quote:Gelukkig zeg je blijven Tom
Op maandag 20 mei 2002 04:30 schreef nickholder het volgende:
Ik zit met open mond te lezen. Yoka, euh, wordt je ego niet onhandelbaar op deze manier? Wordt toch wat onprettig in T... err.. 't café als dit allemaal teveel naar je hoofd stijgt.Dus uh, jongens, probeer het een beetje binnen de perken te houden, want Yoka moet natuurlijk wel een leuk fijn open persoon blijven, hè?
Maar ik had al een beetje ego hoor, dat komt niet doordat mensen ineens mijn uiterlijk gaan beoordelen op internet.
Gelukkig heb ik daarnaast ook een groot minderwaardigheidscomplex, en dat houdt me met beide benen op de grond.
Leuke smiley's hebben ze hier --> ![]()
Of deze, yeah!
quote:Nueken....
Op maandag 20 mei 2002 05:26 schreef KOE het volgende:
Nueken?
klinkt een beetje als HØKEN...
dat doen die Normaal-fans enzo toch?
Tom
quote:Nueken
Op maandag 20 mei 2002 05:26 schreef KOE het volgende:
Nueken?
Ik denk dat dat een mooi badplaatsje in het nørden van dønemørken is ![]()
quote:deze [niet van hier] is ook erg leuk
Op maandag 20 mei 2002 04:51 schreef Yoka het volgende:[..]
Gelukkig zeg je blijven Tom
Maar ik had al een beetje ego hoor, dat komt niet doordat mensen ineens mijn uiterlijk gaan beoordelen op internet.
Gelukkig heb ik daarnaast ook een groot minderwaardigheidscomplex, en dat houdt me met beide benen op de grond.Leuke smiley's hebben ze hier -->
Of deze, yeah!
quote:Ik moet je toch weer een keer quoten ben ik bang..
Op zondag 19 mei 2002 01:26 schreef cYbErTiM het volgende:
Yoka is Mooi, blijkbaar ook nog Slim en Ambitieus.
Ze woont ergens VER. Ze heeft al een eigen sociaal leven.
En jij wil haar via een simpel berichtje op FoK! versieren?
Jij vindt het een versierpoging als ik zeg dat iemand qua uiterlijk m'n type is?! Waarom zeg ik nou precies 'qua uiterlijk'? Ik ken d'r helemaal niet!
Bovendien heb ik een hekel aan het woord versieren maar dat terzijde.
quote:Ik doelde eigenlijk op iets anders, maar een gekke bui en reacties met een tikkeltje sarcasme erin zou ik nauwelijks triest noemen. Slechte humor, prima, maar triest? Jouw poging tot een flame, ja die wel ja.
Op zaterdag 18 mei 2002 18:33 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ook, maar die replies van jou in dit topic zijn aardig triest
Maar mijn hele interesse gaat uit naar degene die zich uitgeeft voor Yoka - want is zij (of hij - het blijft internet) wel de échte Yoka. Ís zij dat meisje dat ik regelmatig over de van Woustraat zie fietsen? Of hebben we hier te maken met een regelrechte fake-trap waar iedereen met beide benen intrapt...
Het grappige is dat we dit eigenlijk nooit zullen weten aangezien alle details betreffende deze schone jongedame te vinden zijn op haar website en derhalve eenvoudig als feitjes en weetjes kunnen worden opgevoerd.
Ik wacht af... later!
quote:Meeting
Op woensdag 22 mei 2002 10:54 schreef thomba het volgende:
Het grappige is dat we dit eigenlijk nooit zullen weten (...)
quote:Als je eens goed gelezen had op haar website, had je kunnen lezen dat ze daar een link naar haar topic neer heeft gezet, daarmee wordt de kans wel erg groot dat het wel de echte Yoka is of niet?
Op woensdag 22 mei 2002 10:54 schreef thomba het volgende:
Ik proef toch teveel vijandigheid t.o.v. Yoka (die overigens daarna weer wordt ondersteund door glijerige opmerkingen van menig fan van deze Amsterdamse schone)Maar mijn hele interesse gaat uit naar degene die zich uitgeeft voor Yoka - want is zij (of hij - het blijft internet) wel de échte Yoka. Ís zij dat meisje dat ik regelmatig over de van Woustraat zie fietsen? Of hebben we hier te maken met een regelrechte fake-trap waar iedereen met beide benen intrapt...
Het grappige is dat we dit eigenlijk nooit zullen weten aangezien alle details betreffende deze schone jongedame te vinden zijn op haar website en derhalve eenvoudig als feitjes en weetjes kunnen worden opgevoerd.
Ik wacht af... later!
Volgende!
quote:De #fok meeting (Wordt mijn eerste meeting btw, maar dat is nutteloze info).. Moet ze alleen wel eerst naar #fok komen..
Op woensdag 22 mei 2002 11:49 schreef Frollo het volgende:
Meeting
quote:Tenzij de site is opgezet door een stalkende fan met een zeer grote obsessie voor Yoka
Op woensdag 22 mei 2002 12:07 schreef TripleM het volgende:[..]
Als je eens goed gelezen had op haar website, had je kunnen lezen dat ze daar een link naar haar topic neer heeft gezet, daarmee wordt de kans wel erg groot dat het wel de echte Yoka is of niet?
Volgende!
gel*l - je hebt gelijk, dit had ik niet gelezen!
quote:Waaaaat!!
Op woensdag 22 mei 2002 10:54 schreef thomba het volgende:Maar mijn hele interesse gaat uit naar degene die zich uitgeeft voor Yoka - want is zij (of hij - het blijft internet) wel de échte Yoka. Ís zij dat meisje dat ik regelmatig over de van Woustraat zie fietsen? Of hebben we hier te maken met een regelrechte fake-trap waar iedereen met beide benen intrapt...
Als iemand harde bewijzen wil trouwens van mijn "echtheid" roept ie maar hoor.
quote:Gewoon als ik boodschappen doe - bij die kleine Appie naast de Tap-Marin. Maar dat is al een tijdje terug hoor.
Op woensdag 22 mei 2002 14:50 schreef Yoka het volgende:[..]
Waaaaat!!
Wanneer zie je mij daar fietsen dan?
Werk je daar ergens en sta je altijd door het raam te loeren?Als iemand harde bewijzen wil trouwens van mijn "echtheid" roept ie maar hoor.
En nee - ik sta niet de hele dag uit het raam te loeren!
quote:Dat je me überhaupt herkent, wauw!
Op woensdag 22 mei 2002 15:04 schreef thomba het volgende:[..]
Gewoon als ik boodschappen doe - bij die kleine Appie naast de Tap-Marin. Maar dat is al een tijdje terug hoor.
En nee - ik sta niet de hele dag uit het raam te loeren!
quote:Toen wist ik het niet - nu is het een groot feest der herkenning aan het worden. Wellicht spreek ik je de volgende keer gewoon aan - als ik het lef heb...
Op woensdag 22 mei 2002 15:21 schreef Yoka het volgende:[..]
Dat je me überhaupt herkent, wauw!
Of kende je me al van iets anders?
En ik las dat je morgen naar Spanje vertrekt voor Costa dus ik moet maar even geduld hebben!
quote:Nee hoor, morgen heb ik opnamen in de studio.
Op woensdag 22 mei 2002 16:39 schreef thomba het volgende:[..]
Toen wist ik het niet - nu is het een groot feest der herkenning aan het worden. Wellicht spreek ik je de volgende keer gewoon aan - als ik het lef heb...
En ik las dat je morgen naar Spanje vertrekt voor Costa dus ik moet maar even geduld hebben!
En spreek me aan ja! Ik ben nog nooit herkend op straat (wel in de kroeg en andere plaatsen maar ik wil echt op straat herkend worden. Zoals het hoort
Uh, voor zover ik een betrouwbare bron ben, FoK!Yoka = de enige echte Yoka.
Echt waar.
En uh, niet bang zijn, ze is heel aanspreekbaar (uh...)
quote:Panties.
Op donderdag 23 mei 2002 12:23 schreef Spoof het volgende:
Been there, done that, got the panty's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |