Laat in ieder geval niet met je sollen en verlang duidelijkheid snel!
quote:Als ze echt om hem geeft bestond dit topic niet.
Op zaterdag 18 mei 2002 23:37 schreef Tania18 het volgende:[..]
Als ze echt om hem geeft kan zij hem bellen of bij hem langsgaan na die 'ultimatum-sms', kan ze meteen alles uitleggen
(edit, had zin een beetje verkeerd gelezen)
Niet lullig bedoeld tegenover topicstarter, maar k denk niet dat ze nu ineens heel meelevend zou gaan doen als ze de hele dag al moeilijk doet.
quote:Daar ben ik het wel helemaal mee eens
Op zaterdag 18 mei 2002 23:40 schreef DemonBox het volgende:
Er zijn meerdere manieren om het aan te pakken.Laat in ieder geval niet met je sollen en verlang duidelijkheid snel!
Als ik wat met een meisje heb en ze gaat kinderachtig doen, achterbaks doen, liegen enz. dan helpt t volgens mij altijd om gewoon bot te vragen of ze t uit wil maken/wat ze nou wil, en de eer aan jezelf te houden.
En als ze het nu uitmaakt komende tijd gwoon arrogant negeren
Tenzij ze dr serieus over wil praten...
[Dit bericht is gewijzigd door TeeWee op 19-05-2002 04:55]
Ik zou me ook zorgen maken, maar stuur vandaag GEEN smsjes, bel haar niet, wacht af en chk morgen op school!
Wow! In januari is mij dit ook overkomen, precies hetzelfde!!
Ik had 8 maanden met mn vriend, die woonde ook op 1 uur fietsen van mij af, en op een gegeven moment begon hij ook bot en onverschillig te doen. Ik wist meteen dat er iets fout zat, maar ik bleef hoop houden. Na 3 zenuwslopende dagen heeft hij het uitgemaakt ![]()
Ik hoop echt dat dit beter voor je afloopt, maar als ze zo blijft doen dan zou ik gewoon de eer aan mezelf houden en het uitmaken voordat zij het doet!
quote:whaa! ik hoop niet dat ik een mannelijke dubbelganger van je ben
Op dinsdag 21 mei 2002 21:53 schreef esjuh het volgende:
* esjuh heeft héél, hééééél erge deja vu!Wow! In januari is mij dit ook overkomen, precies hetzelfde!!
Ik had 8 maanden met mn vriend, die woonde ook op 1 uur fietsen van mij af, en op een gegeven moment begon hij ook bot en onverschillig te doen. Ik wist meteen dat er iets fout zat, maar ik bleef hoop houden. Na 3 zenuwslopende dagen heeft hij het uitgemaakt
Ik hoop echt dat dit beter voor je afloopt, maar als ze zo blijft doen dan zou ik gewoon de eer aan mezelf houden en het uitmaken voordat zij het doet!
quote:ow,klote....
Op dinsdag 21 mei 2002 22:37 schreef dieene het volgende:
pff ze was niet op school (niet om mij, bruiloft...) was ik helemaal vergetenmorgen dan maar...
quote:ja...slapen lukte gisternacht ook al niet, nu ben ik behoorlijk moe, val vast wel in slaap strax
Op dinsdag 21 mei 2002 22:38 schreef ivetje het volgende:[..]
ow,klote....
probeer wat te slapen
quote:dank je
en sterkte voor morgen...
quote:Dat zegt idd wel wat...
Op woensdag 22 mei 2002 10:55 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het maar raar dat ze helemaal geen contact meer gezocht heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |