maar volgens mij zijn de vrouwen blij verast dat er nog zoveel kerels op lieve, schattigheid uitstralende vrouwen vallen... Maar Yoka... val je zoals de meeste vrouwen op de meest foute kerels die je eigenlijk niet kan krijgen...en zijn alle mannen die "iets liefs" posten bij voorbaat kansloos. of ben je echt de droom van de mannelijke bevolking: lief schattig bier drinkend uit fles en en en en... uhm de droom van de rest van de mannelijke bevolking (lees begeerlijk)...
En voor de andere fokkers die het gedeelte over dat deze vrouw van aandacht houdt niet helemaal kunnen bevatten... neem een sociaal leven en ga de kroeg eens in... en doe dan eens een rondje menselijke observatie.. voor de mannen die het te druk hebben met bier drinken...en dan mag ik hopen dat het minimaal grolsch is anders is het observeren van vrouwen toch echt een betere tijdsbesteding... dit verscheinsel is normaal bij vrouwen... remember --> ze willen altijd versiert worden... en dat doen wij nooit goed... maar ze vinden het wel leuk... dus yoka is gewoon vrouw... alhoewel wij mannen vinden het eigenlijk ook best leuk als we aandacht krijgen... rephrase...yoka is mens...rephrase na het terugdenken aan de fotos in dit topic...yoka is toch wel vrouw...
voor alle mannen die zich nu op hun grote teen getrapt voelen door het stukje over een sociaal leven krijgen... en naar de dag van plaatsen kijken en naar het tijdstip... de vrouw met wie ik momenteel graag in de kroeg zou zitten dies iets vrouwlijks aan het doen met vrouwen... zon girls night out ofzo... <-- lees aandacht trekken en krijgen van andere mannen
en maandag blijft de beste stapavond in Groningen... dus sociaal leven zit wel goed
ff check...
- stukje annalyseren: check
- stukje vragenstellen: check
- stukje informeren: check
- stukje verdedigen: CHECK
- naar bed gaan.... ah dat moest ik nog doen
quote:Ah, eindelijk iets zinnigs in het stukje..
Op zondag 19 oktober 2003 00:38 schreef TriumphGT6 het volgende:
stapavond in Groningen... dus sociaal leven zit wel goed![]()
.

Yoka in haar nieuwe keukentje...
Bovendien, als het echt goede acteurs waren hadden ze allang niet meer in GTST gezeten natuurlijk.
quote:Inderdaad, ik vind die nieuwe Govert Harmsen ook echt een bal
Op zaterdag 10 januari 2004 00:50 schreef Boomlaars het volgende:
Ze acteert wel erg slecht.. te gemaakt.. overdreven .. komt niet natuurlijk over.. ik snap ook niet waarom ze haar teruggehaald hebben..
maarja, het acteerniveau is daar natuurlijk al niet al te hoog met de dramatische "acteerkunsten" van govert harmsen (de vorige ging nog wel) lieke v lexmond e.c.Bovendien, als het echt goede acteurs waren hadden ze allang niet meer in GTST gezeten natuurlijk.
quote:Of ze speelt een normaal kind, maar dat wordt overschaduwd door haar eigen irritante uitstraling, overkomen?
Op zaterdag 10 januari 2004 10:32 schreef UncleFunk het volgende:[..]
Yoka Verbeek vind ik nog wel meevallen. Ze speelt een irritant kind, en daar slaagt ze toch wel in.
quote:Ze zal vast al met haar benen wijd liggen na het lezen van dit bericht
Op dinsdag 3 februari 2004 23:29 schreef MartinusMagnus het volgende:
[afbeelding] en: ik heb je toegevoegd aan mn MSN.....![]()
Liefs, MartinusMagnus!
quote:Denk je dat ik dat zelf nog niet wist..... WRIJF HET ER DAN VOORAL NOG FF LEKKER IN
Op dinsdag 3 februari 2004 23:30 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ze zal vast al met haar benen wijd liggen na het lezen van dit bericht
[Dit bericht is gewijzigd door MartinusMagnus op 03-02-2004 23:42]
quote:Je bent haar enige fan wie weet neukt ze wel groupies
Op dinsdag 3 februari 2004 23:34 schreef MartinusMagnus het volgende:[..]
Denk je dat ik dat zelf nog niet wist..... WRIJF HET ER DAN VOORAL NOG FF LEKKER IN
Duuuuuuuuh dat postvooryoka@hotmail.com een kloon is hehe.
Het leven hangt van illusies aan elkaar en dat is maar goed ook!
-Vrijdag 13 februari 21:45 Nederland 1: Hartslag.
Quote uit interview in Vara TV Magazine #7 2004
"Ik word op een brancard het ziekenhuis binnengebracht na een mislukte zelfmoordpoging. Het is nogal een heftig verhaal. Ik speel een jong meisje uit een gelovig gezin, dat zich veel tegen haar opvoeding afzet. Veel ga ik er verder niet over zeggen, ga maar kijken"
Vrijdag 13 februari 21:45 Nederland 1
Toneelschool!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:58 schreef California het volgende:
Ook nachtbraker?
Goed dat je nog leeft. Nog boeiende projecten onderweg? Films, telefilms, academie-films?
.
* nikky gaat bijna twijfelen of dit wel de echte Yoka isquote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:28 schreef Yoka het volgende:
goh is deze topic nog niet gesloten?
maar: ja ik leef nog.
dat kan je overigens ook altijd checken op mijn machtig leuke site:
spam- edit
waar ik graag reklame voor maak
zoals je merkt
de ballen
![]()
Oké, reklame is fout!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:37 schreef Martijn16 het volgende:
[..]
* Yoka gaat bijna twijfelen of dit wel de echte Yoka is.
De echte Yo-ka schreef altijd correct Nederlands. Nu vliegen er termen als deze topic (wat dus "dit topic" moet zijn), "ja ik leef nog" (wat moet worden: "Ja, ik leef nog."), "reklame" (wat "reclame" behoort te zijn).
In bovenstaand stukje heb ik het gebrek aan leestekens maar verwaarloosd.
* Yoka kijkt Yoka nog één keer lief aan, roepende: Je hebt 't mailtje over Our-Vision nog niet beantwoord.
Ja, ik zit hier ook.
Echt niet hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:55 schreef Martijn16 het volgende:
het is toch echt "het topic" hoor. Nu ik toch aan het vertalen ben: "Het onderwerp".
Ik ga nu toegeven dat u absoluut gelijk hebt; en dat u inmiddels een e-mailtje in uw mailbox aantreft.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:53 schreef Yoka het volgende:
[..]
Echt niet hoor!
Kijk maar in de Van Dale:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
De topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |