![]()
Sterkte....jwjw
ik heb dus net al een sms gestuurd...was dat dan fout?
SUCCES!!
P.S. Dat je al een smsje al gestuurd hebt is niet zo erg...als je dr nu maar ff een beetje met rust laat
Nouw... Ik zou er inderdaad ook niet teveel aandacht aan geven, als ze je vervelend vindt kan je haar beter eventjes met rust laten zodat ze even tot bezinning kan komen. Misschien is ze gewoon een beetje geīrriteerd door iets kleins, heb ik ook weleens...
vakantie is gewoon 100x beter! dan zien we elkaar alleen als we het allebei willen en is het altijd gezellig en leuk en nooit problemen...maar op school is het zoo anders!
quote:mja dat zou best kunnen....maar het frustrerende is datz e niet wil vertellen wát
Op vrijdag 17 mei 2002 16:43 schreef esjuh het volgende:
Misschien is ze gewoon een beetje geīrriteerd door iets kleins, heb ik ook weleens...
sterkte!
De situatie komt me een beetje bekend voor, en ik wil je niet bang maken ofzo, maar bij mij liep het niet goed af....
ja gaat toch niet sorry zeggen voor iets waarvan je helemaal niet weet wat je gedaan hebt? snap je t dan niet?
![]()
![]()
moet ik nou antwoorden? en zoja....wat in godsnaam?
Ik zou of een smsje terug sturen met heel bot erin: als je t wil uitmaken kan je t ook gewoon zeggen, of tot morgen wachten of ze je smst.
Zoals de rest zegt, ik zou haar maar even met rust laten. Als je haar steeds gaat bellen en berichtjes sturen dan geef je jezelf daar ook geen goed gevoel mee, dan ga je daar alleen maar extra over piekeren ("Had ik wel moeten bellen?", "Waarom stuurt ze niks terug, het is al een kwartier geleden!" enzovoort).
Wacht het dus gewoon even af. Alleen zou ik wel duidelijk maken dat je dit soort buien niet erg prettig vindt. In een volwassen relatie praat je met elkaar als je iets dwars zit en ga je niet als een klein kind zitten mokken en geheimzinnige smsjes sturen. Als haar iets dwars zit dan moet ze het maar zeggen, net als andere volwassen mensen. Klaar.
Heel veel succes!
quote:Dat vind ik ook geen slecht idee, moet ik zeggen. Wel reageren, maar dan niet zielig of afwachtend doen, maar direct en confronterend. Ze mag best weten dat ze heel raar bezig is.
Op vrijdag 17 mei 2002 17:32 schreef TeeWee het volgende:
Dat is echt een kutreaktie van dr...ik zou dr nu gwoon ff links laten liggen en niet meer terug smsen. Als ze t uit zou willen maken kan ze dat ook gwoon zeggen en niet zo lomp gaan lopen doen. Life´s a bitch (en je vriendin nu ook)
Ik zou of een smsje terug sturen met heel bot erin: als je t wil uitmaken kan je t ook gewoon zeggen, of tot morgen wachten of ze je smst.
quote:ja je hebt gelijk...ik heb alleen dus al een sms gestuurd...maar nu wacht ik wel gewoon af tot ze contact met mij zoekt want ik word hier echt niet goed van...
Op vrijdag 17 mei 2002 17:37 schreef Angeles het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje raar vind dat ze niet gewoon zegt wat er aan de hand is. Ik vind het zelf heel oneerlijk om boos te gaan zitten doen op iemand zonder diegene te vertellen wat er aan de hand is. Met dat smsje van haar kun je dus ook geen kant op, dat is wel duidelijk.Zoals de rest zegt, ik zou haar maar even met rust laten. Als je haar steeds gaat bellen en berichtjes sturen dan geef je jezelf daar ook geen goed gevoel mee, dan ga je daar alleen maar extra over piekeren ("Had ik wel moeten bellen?", "Waarom stuurt ze niks terug, het is al een kwartier geleden!" enzovoort).
Wacht het dus gewoon even af. Alleen zou ik wel duidelijk maken dat je dit soort buien niet erg prettig vindt. In een volwassen relatie praat je met elkaar als je iets dwars zit en ga je niet als een klein kind zitten mokken en geheimzinnige smsjes sturen. Als haar iets dwars zit dan moet ze het maar zeggen, net als andere volwassen mensen. Klaar.
Heel veel succes!
bedankt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |