abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84422287
Hallo,

ik heb hier een muurtje staan (wat als bar fungeert). Zowel de voorzijde als de achterzijde van dit muurtje zijn betegelt met 2 verschillende felle kleuren (om en om als dambord) :'(

Nu ja, dat wil ik wijzigen.

Wat is de beste goedkoopste mogelijkheid? Kan er behang ofzo over de tegels? Kan ik de tegels verven met tegelverf? Moet ik de tegels stucen?

Ik kan er ook hardboard tegen plaatsen en dat verven met muurverf, maar of dat mooi wordt...

Wat zouden julllie doen?

(let op: ik heb 2 linkerhanden en wil ook niet al te veel geld uitgeven. Een stucadoor inhuren is dus geen optie)
pi_84426651
Gipsplaatje er overheen.
pi_84428782
dan zou ik voor tegelverf gaan....

persoonlijk vind ik het niks maar als je niet teveel te besteden hebt is het niet anders...
ik zou er allang de beitel in gezet hebben.... :P
pi_84429686
Ik zou voor stucen gaan... Als het niet zo groot is kun je dat best zelf en anders zet je een oproepje op werkspot, kom je uit op 10tje per m2...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84429795
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou voor stucen gaan... Als het niet zo groot is kun je dat best zelf en anders zet je een oproepje op werkspot, kom je uit op 10tje per m2...

denk dat een stucadoor niet komt voor dat geld voor die paar vierkante meters...
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:29:54 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_84432031
Combinatie 2 linker handen, klein budget = eenvoudige oplossing: ik zou het dan schilderen met tegelverf.
Dat is de meest eenvoudige en nette oplossing.

Hardboard is sowieso geen geschikt materiaal, maar van een ander materiaal zou ik ook niet snel een betimmering maken. Dan zou het beter zijn om de tegel af te bikken en het wandje te stucken. Maar zoals TOAO ook al aangeeft: kleine kans dat je iemand vindt die dat wil doen, of je betaald een klein vermogen.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')