abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4236292
ze is op msn maar ze geeft geen antwoord ik kan hier echt niet tegen
pi_4236363
ze vindt het saai....ze kan er niet meer tegen

einde relatie ben ik bang

ze geeft zoo langzaam antword steeds en ik ga dood van de zenuwen ik zit hier te trillen en janken en ik kan er nix tegen doen!

zaterdag 18 mei 2002 @ 22:56:20 #53
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4236379
* Jojogirl geeft dieene een flinke knuffel

Ik zou als ik jou toch de vraag 'Wil je hier nog mee doorgaan stellen?' want ik denk dat het anders een heel erg langdurig en slopend gesprek wordt.

pi_4236418
bedankt voor je steun...

het is al een langdurend en ook zeker slopend gesprek want ze geeft gvd geen antwoord

zou ze nou aan het overwegen zijn of ze het uit moet maken ofzo?

zaterdag 18 mei 2002 @ 23:03:08 #55
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236441
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:00 schreef dieene het volgende:
bedankt voor je steun...

het is al een langdurend en ook zeker slopend gesprek want ze geeft gvd geen antwoord

zou ze nou aan het overwegen zijn of ze het uit moet maken ofzo?

Sorry hoor, maar ik zit me nu hier in de huiskamer achter de pc heel erg kwaad te maken op jouw vriendin, en dat terwijl ik jullie helemaal niet ken. Wie denkt ze wel niet dat ze is om jou zo te behandelen!!!

Stuur haar een sms dat ze normaal moet doen en heel snel, en maak het anders gewoon zelf uit, hou de eer lekker aan jezelf. Je vriendin gedraagt zich als een verwend varkentje en daar kwetst ze jou ongelofelijk mee. Kom op joh, ze is je niet waard, echt niet!

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4236457
Ze heeft waarschijnlijk een ander.
Dump 'r als eerste.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_4236477
ja dat wilk ik dus juist niet want ik heb dit al eens eerder met dr gehad en daarna is het nog heel leuk geweest...als ik het nu uitmaak kan ik het ook voor niks verkloten en ik denk dat ik me er het kutste om zal voelen
pi_4236496
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:05 schreef dieene het volgende:
ja dat wilk ik dus juist niet want ik heb dit al eens eerder met dr gehad en daarna is het nog heel leuk geweest...als ik het nu uitmaak kan ik het ook voor niks verkloten en ik denk dat ik me er het kutste om zal voelen
Als je je zo blijft gedragen zal dit je nog veel vaker overkomen.

* DemonBox bedoelt dit niet op een lullige manier

Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_4236520
ze is nou weer offline....'ik ben moe, ga slapen'

maar ze heeft het dus ook niet uitgamaakt en ik ben dan weer zo naïef om gewoon hoop te houden en ik wil het niet zelf uitmaken omdat ik dan bang ben dat het niet nodig blijkt achteraf en ik hou te veel van dr om het uit te gaan maken en ik kan er niet meer tegen! ik word nou meer boos op mezelf dan op haar

zaterdag 18 mei 2002 @ 23:11:28 #60
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236536
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:09 schreef dieene het volgende:
ze is nou weer offline....'ik ben moe, ga slapen'

maar ze heeft het dus ook niet uitgamaakt en ik ben dan weer zo naïef om gewoon hoop te houden en ik wil het niet zelf uitmaken omdat ik dan bang ben dat het niet nodig blijkt achteraf en ik hou te veel van dr om het uit te gaan maken en ik kan er niet meer tegen! ik word nou meer boos op mezelf dan op haar

Ik zou haar bellen en eisen dat ze het uitpraat. En dan niet lief en vriendelijk doen en smeken of ze het alsjeblieft weer goed wil maken, maar haar duidelijk maken dat ze nogal bitchy bezig is! Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar ik vind het zo verdrietig om te lezen hoe ze jou behandelt!
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4236539
Durf haar om duidelijkheid te vragen.
pi_4236541
ik haat me!
  zaterdag 18 mei 2002 @ 23:12:15 #63
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4236544
Dieene, ik zou de volgende keer echt vragen om een verklaring, om wat ze nou wil. Dit is geen doen zo, hier ga je kapot aan.
pi_4236553
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:11 schreef DemonBox het volgende:
Durf haar om duidelijkheid te vragen.
a je hebt gelijk maar nu gaat ze dus slapen en morgen is ze dr niet en maandag ook niet....dus dat wordt de grote confrontatie dinsdag op school....of ik ga maandagavond naar dr toe, dan merk ik het ook wel
  zaterdag 18 mei 2002 @ 23:16:47 #65
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236589
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:13 schreef dieene het volgende:

[..]

nu gaat ze dus slapen

Dan bel je haar wakker, 't is morgen toch zondag. Jammer dan voor haar.
pi_4236598
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:13 schreef dieene het volgende:

[..]

a je hebt gelijk maar nu gaat ze dus slapen en morgen is ze dr niet en maandag ook niet....dus dat wordt de grote confrontatie dinsdag op school....of ik ga maandagavond naar dr toe, dan merk ik het ook wel

Dwing haar jou nu antwoord te geven. Ik zou een sms sturen en daarin vragen dat je wil weten waar je aan toe bent. Als ze dan niet binnen 24 uur gereageerd heeft weet je genoeg.
pi_4236609
Ik zou haar morgen even bellen of bezoeken. Laat haar nog een nachtje er over nadenken.
pi_4236627
daar reageert ze toch niet op...weet ik van tevoren al.
en via sms vind ik ook geen goeie manier, ik wil dr gewoon irl spreken maar ze woont op 1u fietsen bij me vandaan dus op dit moment gaat dat een beetje moeilijk....ik ga dr eigenlijk al vanuit dat het wel uit gaat maar ergens heb ik tóch nog hoop en misschien is dat dan wel weer helemaal verkeerd...
pi_4236651
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:19 schreef dieene het volgende:
en via sms vind ik ook geen goeie manier, ik wil dr gewoon irl spreken maar ze woont op 1u fietsen bij me vandaan dus op dit moment gaat dat een beetje moeilijk....ik ga dr eigenlijk al vanuit dat het wel uit gaat maar ergens heb ik tóch nog hoop en misschien is dat dan wel weer helemaal verkeerd...
en juist aan die twijfel ga jij kapot, terwijl t toch duidelijk niet aan jou ligt en dat zij maar s normaal en duidelijk moet zijn

neem zo snel mogelijk contact op en laat r goed weten hoe je hier mee zit

Hee buurman, ik hier?
  zaterdag 18 mei 2002 @ 23:24:29 #70
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236670
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:19 schreef dieene het volgende:
Bel haar dan. Of doe zoals Brad zegt, als ze niet binnen 24 uur antwoordt weet je genoeg. Zet dat ook in je SMS, voor de duidelijkheid.
pi_4236698
Een ultimatum per sms
  zaterdag 18 mei 2002 @ 23:30:27 #72
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236758
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:26 schreef DemonBox het volgende:
Een ultimatum per sms
Ik zou ook bellen, maar kennelijk reageert ze nergens op, dus wat moet je dan? Even voor de duidelijkheid: zij is hier degene die zich idioot gedraagt en nergens op reageert. Dus als jij een betere oplossing is (die ook nog werkt), just say it.
pi_4236795
ik zou ook proberen te bellen...
beter dan helemaal gek worden van de twijfels..
pi_4236808
Er naar toe gaan.
Dan kan ze zich ook niet drukken.

Stel: je stuurt een ultimatum per sms en ze reageert niet => het is uit maar je weet nog steeds niets. Er is niets afgerond als het ware.

pi_4236830
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:35 schreef DemonBox het volgende:
Er naar toe gaan.
Dan kan ze zich ook niet drukken.

Stel: je stuurt een ultimatum per sms en ze reageert niet => het is uit maar je weet nog steeds niets. Er is niets afgerond als het ware.

Als ze echt om hem geeft kan zij hem bellen of bij hem langsgaan na die 'ultimatum-sms', kan ze meteen alles uitleggen

(edit, had zin een beetje verkeerd gelezen)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')