Nee man , we hebben al een John en Willeke keurmerkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Petro heeft een neusje voor vakwerk. Tijd voor het Petro keurmerk?
Ach, heel soms komt er nog wel eens een toppertje voorbij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Talentenjachten.![]()
Ik wist niet dat daar überhaupt nog mensen naar keken.
Geef mij maar TV Oranje.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee man , we hebben al een John en Willeke keurmerk
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik moet lachen of janken daaromquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:45 schreef marcodej het volgende:
Even een toppertje van de Silverlady tussendoor. Gewoon, omdat het kan.
Dit blijft natuurlijk priceless.
Die Peter lijkt me geen frisse jongen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef TUFKAL het volgende:
De naam zegt het al: deze man is Keizer
Peter Pijper () :
Die laatste is natuurlijk een slappe cover van "Hey hallo mooie meid" van Peter Smuldersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Mooie naam![]()
He Kastelijn van Rinus blijft het mooiste lied over een kastelijn, maar deze komt op nummer 2.
Denk dat ze zo internationaal kan doorbreken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:25 schreef Falco het volgende:
Verlano klinkt natuurlijk beter als artiestennaam dan dat platvloerse Schuitmaker
Wat een held met zijn "Gozer !!"- en "Pannekoek !!"-shirtsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef Rectum het volgende:
Weer een prachtig clipje van Chinchilla Video Productions.
Geef mij clipsproductie maar, die maken tenminste mooie clips met komiekstukken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Rectum het volgende:
Nieuw liedje van die commerciële hoeren van Clipstudio.
Geile UI weer rectumquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Rectum het volgende:
Ik zie een connectie tussen Ria en Jeroen.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat een held met zijn "Gozer !!"- en "Pannekoek !!"-shirts
Franky heeft hier toch hele frisse zomerse movesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Mooie naam![]()
He Kastelijn van Rinus blijft het mooiste lied over een kastelijn, maar deze komt op nummer 2.
Begrijpelijk, Dennie Damaro was niet meer te houden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Rectum het volgende:
Dino?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:15 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een held die Marco
Ivo van Rossum is groot geworden via Kermis TV:
Patrick ook:
En zanger Dino natuurlijk:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |