijn letterlijk angstaanjagend.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:52 schreef Leandra het volgende:
Wat een drama in Duisburg![]()
Die beelden zijn letterlijk angstaanjagend.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:26 schreef Leandra het volgende:
Enorm triest, hoewel ik het idee heb dat in de ze de organisatie en de politie het niet helemaal handig aangepakt hebben....
Overigens lijkt een feest met 1.4 miljoen bezoekers in ook bijna een onmogelijke taak, zeker in een stad met zo'n 500.000 inwoners.
Joh joh... Hier...ik schup je terugquote:
Koffie bij mams met pannekoekjesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef remlof het volgende:
Ik dacht al dat jullie allemaal aan het BBQen waren
Dat mag ik nu heul niet johquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef remlof het volgende:
Ik dacht al dat jullie allemaal aan het BBQen waren
En vis? Zalm op de BBQquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag ik nu heul niet joh![]()
Nou ja, niet mogen... meer een kwestie van geen risico nemen
En garnalenspiesjesquote:
Elke dag een beetje meer licht in mn hoofdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En garnalenspiesjes![]()
Hoe is het met jou?
Schubben en kieuwen......maar hoezo?quote:
Maar als je zorgt dat het goed gaar is kan het toch geen kwaad als je zwanger bent?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond deze wraps op![]()
[ afbeelding ]
Jij houdt toch ook van wraps? Ze zijn echt een aanrader.quote:
DK is er niet dol op...dus moet ik 2 dingen dan maken, maar ik ga toch gauw weer mn zalm wraps makenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt toch ook van wraps? Ze zijn echt een aanrader.
Ik heb er nog één over, die ga ik vanavond denk ik nog lekker opeten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond deze wraps op![]()
[ afbeelding ]
Ik ga ook nog even zappenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
We zitten ook tv te kijken en verhuizen straks naar boven
Uit de Jumbo Magazine Pietje, daar staan soms heerlijke recepten inquote:
Ik zag 't aan de link jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit de Jumbo Magazine Pietje, daar staan soms heerlijke recepten in
Hij zegt dank je!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ook nog even zappen![]()
Doe D_K maar een aai over de bol
Nu er een Jumbo bij je in de buurt zit, zal die vanzelf wel op de mat vallenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zag 't aan de link ja, nog nooit van het Jumbo magazine gehoord. Binnenkort maar eens opzoeken, zal er wel ergens liggen
.
Tante Loes is leuk, daar heb ik vorig jaar september nog lekker op het terras gegeten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lekker gegeten bij Tante Loes in Rhenen, mooi uitzicht vanaf het lounge terras over de Rijn, 't was gezellig, nu weer thuis, benen voor de brandende buitenkachel, blik bier, 't leven is aangenaam
Jep, Zeetongquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tante Loes is leuk, daar heb ik vorig jaar september nog lekker op het terra gegeten.
Leuke zaak, mooi terras en lekker eten
Lekker visquote:
Maar hoe kwam jij daar dan helemaal terecht, vanuit Rotjeknorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker vis![]()
Ik weet niet meer wat ik gegeten heb, volgens mij iets met zalm ofzo. Maar ik kan me nog wel heel goed de wijnkoelers herinneren, van die tasjes gevuld met water, geinig.
Werkte die overduidelijk hysterische relnicht er nog?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Werd wel ergens achteraf neergezet, want alle tafels waren gereserveerd
Achteraf is niet het juiste woord, volgens mij gewoon het leukste plekje op het terras, waar je normaal wat kunt drinken als je niet wil eten, het dichtst bij de Rijn.
Geen relnicht gezien, maar het buigt daar van het personeel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Werkte die overduidelijk hysterische relnicht er nog?![]()
Geweldig, wat een mooi mens was dat.
We hadden nichtendag, zonder mijn homofiele neef, dat dan weer welquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar hoe kwam jij daar dan helemaal terecht, vanuit Rotjeknor
Iets van 60 kilometer van hier, dat valt dus wel mee.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hadden nichtendag, zonder mijn homofiele neef, dat dan weer welEn 1 van mijn nichtjes woont in en prachtig mooi huis in Rhenen.
Maar jij was toch ook wel een stukje uit de buurt?
Klopt...D_K blijft maar kletsenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat dan vast weer een latertje worden, ik ken dat, dat in bed tv kijken
Ik was er ook even uithuizig vanavond maar ik ben blij te lezen dat je weer een beetjequote:
"huh?"quote:Op zondag 25 juli 2010 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was er ook even uithuizig vanavond maar ik ben blij te lezen dat je weer een beetje
opkrabbelt![]()
nog even ''rondzappen'' en dan ook maar slapen![]()
Dat van Duisenberg heb ik allemaal gemist maar zal straks even bijlezen, kranten enzo...
zo te lezen een drama dus
Vandaag rustdagquote:
ik zou hem doenquote:
19? Damn. Ik zag vanochtend voor het eerst de beelden en raakte helemaal van slag. Wat een drama. En wat een ondoordachte aanloop ernaartoe.quote:
Dat is net zo dom als 2 uur per dag gaan trainen na jarenlang uit je neus te hebben lopen vreten,quote:Op zondag 25 juli 2010 10:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vandaag rustdag![]()
Serieus, anderhalf miljoen mensen bij één evenement, dat is ziek en gestoord. Daar zouden volgens mij statistisch gezien sowieso doden moeten vallen, ook zonder incidenten.
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is net zo dom als 2 uur per dag gaan trainen na jarenlang uit je neus te hebben lopen vreten,
is ook levensgevaarlijk ...
ow... wacht![]()
Damm wat ben ik lekker wakker deze ochtend
quote:
zou je dat effe kenne regelen mop ?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:03 schreef Marrije het volgende:
Ik doe mn best![]()
![]()
Ik plaats nooit foto's van mezelf & kinderen hier, maar voor het idee. . . Hij heeft een enorme bolle toet en zoveel haar dat hij een matje in zn nek heeftHij lijkt dus wat op Haagsche Harry
![]()
Een echte knapperd, aldus de vk en de kraamhulp![]()
Nah, laten we zeggen dat de kindjes (tot nu toe dan) mooi opdrogen![]()
Topic mag wel dicht trouwens, nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties en Fann voor het openen.
Ik begeef me zo langzamerhand weer richting SC en wat andere uithoeken
Is ook....quote:Op zondag 25 juli 2010 10:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
Als jij de uurtjes die ik hier thuis op de home trainer heb gezeten nog moet fietsen, dan zit je zeker in Zuid-Frankrijk
En ik blijf erbij, anderhalf miljoen mensen bij een evenement op één evenemententerrein, dat is zieker dan ziek, kan bijna niet goed gaan. Het zou een reden moeten zijn om die organisatoren aan te klagen en te straffen.
Heb je ook weer gelijk inquote:Op zondag 25 juli 2010 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, die zakt vanzelf weg. En wat als er nou iemand komt die ze nog wil felicteren, dan is 't topic dicht! Willen we niet
.
Ik word al iebelig als er bij de supermarkt een rij van zes mensen voor de kassa staat, dan begin ik al schichtig om mij heen te kijken. Maar dat kan ook een andere reden hebbenquote:Op zondag 25 juli 2010 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook....
zag je dat? ik geef je zomaar gelijk
![]()
maar eerlijk is eerlijk as je gelijk hept hep je gelijk
welke reden bijvoorbeeld?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik word al iebelig als er bij de supermarkt een rij van zes mensen voor de kassa staat, dan begin ik al schichtig om mij heen te kijken. Maar dat kan ook een andere reden hebben
Die vrachtwagenchauffeur, daar maak ik mij geen zorgen over, da's geen partij voor mij. Ik heb echt de schurft aan mensenmassa's, mij zie je er niet tussen staanquote:Op zondag 25 juli 2010 10:36 schreef FANN het volgende:
[..]
welke reden bijvoorbeeld?
dat die vrachtwagenchauffeur achter je staat of iets anders ?
Over slappe lullen gesproken, waarom ga je niet boven op hem zitten en maak je hem "lekker" wakker? Je weet wel, gewoon contact zonder mobieltjequote:Op zondag 25 juli 2010 10:38 schreef FANN het volgende:
Ja die Griek ligt nog te pitten dus ik denk ik ga hier maar even slap lullen ....
Wie?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Valerio gaat met een getunede wagen een parkeergarage in.
lekkerquote:
Loop maar weer weg!!quote:Op zondag 25 juli 2010 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Wie?![]()
oke douchendit wordt weer sport enzo...
ben ik niet zo van![]()
nah... mompel mompel mompel...quote:Op zondag 25 juli 2010 10:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over slappe lullen gesproken, waarom ga je niet boven op hem zitten en maak je hem "lekker" wakker? Je weet wel, gewoon contact zonder mobieltje
ja net gelezen 19 doden en 320 gewonden, heftig hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een van de doden is een 22jarige Nederlander.
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een van de doden is een 22jarige Nederlander.
Bizar. Die organisatie heeft heel erg veel falen uit te loeggen.quote:Een Nederlandse 22-jarige man is om het leven gekomen bij de paniek die zaterdag uitbrak bij de Loveparade in het Duitse Duisburg.
Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken zondagmorgen te horen gekregen van de Duitse autoriteiten, aldus een woordvoerder van het departement.
De woonplaats van het slachtoffer is niet bekendgemaakt. Ook een 27-jarige Australische vrouw is overleden. Ten minste drie Spanjaarden zijn gewond geraakt.
Het dodental in Duitsland is inmiddels opgelopen tot negentien. In totaal zijn er 342 mensen gewond geraakt. Buitenlandse Zaken kan niet uitsluiten dat er Nederlanders onder de gewonden zijn, maar heeft daar nog geen informatie over gekregen.
Zo ook de plaatselijke overhedenquote:Op zondag 25 juli 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Bizar. Die organisatie heeft heel erg veel falen uit te loeggen.
bronquote:Gedoogsteun van de PVV aan een minderheidskabinet van VVD/CDA vindt 63 procent van de Nederlanders een goed plan. Dat blijkt zondag uit een onderzoek van opiniepeiler Maurice de Hond.
Onder kiezers van zowel PVV, VVD als CDA ligt dat percentage zelfs boven de 80 procent.
Jep, allemaal bullshit, daarom vallen er ook 19 dodenquote:Op zondag 25 juli 2010 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, dat roep je nou al tig keer. Gewoon bullshit, zolang de ingangs- en uitvalswegen erop gebouwd zijn (bij drukte moeten die wijder gezet kunnen worden) gaat 't prima. Bij de vierdaagsefeesten moet je soms ook een km omlopen om bij een podium te komen. Crowd-control, daar zijn zeer zinnige dingen over gezegd. Maar dan moet je je er wel ff in verdiepen.
yep, zo werkt dat...quote:
Daar zijn de straatjes ook tig keer zo smal, principe is hetzelfde.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan de vierdaagse erbij slepen, waar tienduizenden bezoekers komen in plaats van honderdduizenden
Nou nou niet zo naar...quote:Op zondag 25 juli 2010 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan de vierdaagse erbij slepen, waar tienduizenden bezoekers komen in plaats van honderdduizenden
Over 10 jaar is dat nog steeds leuk hequote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef FANN het volgende:
Nou nou niet zo naar...
pietje is nog in de groei ...
JA !quote:Op zondag 25 juli 2010 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over 10 jaar is dat nog steeds leuk he?
Als jij dat nou even uitlegt aan Pietje, ga ik mijn Cornflakes eten...quote:Op zondag 25 juli 2010 11:59 schreef Jian het volgende:
1.4 miljoen mensen op weg naar een terrein geschikt voor 500.000, hooguit 700.000, met in 1e instantie 1 toegangsweg in de vorm van een tunnel, waarbij gigantische wachttijden ontstaan ..... tsja, dat is gokken met "high stakes" en duimen dat het goed gaat en hopen dat er nergens een "stampede" ontstaat. En als ie dan ontstaat dan hou je dat met behulp van een legerdivisie nog niet in de hand. Mafketels
Ergens moet die toestemming om dat terrein hiervoor te gebruiken idd vandaan komen.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo ook de plaatselijke overheden![]()
Er werden een miljoen mensen verwacht, ook dat zou je niet moeten willen op één terrein. Tenzij je om de 20 meter hekken plaatst die niet omver geduwd kunnen worden.
Ja, en dat is alleen maar goed, zolang de meute over kilometers lang verspreid loopt, de straten smal zijn en smal blijven. Het probleem ontstaat bij vernauwingen die plots opdoemen.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar zijn de straatjes ook tig keer zo smal, principe is hetzelfde.
Goed zo,quote:Op zondag 25 juli 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat zich heroriënteren over aantal bezoekers in eigen tuin bij BBQ en brengt toegangs- vluchtwegen in kaart
Da's goed, daar wordt je sterk van, waardoor je dan weer adequaat om je heen kan meppen in grote opdringerige menigtenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij dat nou even uitlegt aan Pietje, ga ik mijn Cornflakes eten...
met extra ijzer![]()
doei doei..
Hoe zit het met de "security" , is één peloton ME wel afdoende ?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat zich heroriënteren over aantal bezoekers in eigen tuin bij BBQ en brengt toegangs- vluchtwegen in kaart
* Denkt dat hij dat zelf wel kan regelen en heeft af en toe wel zin om iemand voor z'n bakkes te meppen, want de laatste keer is té lang geleden (1981)quote:Op zondag 25 juli 2010 12:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe zit het met de "security" , is één peloton ME wel afdoende ?
quote:Duits OM neemt planning Loveparade in beslag
DUISBURG - Het Duitse Openbaar Ministerie (OM) heeft de documenten over de planning van de Loveparade in Duisburg zondagochtend in beslag genomen. Dat meldde de Duitse televisiezender WDR. Het is echter onduidelijk of de documenten op het stadhuis van Duisburg of bij de Loveparade-organisatie zelf ingenomen zijn.
Scherven brengen geluk Pietermansquote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je bij Teun naar de nooduitgang rent heb je meteen 6 scherven in je poot hangen.
Fake trolliebollie.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zondagmiddagpareltje
Mijn vriend in lingerie
Jah,of ergerquote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je bij Teun naar de nooduitgang rent heb je meteen 6 scherven in je poot hangen.
Mwah, ik heb het vermoeden dat jou dat vaker gevraagd wordt eikquote:Op zondag 25 juli 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
Word jij niet vaak staande gehouden met de vraag of je een lolly wil, Teun?
De overeenkomst is echt enorm op die foto.
Sommige grenzen kun je het afdoen met wat geld, dat valt dan wel weer wat meequote:Op zondag 25 juli 2010 12:41 schreef Jian het volgende:
Je moet er maar niet aan denken dan je met Teun een grenspost moet passeren, dan gaat je hele auto leeg
quote:'Nooit meer Loveparade'
DUISBURG - De organisatie van de Loveparade heeft zondag op een persconferentie aangegeven dat de ramp in Duisburg het einde van de Loveparade betekent.
Hoezo overspannen reactie?? Kennelijk begint tot ze door te dringen dat ze het niet probleemloos kunnen organiseren, 2 jaar geleden ging het al bijna fout, en vorig jaar was er geen LP omdat men geen veilig evenement kon waarborgen.... dat Duisburg nu heel naïef dacht dat wel te kunnen geeft maar aan wat voor gebrek aan realiteit er in sommige gevallen is als het gaat om het organiseren en veilig laten verlopen van een groot evenement.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog maar een overspannen reactie![]()
Er is niets aan de hand als je een parade houdt, dat gaat meestal wel goed.
[..]
Je kunt zoiets toch ook anders organiseren? Bij mijn weten is de straatparade altijd goed gegaan. Je kunt ook meerdere terreinen nemen, verspreid door de stad. Die DJ's kun je van het ene naar het andere terrein brengen (artiesten laten rouleren)quote:Op zondag 25 juli 2010 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo overspannen reactie?? Kennelijk begint tot ze door te dringen dat ze het niet probleemloos kunnen organiseren, 2 jaar geleden ging het al bijna fout, en vorig jaar was er geen LP omdat men geen veilig evenement kon waarborgen.... dat Duisburg nu heel naïef dacht dat wel te kunnen geeft maar aan wat voor gebrek aan realiteit er in sommige gevallen is als het gaat om het organiseren en veilig laten verlopen van een groot evenement.
Daarbij was het ook nogal naïef om te denken dat er werkelijk maar zo'n 500.000 mensen zouden komen terwijl er 2 jaar geleden al 1.6 miljoen naar de LP kwamen.
Ik kan me voorstellen dat je dat als organisatie niet nog een keer wilt meemaken; een waarschuwing die op het nippertje niet fout ging (2 jaar geleden) en vervolgens deze keer die heel erg fout ging.
Ja, de stratenparade wel, maar dat was het nu niet meer, dat was dan ook gelijk het probleem.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt zoiets toch ook anders organiseren? Bij mijn weten is de straatparade altijd goed gegaan. Je kunt ook meerdere terreinen nemen, verspreid door de stad. Die DJ's kun je van het ene naar het andere terrein brengen (artiesten laten rouleren)
Ik kan mij dat van deze organisatoren ook wel voorstellen. Die krijgen nu ook vast en zeker te maken met het Openbaar ministerie. Maar "Nooit geen Love Parade meer", dat vind ik zo kort door de bocht en korte termijn denkenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat de organisatoren achter The Love Parade na dit drama afscheid van het concept nemen.
Eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:16 schreef Copycat het volgende:
Vind ik niet. Dit drama blijft altijd aan The Love Parade kleven en ik denk dat je dan beter helemaal kunt stoppen - en tzt met een alternatief komen waar dit bloed niet meer aan kleeft.
Absoluut, het willen straffen van mensen is dan ook niet iets wat voor mij de prioriteit heeft, maar de manier waarop de diverse verantwoordelijken gisteravond al voor de camera riepen dat er niets mis was met het veiligheidsplan enz. en ook de manier waarop er vanmiddag op de persconferentie weer gezegd is dat het niet onverantwoord was georganiseerd stoort me wel mateloos.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens.
En ook niet meteen gaan gillen dat er mensen gestraft moeten worden. Veel belangrijker is het om goed te onderzoeken waar het mis ging en hoe/of het voorkomen had kunnen worden. En daar lessen uit te trekken. Dat getal van een miljoen zegt niet zoveel, het is de combinatie van aantal en lokatie / infrastructuur.
Natuurlijk, onderzoek kan, mag en is wenselijk. Al is het alleen maar om de hoofdveroorzakers nu eens snoeihard aan te pakken. Wel straffen dusquote:Op zondag 25 juli 2010 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens.
En ook niet meteen gaan gillen dat er mensen gestraft moeten worden. Veel belangrijker is het om goed te onderzoeken waar het mis ging en hoe/of het voorkomen had kunnen worden. En daar lessen uit te trekken. Dat getal van een miljoen zegt niet zoveel, het is de combinatie van aantal en lokatie / infrastructuur.
Bijna niemand jaagt bewust iemand de dood in, maar je hebt, als je zoiets organiseert, een enorme verantwoordelijkheid, het wordt tijd dat ze mensen daar eens op gaan afrekenen. Het zal je kind maar zijn die daar onder de voet wordt gelopen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je maakt je alvast op voor een rechts kabinet?
Het ervan leren is toch tig keer belangrijker, alsof die organisatie doelbewust mensen de dood ingejaagd heeft.
Een zo grote manifestatie wordt neem ik aan in nauwe samenwerking met gemeente, politie, brandweer en ambulancediensten georganiseerd. Met "de autoriteiten" dus. Zo niet, dan is dat fout nummer 1.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..] en om dan als autoriteiten nu al de verantwoordelijkheid af te schuiven vind ik te hufterig voor woorden.
Nee hoor, je wordt heus niet per definitie gestraft als je als automobilist iemand doodrijdt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je als automobilist iemand de dood injaagt, dan ga je ook voor gaas. En dat doe je ook echt niet bewust.
Ik moet nog koken en dat ga ik nu maar eens doen. Wat Skottelbraai is weet ik dan weer nietquote:Op zondag 25 juli 2010 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk gegeten. Pasta met tonijntomatensaus![]()
En een halve zondag naar de Skottelbraai lopen zoeken
Dat heb ik dus gedaan, een natte heg knippen en er nadien zelf groen uitzien en kleddernat zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
Geen idee Teun, denk dat iedereen buiten van de regen aan het genieten is
Mijn ouders zweren bij dat dingquote:Op zondag 25 juli 2010 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk gegeten. Pasta met tonijntomatensaus![]()
En een halve zondag naar de Skottelbraai lopen zoeken
Ideaal geval in de zomer! Wij maken er van alles en nog wat op klaar, ding is zijn geld dubbel en dwars waard!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
Ah, het is Zuidafrikaans. Een braadschotel dus.
We hadden die braai nog uit onze kampeertijd en al jaren niet gebruikt. Volgende week gaat dochterlief met vriend naar Frankrijk en wilde onze skottelbraai mee, dus willen we dat ding pakken kunnen we hem nergens meer vindenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn ouders zweren bij dat ding
Heb je ook zo'n matje erbij die je er op legt en waar je zeg maar op kookt?
Is handig, qua afwassen.
Teun:
[ afbeelding ]
Ow ja, m'n zus heeft zo'n dingquote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn ouders zweren bij dat ding
Heb je ook zo'n matje erbij die je er op legt en waar je zeg maar op kookt?
Is handig, qua afwassen.
Teun:
[ afbeelding ]
Dat dus, vooral voor alleenstaande moeders. Ik begrijp niet hoe ze het altijd voor elkaar krijgen, maar driewerf huldequote:Op zondag 25 juli 2010 19:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ben doodop na logeerpartijtje van een nacht van één en een film- + fastfoodmiddagje met twee neefjes.
Respect voor moeders! Ik ga languit op de bank.
Gelukkig worden kindjes niet groot en druk geboren, maar krijgen moeders de tijd om met die energieke kindjes mee te groeien.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ben doodop na logeerpartijtje van een nacht van één en een film- + fastfoodmiddagje met twee neefjes.
Respect voor moeders! Ik ga languit op de bank.
Lief dat je dat doet voor je dochter, zou mijn moeder ook precies zo doen, gewoon een nieuwe kopen. Wedden dat je hem over een paar weken spontaan ergens op een vreemde plek tegenkomt?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hadden die braai nog uit onze kampeertijd en al jaren niet gebruikt. Volgende week gaat dochterlief met vriend naar Frankrijk en wilde onze skottelbraai mee, dus willen we dat ding pakken kunnen we hem nergens meer vinden![]()
Omdat zij al een gasfles hebben gekocht en er helemaal op gerekend hebben maar eentje net via internet besteld.
We hadden er inderdaad zo'n matje bij, dat scheelde echt veel werk, maar zou er niet meer aan gedacht hebben. Bedankt voor de tipVan de week nog even regelen.
Of ineens bedenkt dat je het ding jaren terug al hebt weggegeven aan iemandquote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lief dat je dat doet voor je dochter, zou mijn moeder ook precies zo doen, gewoon een nieuwe kopen. Wedden dat je hem over een paar weken spontaan ergens op een vreemde plek tegenkomt?
Graag gedaan hoor.
Dat besef ik ook en daarom koester ik het ook, zolang het nog duurt. Deze zomer gaan we iig nog wel met zijn drietjes zwemmen, op initiatief van oudste neefjequote:Op zondag 25 juli 2010 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Meestal vinden ze het op die leeftijd helemaal niet leuk meer om te logeren bij tante en willen ze alleen nogmar chillen met hun matties![]()
Dat moet je eigen verdienste zijn
Wij gebruiken hem naast de BBQ. We maken er sate op, aardappeltjes, groente.........quote:Op zondag 25 juli 2010 19:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ow ja, m'n zus heeft zo'n ding
Is ook voor BBQ-en dacht ik? Volgens mij gaat dat niet echt fijn met zo'n ding
Dat kan ook bijna niet anders, zoiets gooi je toch niet wegquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of ineens bedenkt dat je het ding jaren terug al hebt weggegeven aan iemand
Liefquote:Op zondag 25 juli 2010 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat besef ik ook en daarom koester ik het ook, zolang het nog duurt. Deze zomer gaan we iig nog wel met zijn drietjes zwemmen, op initiatief van oudste neefje.
Een dikke kus ook voor jouw familie. In my mind.
Een beetje wokachtige dingen inderdaadquote:Op zondag 25 juli 2010 19:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wij gebruiken hem naast de BBQ. We maken er sate op, aardappeltjes, groente.........
Als het ding nog goed is niet lijkt me. En het is ook niet echt een heel klein ding dus die zie je ook niet zomaar over het hoofd lijkt me. Maar zo hebben wij ons een beroerte lopen zoeken naar de bijbehorende gasfles, tot we bedachten dat we die uit hadden geleend aan de buren.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ook bijna niet anders, zoiets gooi je toch niet weg![]()
Of ik heb hem bij de caravan gelaten omdat ik het kamperen helemaal zat was, dat zou heel goed kunnen
Zomergasten zometeen op Ned2, met Jan Marijnissen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heks, komt er nog iets leuks op TV of moet ik een DVD gaan kijken
Oh ja, onze Jannemanquote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Zomergasten zometeen op Ned2, met Jan Marijnissen.
hoi paardenpijper!quote:
Dan neem ik die even op. Kan ik nuquote:Op zondag 25 juli 2010 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
p.s. die film zometeen (keuze van jan) is goed!
zeker alleen andre van duin?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb zelf ook het grootste gedeelte gezien.
Hè man, 't wordt tijd voor bier en BBQ plus ander vlees. Kom snel, neem wat chicks mee, dan maken we er een leuke avond vanquote:Op zondag 25 juli 2010 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi paardenpijper!
alles goed met je?
ja, was okee, die linkse worstendraaiert wist zich aardig te profileren met z'n keuzes van filmfragmenten (op andre v duin en die onsmakelijke mummie achter de piano na dan).
sorry Teun, ik was hiernaast, ben mijn buurvrouw aan het helpen met verfen enzo, dus tv gemist vanavond.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heks, komt er nog iets leuks op TV of moet ik een DVD gaan kijken
Hoi Heksje, je hebt toch geen stiekeme dingen gedaan?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry Teun, ik was hiernaast, ben mijn buurvrouw aan het helpen met verfen enzo, dus tv gemist vanavond.
Heksquote:Op zondag 25 juli 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry Teun, ik was hiernaast, ben mijn buurvrouw aan het helpen met verfen enzo, dus tv gemist vanavond.
Heksie met haar buurvrouw?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Heksje, je hebt toch geen stiekeme dingen gedaan?
Dat wist je nog niet?quote:
Ja, omdat ze daar sigaretten zit te bietsenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?![]()
De rook komt er af en toe vanaf
nee met mijn buurvrouw zeker, was het nou een lekkere ventquote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Heksje, je hebt toch geen stiekeme dingen gedaan?
nee zij rookt niet, dat is mijn vriendin/buurvrouw nog een paar deuren verderquote:Op zondag 25 juli 2010 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?![]()
De rook komt er af en toe vanaf
Feyenoord-rood, bedoel jequote:Op zondag 25 juli 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee met mijn buurvrouw zeker, was het nou een lekkere ventdan was het een ander verhaal hahaha, nee ze is lief en aardig en heb aangeboden haar te helpen, en dan doe ik het ook, heb wel een mooie pot rode muurverf van haar gehad, AJAXrood dus als ik bij haar klaar ben ga ik hier eens een ander kleurtje erop pleuren.
( ze had wel lekker macaroni gemaakt met salade) dus een gratis maaltijd ook nog gehad
Doe je nog weleens peukies bietsen bij de buuf?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee zij rookt niet, dat is mijn vriendin/buurvrouw nog een paar deuren verder
weinig heb je aan mequote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je nog weleens peukies bietsen bij de buuf?
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Feyenoord-rood, bedoel je![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat heb ik niet gezien, ik zat lekker buiten geloof ik. 't Is alweer zolang geledenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weinig heb je aan memaar gisteren had ik wel ff voor je gepost over U2, heb je die nog gezien dat concert en die doc. daarna???
Goed geloof ikquote:Op zondag 25 juli 2010 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
En weer thuis. Vakantie voorbij, morgen werken, komende maand verhuizen. Zucht![]()
Hoe is het hier?
Nee het was leukquote:Op maandag 26 juli 2010 00:07 schreef Gert het volgende:
Was het eng bij de vrienden en familie Mera?
Hee, je bent ineens volwassen?quote:
hiquote:
ik kom echt (niet in september dan stp)! (bbkoe en naaktzwemmen bij hondjes in spanje is nog niet zeker..hondjussss en coosquote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hè man, 't wordt tijd voor bier en BBQ plus ander vlees. Kom snel, neem wat chicks mee, dan maken we er een leuke avond van
Die heeft al eens aangegeven dat hij daar niet voor in is (jaar of twee geleden)quote:Op maandag 26 juli 2010 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik kom echt (niet in september dan stp)! (bbkoe en naaktzwemmen bij hondjes in spanje is nog niet zeker..hondjussss en coos)), maar dit is natuurlijk op fietsafstand!
vraag je je tweelingbroer (apk) dan ook?
Gewoon een andere keer, kijk maar, ben nu toch bijna altijd in Spanje.quote:Op maandag 26 juli 2010 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik kom echt (niet in september dan stp)! (bbkoe en naaktzwemmen bij hondjes in spanje is nog niet zeker..hondjussss en coos)), maar dit is natuurlijk op fietsafstand!
vraag je je tweelingbroer (apk) dan ook?
ga schlfn, ltrs ouwe
quote:Op maandag 26 juli 2010 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
kom je ook bij mnmns op de barbiekjoe als 'ie je vraagt? lijkt me wel lachen met (bijna) iedereen van hier. lekker roddelen en op de valreep ff dat trailerpark in de fik! "was gezellig nmns, fijn weekend verderts en laat die schoorsteenveger maar zitten dit jaar"![]()
Die gek leest alles hè, maar voor ie het weet ga ik zijn schoorsteen wel ff vegenquote:
Dat kreeg je hopelijk voor je een barre tocht per beperkt OV begon?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:18 schreef remlof het volgende:
Goeiesmorgens.
Kreeg smsje dat ik thuis kan werken vandaag
Wat is "thunder moon"?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:44 schreef hondjes het volgende:
Vannacht was de zee zo mooi, helemaal verlicht door de maan.
Lees ik net dat het Thunder moon was.
Yep, voor half negen al.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kreeg je hopelijk voor je een barre tocht per beperkt OV begon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |