quote:Idd. Hoe dan ook, deze relatie heeft héél veel nodig als het al ooit opgebouwd kan worden
Op woensdag 22 mei 2002 10:55 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het maar raar dat ze helemaal geen contact meer gezocht heeft.
prrrrrrr
nou...volgens mij kan ik idd een topic openen 'hoe red ik mijn relatie' ![]()
Het was eigenlijk wel weer gezellig op school. Ik had dr dus best een tijdje niet gezien/gesproken en toen zag ik haar dus op school. Toen was mijn twijfel zeg maar een beetje over met een knuffel en een kus. Ik ben vandaag met haar mee naar huis gegaan, dat was gezellig alleen ze moest leren dus dat was minder...maar ik denk (en hoop nog steeds) niet dat ze het nou binnenkort uit gaat maken ofzo...
maar nou moet ik (en zij ook natuurlijk
) wel proberen de relatie leuk te houden. Die twijfel en kutgevoelens dat schiet natuurlijk niet op...daarom wil ik wel heel hard proberen het wat leuker te maken, door af en toe wat leuks met haar te gaan doen en niet te close te zijn op school (anders zien we elkaar straks weer teveel ofzo
) Heeft iemand ervaring met zo'n situatie en wat heb je dan gedaan om je relatie te redden?
Je weet nog niets.
Je hebt nog geen zekerheid.
Je gaat nog meer je best doen om de relatie te redden.
Succes!
In een goede relatie moet je met elkaar kunnen praten over wat je dwars zit. Als jij niet snapt wat haar dwars zit, dan kun je dat best vragen omdat jij haar vriend bent en haar wilt kunnen begrijpen. Ik zou dus zeker vragen waarom ze nu zo deed de afgelopen dagen.
quote:Ja.
Op woensdag 22 mei 2002 22:53 schreef dieene het volgende:
Heeft iemand ervaring met zo'n situatie en wat heb je dan gedaan om je relatie te redden?
en de onzekerheid is toch wel voor een heel groot deel weg hoor! ik heb het er met haar over gehad en ze zei dus idd dat ze het saai vond worden maar dat ze me echt niet kwijt wil!
Ik ga nou dus gewoon proberen het de komende tijd wat leuker te maken (op school iets meer afstand...) en hopen dat de vakantie er snel is
quote:Sounds great
Op donderdag 23 mei 2002 15:47 schreef dieene het volgende:
mja...ik neem idd wat meer afstand en ik denk ook wel dat dat helpten haar verassen is ook nog de bedoeling natuurlijk
en de onzekerheid is toch wel voor een heel groot deel weg hoor! ik heb het er met haar over gehad en ze zei dus idd dat ze het saai vond worden maar dat ze me echt niet kwijt wil!
Ik ga nou dus gewoon proberen het de komende tijd wat leuker te maken (op school iets meer afstand...) en hopen dat de vakantie er snel is
prrrrrr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |