abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2002 @ 14:37:41 #101
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4279186
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 10:55 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het maar raar dat ze helemaal geen contact meer gezocht heeft.
Idd. Hoe dan ook, deze relatie heeft héél veel nodig als het al ooit opgebouwd kan worden

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4281712
En hoe ist nou afgelopen??
Wees "blij" dat ze zich zo stom heeft gedragen de afgelopen tijd, is t voor jou misschien iets minder moeilijk om er over heen te komen (in t geval dat het uit gaat dan)..
En als het niet uit gaat kan je wel een nieuw topic openen; hoe red ik mijn relatie?
  woensdag 22 mei 2002 @ 22:11:37 #103
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4285476
Ik vraag me ook heel erg af hoe dit is afgelopen, Dieene???
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4286287
Eerst wil ik iedereen graag bedanken voor de vele steun en goede raad! dat heeft me wel een beetje door die (dat) kloteperiode(tje) gesleept, echt waar. Ik had niet verwacht dat een topic op fok! zo goed werkte

nou...volgens mij kan ik idd een topic openen 'hoe red ik mijn relatie'
Het was eigenlijk wel weer gezellig op school. Ik had dr dus best een tijdje niet gezien/gesproken en toen zag ik haar dus op school. Toen was mijn twijfel zeg maar een beetje over met een knuffel en een kus. Ik ben vandaag met haar mee naar huis gegaan, dat was gezellig alleen ze moest leren dus dat was minder...maar ik denk (en hoop nog steeds) niet dat ze het nou binnenkort uit gaat maken ofzo...
maar nou moet ik (en zij ook natuurlijk ) wel proberen de relatie leuk te houden. Die twijfel en kutgevoelens dat schiet natuurlijk niet op...daarom wil ik wel heel hard proberen het wat leuker te maken, door af en toe wat leuks met haar te gaan doen en niet te close te zijn op school (anders zien we elkaar straks weer teveel ofzo ) Heeft iemand ervaring met zo'n situatie en wat heb je dan gedaan om je relatie te redden?

pi_4286406
gefeliciteerd!! (ik heb geloof ik nog niet eerder gereageerd, maar wel alles gelezen).. geweldig voor je dat je van je rotgevoel af bent, en weer lekker kan genieten van alles!! veel plezier verder samen!!
pi_4288052
Als ik het even bot samenvat:

Je weet nog niets.
Je hebt nog geen zekerheid.
Je gaat nog meer je best doen om de relatie te redden.

Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_4288686
Nou ze heeft denk ik dr tussentijd gehad en ging je dus missen. Dit is een wel/niet goed teken, als eerste ze heeft je dus wel gemist, ten tweede ze heeft wel zo kinderachtig gereageerd toen ze zich ergerde of wat dr ook dwars zat. Misschien verandert dit naarmate ze ouder wordt...ik hoop t voor je!
Mona TeeWee's adviezen voor komende periode, zorg dat je dr niet teveel ziet en een beetje 'hard to get' bent. Dan weet ze waarschijnlijk weer wat ze mist als ze je niet heeft, en zal ze wat leuker met je omgaan. Misschien moet je een keer iets doen wat dr echt verrast (weekendje parijs ofzo)

Succes!

pi_4290997
Is het misschien een idee om haar gewoon alsnog te vragen wat er nu was? Ik heb het idee dat je totaal niets hebt durven vragen omdat je bang was iets uit te lokken. Een foute basis, want jouw onzekerheid zit er nog steeds.

In een goede relatie moet je met elkaar kunnen praten over wat je dwars zit. Als jij niet snapt wat haar dwars zit, dan kun je dat best vragen omdat jij haar vriend bent en haar wilt kunnen begrijpen. Ik zou dus zeker vragen waarom ze nu zo deed de afgelopen dagen.

pi_4291781
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 22:53 schreef dieene het volgende:
Heeft iemand ervaring met zo'n situatie en wat heb je dan gedaan om je relatie te redden?
Ja.
Ik heb afstand genomen en net alsof gedaan dat het me allemaal niets meer kon schelen.
Werkt perfect... op hangende pootjes komen ze terug.
pi_4295056
mja...ik neem idd wat meer afstand en ik denk ook wel dat dat helpt en haar verassen is ook nog de bedoeling natuurlijk

en de onzekerheid is toch wel voor een heel groot deel weg hoor! ik heb het er met haar over gehad en ze zei dus idd dat ze het saai vond worden maar dat ze me echt niet kwijt wil! Ik ga nou dus gewoon proberen het de komende tijd wat leuker te maken (op school iets meer afstand...) en hopen dat de vakantie er snel is

donderdag 23 mei 2002 @ 17:29:27 #111
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4296693
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 15:47 schreef dieene het volgende:
mja...ik neem idd wat meer afstand en ik denk ook wel dat dat helpt en haar verassen is ook nog de bedoeling natuurlijk

en de onzekerheid is toch wel voor een heel groot deel weg hoor! ik heb het er met haar over gehad en ze zei dus idd dat ze het saai vond worden maar dat ze me echt niet kwijt wil! Ik ga nou dus gewoon proberen het de komende tijd wat leuker te maken (op school iets meer afstand...) en hopen dat de vakantie er snel is

Sounds great

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')