quote:Citeergeil, tsja daar heb ik geen last van geloof ik. Maar ja, ik heb je post goed gelezen, net zoals ik die van iedereen goed lees, ook die van Yoka. En ik reageerde omdat ik vond dat je echt hele vreemde dingen begon te roepen.
Cybertim zei:
AHH LEKKER
Ik ben citeer-geil, en wordt graag geciteerd, dat betekend namelijk dat mensen jou posts goed lezen en erover nadenken. Plus dat ze het waard vinden er dan energie in te stoppen om te reageren op jou verhaal.dank u
En ik zie dat ik de tekst ongeveer verkeerd las, maar mijn punt mag dan nog wel duidelijk zijn, of niet?
Deze yoka profileert zich als een arrogante exploiteur.Daarnaast begint ook jij te speculeren over cursusen.
Hiermee voer je het FLAME gehalte op. En dat mag niet op FoK, Flamen. Ik bracht iig alleenmaar mijn onderbouwde mening over.Offtopic:
Hee Postie your first post en dannog wel in zo een ongeloofelijk zeikerig topic-je
Kijk, ik zei net ook al dat Yoka in een van haar posts behoorlijk uit de hoogte deed, maar goed ik weet niet wat ik zou hebben gedaan als ik in een topic op een forum dat ik niet ken een beetje uitgebreid word bekwijld en bespuugd, zij het dan met woorden.
Dan even over je laatste post. Ik speculeerde niet over cursussen, ik gaf je een advies. Ik vind juist dat je je mening niet (goed) onderbouwt en da's jammer in een discussie. Als je Yoka wil aanspreken op haar gedrag dan moet je dat goed dan, anders ziet ze volgens mij niet eens reden tot reageren. Ben benieuwd of ze dat uberhaupt gaat doen, maar hoop eigenlijk toch van wel.
Flamen is bovendien iets heel anders, maar dan kom ik toch weer terug op mijn vorige advies over de cursussen.
quote:...hetgeen natuurlijk ook als 'humor' bestempeld kan worden. Gezonde dosis zelfspot, weet u wel? Kijk maar eens rond op die site van haar (en probeer voor 1x niet gelijk naar de foto's te gaan
Op vrijdag 17 mei 2002 16:27 schreef TripleM het volgende:
...dat Yoka in een van haar posts behoorlijk uit de hoogte deed...
Edit: O ja, voor degenen die niet snappen waar deze draad over gaat, zie B&H: Yoka Verbeek (meisje uit HI reclame)
[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 17-05-2002 17:05]
quote:Dank voor de aanvulling, en ik ben het met je eens, het kan ook humor zijn.. Had ik eerlijk gezegd niet eens over nagedacht, maar moet eerlijk zeggen dat ik na het lezen van de site (en dat had ik al gedaan voordat ik ook maar 1 fotootje had gezien, ja ja deze jongen is integer
Op vrijdag 17 mei 2002 16:44 schreef Frollo het volgende:
...hetgeen natuurlijk ook als 'humor' bestempeld kan worden. Gezonde dosis zelfspot, weet u wel? Kijk maar eens rond op die site van haar (en probeer voor 1x niet gelijk naar de foto's te gaan), dan blijkt dat die meid echt wel humor heeft.
Die opmerking van haar "ik ben beter dan jullie" neem ik dan ook niet serieus.Edit: O ja, voor degenen die niet snappen waar deze draad over gaat, zie B&H: Yoka Verbeek (meisje uit HI reclame)
Hoe dan ook, het lijkt mij een bijzonder interessant figuur, ik zeg uitnodigen voor een Fok! meeting en suf lullen..
quote:[inkoppertje]
Op vrijdag 17 mei 2002 17:06 schreef TripleM het volgende:
Hoe dan ook, het lijkt mij een bijzonder interessant figuur, ik zeg uitnodigen voor een Fok! meeting en suf lullen..
But seriously, ze is grappig, zeker niet dom, heeft een brede interesse (ik bedoel, hoeveel leeftijdsgenoten zouden geïnteresseerd zijn in de achtergronden van het Colosseum?) en nog een lekker bekkie ook.
We lezen 't ooit wel in de bladen, op welke geluksvogel ze haar oog laat vallen
quote:Tssss, wat een niveau weer..
Op vrijdag 17 mei 2002 17:22 schreef Frollo het volgende:
[inkoppertje]
suf lullen?
[/inkoppertje]
quote:Dat ze niet dom is was me inderdaad wel opgevallen, op d'r bekkie gevallen ook niet
But seriously, ze is grappig, zeker niet dom, heeft een brede interesse (ik bedoel, hoeveel leeftijdsgenoten zouden geïnteresseerd zijn in de achtergronden van het Colosseum?) en nog een lekker bekkie ook.
We lezen 't ooit wel in de bladen, op welke geluksvogel ze haar oog laat vallen
En dat van de bladen, dat hangt er maar vanaf.. Moet d'r film eerst een succes worden, "alleen een reclame" is niet genoeg voor de bladen uiteraard..
Het was inderdaad mijn humor die zich openbaarde, toen ik riep dat ik zo vreselijk arrogant ben.
Zelfspot. Ja.
Bedankt, lieve mensen, die het begrijpen!
ik vind mezelf ook niet dom
quote:Zeg, wij verdedigen je niet ja.. We geven alleen wat tegengas om de discussie op gang te houden.. Da's wat anders! Tsk!
Op vrijdag 17 mei 2002 19:10 schreef Yoka het volgende:
Ha ik word al verdedigd mooi.Het was inderdaad mijn humor die zich openbaarde, toen ik riep dat ik zo vreselijk arrogant ben.
Zelfspot. Ja.
quote:Mensen veroordelen andere mensen te gauw als 'arrogant', omdat ze zich zelf niet op zo'n manier durven of kunnen profileren. Trek je er niets van aan.
Ha ik word al verdedigd mooi.Het was inderdaad mijn humor die zich openbaarde, toen ik riep dat ik zo vreselijk arrogant ben.
Zelfspot. Ja.
quote:Dat hoeft daar helemaal niets mee te maken te hebben. Zoals ik al zei, dat heeft in dit geval volgens mij meer met een vooroordeel te maken dan met jaloezie. Of, misschien een combinatie van beiden.
Op vrijdag 17 mei 2002 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen veroordelen andere mensen te gauw als 'arrogant', omdat ze zich zelf niet op zo'n manier durven of kunnen profileren. Trek je er niets van aan.
TripleM vergeef me
Afz Markje
quote:iemand met een fraaie snoet wordt altijd begrepen
quote:Wat een onzin. Iedereen wordt wel door [biemand[/b] begrepen. Da's iets heel anders..
Op vrijdag 17 mei 2002 20:21 schreef Herald het volgende:
iemand met een fraaie snoet wordt altijd begrepen
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 20:15 schreef ook_gek het volgende:
Oke ik heb geprobeerd eerst de tekt te lezen op de site.
quote:Lezen kun je al, nu nog schrijven.
EN TERING ZIJ IS LEKER. En de tekt is ook wel leuk
quote:Ah, je doet ook mee begrijp ik?
Op vrijdag 17 mei 2002 20:38 schreef Aernout het volgende:
Is dit het nieuwe 'slijm het reclame meisje in bed' topic?
quote:Doe niet alsof het zo triest is aub, er zijn andere dingen die IK triest vind maar daar hou ik ook m'n mond over..
Op vrijdag 17 mei 2002 20:38 schreef Aernout het volgende:
my God...
quote:Da's z'n enthousiasme..
Op vrijdag 17 mei 2002 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Lezen kun je al, nu nog schrijven.
of hij typt even met links..
quote:Yo-ka
Op zaterdag 18 mei 2002 02:17 schreef crackmonkey het volgende:
yoWIE?
Maar dat komt eigenlijk van Yokanabilibiodopiejopie
quote:het is ook altijd wat met die chinese bootvluchtelingen zeg
Op zaterdag 18 mei 2002 02:26 schreef Yoka het volgende:[..]
Yo-ka
Maar dat komt eigenlijk van Yokanabilibiodopiejopie
quote:Nee joh, Yokanabilibiodopiejopie was de Azteekse godin van 'de plantjes die in de schaduw van grote platte grijszwarte stenen met witte spikkels groeien', wist je dat niet? Dat soort plantjes waren heel belangrijk in de Azteekse keuken. Men verwerkte ze bij voorkeur in gebonden soepen of in dressing voor bijvoorbeeld schotels met rivierforel. De plantjes werden geacht een potentieverhogende werking te bezitten, maar in werkelijkheid ging je er alleen maar van boeren.
Op zaterdag 18 mei 2002 02:29 schreef crackmonkey het volgende:
het is ook altijd wat met die chinese bootvluchtelingen zeg
quote:Ik ook, maar die replies van jou in dit topic zijn aardig triest
Op zaterdag 18 mei 2002 01:00 schreef TripleM het volgende:[..]
...er zijn andere dingen die IK triest vind maar daar hou ik ook m'n mond over..
quote:I Agree.
Op vrijdag 17 mei 2002 20:38 schreef Aernout het volgende:![]()
![]()
Is dit het nieuwe 'slijm het reclame meisje in bed' topic?
![]()
![]()
my God...
hmm Ik zal je een korte uitleg geven over:
quote:Yoka is Mooi, blijkbaar ook nog Slim en Ambitieus.
Door TripleM - vrijdag 17 mei 2002 19:09
Dat ze niet dom is was me inderdaad wel opgevallen, op d'r bekkie gevallen ook niet en dat dat bekkie (pardon, ik bedoel uiteraard gezichtje) er leuk uitziet is een kwestie van smaak, maar mijn smaak is t zeker.. Lief neusje, rode wangetjes, tikkeltje mafheid in de oogjes.. Hma, qua uiterlijk zeker wel mijn type..
Maar iig bedankt voor een Citaat (met een eigen topic nog wel). Er bevredigend voor mijn citaat-geilheid
quote:HAHAHA ik lach me dood
Op zondag 19 mei 2002 01:26 schreef cYbErTiM het volgende:
Yoka is Mooi, blijkbaar ook nog Slim en Ambitieus.
Ze woont ergens VER. Ze heeft al een eigen sociaal leven.
En jij wil haar via een simpel berichtje op FoK! versieren? Weet je wel half wat ze al te verduren heeft gehad?
Waarschijnlijk hebben mannen al penis afsnijdend voor de deur bij Yoka deze door de brievenbus gedeponeert.
Onder het Motto: "ik hou zoveel van jou dat ik er mijn eiwige seks voor op zal geven!" en dit vergezellend onder een zeldzaam gedicht dat alleen Yoka uit haar jeugd kent. Zo dat deze man wel DE ware moet zijn. (Terwijl hij dit gedicht gewoon onderhypnose heeft verzonnen en dus de boel oplicht). ja zoveel moeite! En jij wil haar via FoK!.... ik wens je veel succesMaar iig bedankt voor een Citaat (met een eigen topic nog wel). Er bevredigend voor mijn citaat-geilheid
Ik behandel mannen ook heel slecht haha, maar eh, neen de roem is nog niet op het punt dat ik kwijlende aanbidders heb.
Naar aanleiding van mijn "bekendheid" dan, want aanbidders had ik heus wel al
En ik woon toch niet ver? Is Amsterdam zo ver van jullie allen verwijderd?
Gegroet
Yoka
Dus uh, jongens, probeer het een beetje binnen de perken te houden, want Yoka moet natuurlijk wel een leuk fijn open persoon blijven, hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |