abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4225517
help! mijn vriendin deed vandaag heel raar... afwezig...stil...keek steeds de andere kant op als ik keek enzo....toen vroeg ik wat er was, ze wou het niet daarover hebben. Later vroeg ik of ze mij vervelend vond ofzo...'ja een beetje wel, sorry' antwoordde ze...ik fietste met haar mee een stukje naar huis, waar we normaal nog even stil blijven staan (waar we allebei een andere kant opgaan) wou ze deze keer meteen door. Ik ben zoo bang om haar kwijt te raken! ik heb al een sms gestuurd...maar wat moet ik nou? moet ik haar mailen of juist niet? moet ik iets anders of valt het allemaal wel mee? alsjeblieft! help!
  vrijdag 17 mei 2002 @ 16:30:51 #2
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_4225531
je moet haar bellen en vragen wat er is joh, dan weet je het direct, en als ze geen antwoordt geeft moet je daaruit je conclusies maar trekken
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  vrijdag 17 mei 2002 @ 16:31:32 #3
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4225539
Laat haar eventjes met rust (moeilijk ik weet t) en probeer haar anders vanavond eventjes te bellen.. of te zien als dat kan.. en vraag rustig wat er aan de hand is.. ga niet stresserig tegen haar praten want daar wordt de situatie niet beter op.
pi_4225552
hmm....vanavond is ze weg en ik moet werken vanavond... maar nu even geen mail sturen ofzo?
pi_4225558
Denk nu ff niet teveel aandacht geven, misschien hebben jullie elkaar een beetje teveel gezien de laatste tijd. Dan kan ze zich gaan ergeren aan kleine onnozele dingen. Als je btje geluk hebt is het over een weekje weer wat ander...hoop ik voor je!
  vrijdag 17 mei 2002 @ 16:34:11 #6
12970 Doopey
I'm Helluva tough
pi_4225570
Voorlopig even links laten liggen. Probeer morgen nog eens te bellen. D'r zal haar wel iets dwars zitten in de relatie. Als je haar nu blijft bellen/mailen/smsen wordt 't er alleen erger op.
If I'm not back in 5 minutes, just wait longer
  vrijdag 17 mei 2002 @ 16:36:57 #7
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_4225601
Laat haar maar even. Als het mis is is het mis, kan je toch niks meer aan doen.
En als het neit mis is kan je door teveel druk de boel de verkeerde kant op forceren...

Sterkte....jwjw

pi_4225613
bedankt voor de adviezen...dit helpt me zeker!
het zou best kunnen dat we elkaar te veel gezien hebben, ik zit bij dr op school en zie haar elke pauze en inderdaad doet ze veel liever in de vakanties, als we elkaar minder zien... (ze woont 15km bij mij vandaan)
maar we hebben ook afgesproken morgen uit te gaan en dan blijft ze bij mij slapen...maar daarna zie ik dr het hele (lang) weekend niet meer... ik denk dat ik maar gewoon afwacht of ze morgen smst (ze zou sms-en als ik haar op kan halen van haar werk) en als ze dat doet zit het hopelijk wel goed want dan blijft ze dus ook slapen.. en anders ga ik me morgenavond denk ik heel erg klote voelen... (nog kutter dan nu)...
pi_4225631
...maar het is zoo moeilijk haar niet te gaan bellen/smsen/mailen/whatever!

ik heb dus net al een sms gestuurd...was dat dan fout?

pi_4225654
Dat gevoel is superkut ja...dat je geen idee hebt waar je aan toe bent, maar daar moet je ff doorheen. Je moet er voor zorgen dat t niet een gewoonte wordt/is dat jullie elkaar zien (al is dat best moeilijk als je bij elkaar op school zit)

SUCCES!!
P.S. Dat je al een smsje al gestuurd hebt is niet zo erg...als je dr nu maar ff een beetje met rust laat

vrijdag 17 mei 2002 @ 16:43:27 #11
12747 Tyntje
Toppertje!
pi_4225663
Probeer rustig en kalm te blijven, niet gelijk stressen en denken aan het ergste......
pi_4225670
* esjuh heeft een deja-vu

Nouw... Ik zou er inderdaad ook niet teveel aandacht aan geven, als ze je vervelend vindt kan je haar beter eventjes met rust laten zodat ze even tot bezinning kan komen. Misschien is ze gewoon een beetje geīrriteerd door iets kleins, heb ik ook weleens...

pi_4225684
ja dat is idd een beetje moeilijk want elke pauze zien we elkaar dus gewoon en het is moeilijk haar dan niet te zien want mijn vrienden zijn ook haar vrienden...we zitten dus sowieso bij elkaar en ik vraag me af hoe dat gaat als het uit zou gaan... maar daar wil ik eigenlijk nog helemaal niet aan denken

vakantie is gewoon 100x beter! dan zien we elkaar alleen als we het allebei willen en is het altijd gezellig en leuk en nooit problemen...maar op school is het zoo anders!

pi_4225693
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 16:43 schreef esjuh het volgende:
Misschien is ze gewoon een beetje geīrriteerd door iets kleins, heb ik ook weleens...
mja dat zou best kunnen....maar het frustrerende is datz e niet wil vertellen wát
pi_4225791
misschien idd gewoon even met rust laten. aandringen om haar dingen te laten vertellen die ze op dat moment niet wil vertellen werkt niet echt positief, eerder irriterend...
moeilijk maar gewoon even geduld hebben en afwachten.

sterkte!

O+ 11-06-2009 O+
  vrijdag 17 mei 2002 @ 17:01:35 #16
24441 Iceking
en zo iest!
pi_4225836
Je moet absoluut niet gaan pushen!

De situatie komt me een beetje bekend voor, en ik wil je niet bang maken ofzo, maar bij mij liep het niet goed af....

Welcome to the phantom zone
pi_4225917
aaah ik word gek! ik zei dus sorry dat ik vervelend was vandaga in die sms....nou stuurt ze 1 terug:

ja gaat toch niet sorry zeggen voor iets waarvan je helemaal niet weet wat je gedaan hebt? snap je t dan niet?

moet ik nou antwoorden? en zoja....wat in godsnaam?

pi_4225973
help!
pi_4226064
Dat is echt een kutreaktie van dr...ik zou dr nu gwoon ff links laten liggen en niet meer terug smsen. Als ze t uit zou willen maken kan ze dat ook gwoon zeggen en niet zo lomp gaan lopen doen. Life´s a bitch (en je vriendin nu ook )

Ik zou of een smsje terug sturen met heel bot erin: als je t wil uitmaken kan je t ook gewoon zeggen, of tot morgen wachten of ze je smst.

pi_4226078
Ik zou haar inderdaad maar effe met rust laten. Als je nu blijft pushen, duw je haar juist weg. Misschien zit ze gewoon effe niet lekker in haar vel, heb ik ook weleens. Sterkte!
gezonde mensen hebben veel wensen, zieke mensen hebber er maar 1
pi_4226084
ik heb gestuurd dat die sms van mij idd stom was en wat ik verkeerd doe...
  vrijdag 17 mei 2002 @ 17:37:08 #22
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226088
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje raar vind dat ze niet gewoon zegt wat er aan de hand is. Ik vind het zelf heel oneerlijk om boos te gaan zitten doen op iemand zonder diegene te vertellen wat er aan de hand is. Met dat smsje van haar kun je dus ook geen kant op, dat is wel duidelijk.

Zoals de rest zegt, ik zou haar maar even met rust laten. Als je haar steeds gaat bellen en berichtjes sturen dan geef je jezelf daar ook geen goed gevoel mee, dan ga je daar alleen maar extra over piekeren ("Had ik wel moeten bellen?", "Waarom stuurt ze niks terug, het is al een kwartier geleden!" enzovoort).

Wacht het dus gewoon even af. Alleen zou ik wel duidelijk maken dat je dit soort buien niet erg prettig vindt. In een volwassen relatie praat je met elkaar als je iets dwars zit en ga je niet als een klein kind zitten mokken en geheimzinnige smsjes sturen. Als haar iets dwars zit dan moet ze het maar zeggen, net als andere volwassen mensen. Klaar.

Heel veel succes!

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4226093
ik heb dus wel terug ge smst omdat zij anders misschien het idee kan krijgen dat het me allemaal niet uitmaakt ofzo en dat wil ik niet....mara nu laat ik dr verder wel met rust...
  vrijdag 17 mei 2002 @ 17:38:32 #24
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226100
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:32 schreef TeeWee het volgende:
Dat is echt een kutreaktie van dr...ik zou dr nu gwoon ff links laten liggen en niet meer terug smsen. Als ze t uit zou willen maken kan ze dat ook gwoon zeggen en niet zo lomp gaan lopen doen. Life´s a bitch (en je vriendin nu ook )

Ik zou of een smsje terug sturen met heel bot erin: als je t wil uitmaken kan je t ook gewoon zeggen, of tot morgen wachten of ze je smst.

Dat vind ik ook geen slecht idee, moet ik zeggen. Wel reageren, maar dan niet zielig of afwachtend doen, maar direct en confronterend. Ze mag best weten dat ze heel raar bezig is.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4226118
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:37 schreef Angeles het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje raar vind dat ze niet gewoon zegt wat er aan de hand is. Ik vind het zelf heel oneerlijk om boos te gaan zitten doen op iemand zonder diegene te vertellen wat er aan de hand is. Met dat smsje van haar kun je dus ook geen kant op, dat is wel duidelijk.

Zoals de rest zegt, ik zou haar maar even met rust laten. Als je haar steeds gaat bellen en berichtjes sturen dan geef je jezelf daar ook geen goed gevoel mee, dan ga je daar alleen maar extra over piekeren ("Had ik wel moeten bellen?", "Waarom stuurt ze niks terug, het is al een kwartier geleden!" enzovoort).

Wacht het dus gewoon even af. Alleen zou ik wel duidelijk maken dat je dit soort buien niet erg prettig vindt. In een volwassen relatie praat je met elkaar als je iets dwars zit en ga je niet als een klein kind zitten mokken en geheimzinnige smsjes sturen. Als haar iets dwars zit dan moet ze het maar zeggen, net als andere volwassen mensen. Klaar.

Heel veel succes!

ja je hebt gelijk...ik heb alleen dus al een sms gestuurd...maar nu wacht ik wel gewoon af tot ze contact met mij zoekt want ik word hier echt niet goed van...

bedankt!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')