abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4226120
Sja...kweenie hoe ze daar op gaat reageren..
Je moet niet teveel toegeven, zeker niet als ze t ff niet meer ziet zitten.
Als ze weer wat terug stuurt moet je t maar ff posten
pi_4226133
direct en confronterend lijkt mij niet echt een goed idee...ik denk dat ik het haar dan alleen maar makkelijker maak het uit te maken omdat ik dan heel bot overkom ofzo...
pi_4226152
ja dat doe ik zeker.....heb alleen nou geen bereik gvd

maar als er een bericht komt zal ik het hier wel weer posten...
bedankt dat jullie me zo goed helpen! het van me af schrijven lucht ook wel lichtelijk op...

vrijdag 17 mei 2002 @ 17:43:36 #29
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226156
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:41 schreef dieene het volgende:
direct en confronterend lijkt mij niet echt een goed idee...ik denk dat ik het haar dan alleen maar makkelijker maak het uit te maken omdat ik dan heel bot overkom ofzo...
Als ze het uit wil maken dan doet ze het toch wel, en je mag haar best duidelijk maken dat je dit niet van haar pikt. Een relatie is niet alleen poeslief zijn tegen elkaar, je grenzen aangeven is ook heel belangrijk. Of wil je dit soms elke keer meemaken als haar een scheet dwarszit? Want als ze merkt dat jij dit van haar pikt dan zal de drempel toch verdomd laag zijn om zich de volgende keer weer zo te gedragen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4226159
Dan gwoon afwachten, ff nix meer van jouw kant laten horen.
pi_4226189
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:43 schreef Angeles het volgende:

[..]

Als ze het uit wil maken dan doet ze het toch wel, en je mag haar best duidelijk maken dat je dit niet van haar pikt. Een relatie is niet alleen poeslief zijn tegen elkaar, je grenzen aangeven is ook heel belangrijk. Of wil je dit soms elke keer meemaken als haar een scheet dwarszit? Want als ze merkt dat jij dit van haar pikt dan zal de drempel toch verdomd laag zijn om zich de volgende keer weer zo te gedragen.

mja misschien heb je gelijk.....maar waarom zou ze dat de volgende keer weer zo doen? ze heeft er toch zelf ook geen lol in lijkt me

ik snap gewoon niet dat ze dat doet...ik doe ook niet zo raar tegen dr als ik me irriteer....meestal zeg ik het gewoon of ik laat helemaal niks merken (wat ook vaak niet erg slim is )

pi_4226198
...of zou ze nou gewoon geen idee hebben van hoe ik me nu voel?
pi_4226212
Ooohja dat weet ze wel..
  vrijdag 17 mei 2002 @ 17:50:32 #34
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226219
Dat weet ze inderdaad echt wel!
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4226221
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:49 schreef TeeWee het volgende:
Ooohja dat weet ze wel..
ik zie dan de lol en het nut er niet van in dat ze zo doet ()
  vrijdag 17 mei 2002 @ 17:52:16 #36
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226231
En de volgende keer zou ze weer zo kunnen doen omdat dit gewoon de makkelijkste weg voor haar is om haar onvrede te tonen. Niks uitpraten, gewoon lekker zitten mokken als een kleuter die geen snoepje krijgt. Verder merkt ze ook dat ze jij voor haar rent als zij zo tegen haar doet. Want tien tegen één dat jij morgen dolgelukkig bent als zij weer een beetje aardig tegen je doet.
pi_4226236
waarschijnlijk weet ze het wel maar als je zelf met een probleem zit is het moeilijk om rekening te houden met een ander. niet dat het een excuus is, het is niet goed dat ze zo tegen je doet....
O+ 11-06-2009 O+
pi_4226237
Lol heeft ze er niet van...

In dit soort situaties leer je elkaar kennen...

pi_4226275
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:52 schreef Angeles het volgende:
En de volgende keer zou ze weer zo kunnen doen omdat dit gewoon de makkelijkste weg voor haar is om haar onvrede te tonen. Niks uitpraten, gewoon lekker zitten mokken als een kleuter die geen snoepje krijgt. Verder merkt ze ook dat ze jij voor haar rent als zij zo tegen haar doet. Want tien tegen één dat jij morgen dolgelukkig bent als zij weer een beetje aardig tegen je doet.
jazeker ben ik dan dolgelukkig

je hebt helemaal gelijk...maar ik weet niet eens wat ik fout doe...

en ik bén ook bereid voor haar te rennen want ik hou gewoon van dr en ik wil haar echt niet kwijt...zij weet ook wel dat ze van mij geen reactie kan verwachten als: 'als het je niet bevalt, dan maak je het toch uit' en daarom is het voor haar misschien idd wel het makkelijkst zo haar onvrede te tonen

ik doe dat niet zo omdat ik denk dat zij dan wel fel zou kunnen reageren ik ben dus eigenlijk gewoon een mietje...ik word al shet ware door haar 'onder de duim gehouden'

...en oja...de laatste tijd ging het overigens helemaal niet slecht tussen ons ofzo...het kwam gewoon plotseling...vandaag, de hele dag voelde ik al dat er wat was...

ze smst trouwens niet terug (en ergens ben ik daar wel blij om) nu is ze aan het werk dus de volgende sms kan pas vanavond komen...maar dat verwacht ik niet eigenlijk.

het zou idd best kunnen dat er niks aan de hand is en ik hoop ook zeker dat het zo is, maar als ze nou morgen doet alsof er nix aan de hand is....moet ik het er dan nog over hebben of gewoon vrolijk meedoen alsof er nix aan de hand is? ik ben bang dat ik anders weer een kutgevoel bij dr oproep als ik er dan weer over begin

pi_4226282
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:53 schreef bigbird het volgende:
waarschijnlijk weet ze het wel maar als je zelf met een probleem zit is het moeilijk om rekening te houden met een ander. niet dat het een excuus is, het is niet goed dat ze zo tegen je doet....
ze voelde zich idd al een tijdje niet geweldig...een beetje depri ofzo...
pi_4226321
het enige wat opviel is dat we samen naar lowlands zouden gaan en daarvoor deze week hadden afgesproken een kaartje te gaan kopen maar daarmee wou ze nog even wachten...misschien dat ze er dan al rekening mee hield dat ze niet met mij naar lowlands wil? naja ik wil daar ook nog niet teveel over nadenken, ik wacht gewoon af en misschien valt het allemaal wel mee, dan ben ik gewoon weer blij en vrolijk tot de volgende keer dat ze zo gaat doen...ik dek dat ik het dan wel een stuk minder serieus zal nemen (hoop ik, ik weet t niet zeker, gevoelens zijn niet te voorspellen en te onderdrukken )
  vrijdag 17 mei 2002 @ 18:07:14 #42
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226337
Ik begrijp dat je haar niet kwijt wil, maar je moet je in een relatie toch niet daardoor laten leiden. Als jij ergens mee zit dan moet je het tegen elkaar kunnen zeggen zonder bang te hoeven zijn dat de ander het dan meteen voor gezien houdt! Dat is heel belangrijk in een relatie. Je kunt niet altijd poeslief voor haar zijn en doen wat ze zegt omdat je bang bent dat zij het anders uitmaakt, dat hou je gewoon niet vol.

Bovendien kan het ook zijn dat dat juist bij haar irritatie opwekt. Het klinkt misschien raar, maar de meeste mensen willen toch graag een partner met een eigen mening, die af en toe wat tegengas geeft. Misschien heel tegenstrijdig, maar altijd maar lief en aardig zijn en nooit zeggen wat je dwarszit is over het algemeen geen eigenschap die men in een partner zoekt. Dus probeer wat assertiever te worden. Je moet ook aan jezelf durven denken in je relatie!

pi_4226383
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 18:07 schreef Angeles het volgende:
Ik begrijp dat je haar niet kwijt wil, maar je moet je in een relatie toch niet daardoor laten leiden. Als jij ergens mee zit dan moet je het tegen elkaar kunnen zeggen zonder bang te hoeven zijn dat de ander het dan meteen voor gezien houdt! Dat is heel belangrijk in een relatie. Je kunt niet altijd poeslief voor haar zijn en doen wat ze zegt omdat je bang bent dat zij het anders uitmaakt, dat hou je gewoon niet vol.

Bovendien kan het ook zijn dat dat juist bij haar irritatie opwekt. Het klinkt misschien raar, maar de meeste mensen willen toch graag een partner met een eigen mening, die af en toe wat tegengas geeft. Misschien heel tegenstrijdig, maar altijd maar lief en aardig zijn en nooit zeggen wat je dwarszit is over het algemeen geen eigenschap die men in een partner zoekt. Dus probeer wat assertiever te worden. Je moet ook aan jezelf durven denken in je relatie!

nee dat doe ik ook niet, ik ben alleen wel wat voorzichtiger dan zij, ik zou nooit zo raar doen als zij nou doet maar ik laat het ook wel merken als mij iets niet bevalt. alleen heb ik bijna nooit iets te klagen want ik ben hardstikke tevreden over onze relatie tot nu toe. het was ook meestal heel gezellig en leuk, vooral als we elkaar niet zo vaak zagen als nu de vakantie weer om is.
We hebben nou 8 maanden wat en ík vind het nog steeds leuk. Alleen dit soort geintjes bevallen me niet..
  vrijdag 17 mei 2002 @ 18:19:39 #44
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226396
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 18:16 schreef dieene het volgende:

[..]

dit soort geintjes bevallen me niet..

Dat moet je haar dan ook wel even duidelijk maken!!! En voor de rest, tja, dan weet ik niet wat er aan de hand is, je zal er nog wel achter komen, maar laat dit in elk geval niet over je kant gaan.
pi_4226411
Liefde is vaag, en vooral als zoiets bij jezelf gebeurd...je weet ongeveer wat je moet doen, of hoe te handelen, maar je gevoel onderdrukt dat...
pi_4229783
Sorry dat ik het zeg, maar deze meid ziet het niet meer zitten lijkt me.
Kijk niet gek op als het morgen erop aankomt dat ze of "een gesprek" wilt, of een lullige SMS stuurt.
En anders hebbie FLINK VEEL MAZZEL ventje. Indien dit zo is, ga dan gelijk wat doen om de relatie wat nieuwe adem in te blazen door dingen te doen die ze niet van je verwacht.
Pacta Sunt Servanda
  zaterdag 18 mei 2002 @ 01:50:58 #47
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4230043
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 18:16 schreef dieene het volgende:

[..]

nee dat doe ik ook niet, ik ben alleen wel wat voorzichtiger dan zij, ik zou nooit zo raar doen als zij nou doet maar ik laat het ook wel merken als mij iets niet bevalt. alleen heb ik bijna nooit iets te klagen want ik ben hardstikke tevreden over onze relatie tot nu toe. het was ook meestal heel gezellig en leuk, vooral als we elkaar niet zo vaak zagen als nu de vakantie weer om is.
We hebben nou 8 maanden wat en ík vind het nog steeds leuk. Alleen dit soort geintjes bevallen me niet..

Ik kan me voorstellen dat je ontzettend baalt, en vooral de onzekerheid van het niet weten wat er aan de hand is is zo erg..

Rust even uit en praat met haar zodra je kunt.. Vraag haar wat er aan de hand is.. Dat je het niet begrijpt maar het wel wil begrijpen.. Dat je van haar houdt en dat je wil dat jullie bij elkaar blijven als dat kan..

Succes..

pi_4236102

ze zou dus ong. 10 min geleden smsen maar ik heb nog steeds nix van dr gehoord....ik vind het echt een kutmanier hoe ze nou doet en ik kan er niet tegen!

ze zal het wel via msn uitmaken ofzo verwacht ik...ik vind het echt slap van haar! ze had het dan net zo goed meteen gisteren uit kunnen maken

zaterdag 18 mei 2002 @ 22:34:37 #49
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236123
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 22:31 schreef dieene het volgende:

ze zou dus ong. 10 min geleden smsen maar ik heb nog steeds nix van dr gehoord....ik vind het echt een kutmanier hoe ze nou doet en ik kan er niet tegen!

ze zal het wel via msn uitmaken ofzo verwacht ik...ik vind het echt slap van haar! ze had het dan net zo goed meteen gisteren uit kunnen maken

Ze houdt het nogal vol, hè. Sorry, maar ik vind echt dat ze nu te ver aan het gaan is. Vind je het nog steeds geen tijd om gewoon een directe confronterende SMS te sturen zoals eerder gesuggereerd is? Dan ben je maar bot, dan weet je tenminste wel de waarheid. Ik vind dat ze echt heel onvolwassen bezig is.
  zaterdag 18 mei 2002 @ 22:39:09 #50
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4236177
Helemaal mee eens Angeles.

Dieene, of ze het nou wel of niet met je wil uitmaken, dit is geen manier om met iemand om te gaan en daar mag je echt wel wat van zeggen. Zo ga je jezelf alleen maar gek zitten maken. Doe er wat aan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')