Heb je weer iemand gepest?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veulerst is al tijden terug, alleen post ze niet.
Mmmmm..... kipquote:
Ook die hete kip uit de frituur! Dies lekker pietje!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier kip, rijst, prei, ananas en kip-kerrie-saus.
ook lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier kip, rijst, prei, ananas en kip-kerrie-saus.
Ook met rijst?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Deja-vu TT
Maar weekend, alleen nog effe anderhalf uur treinen voor ik thuis ben
Ow en ik draag een zwarte boxershort Disana
ow... dat ziet er best puik uit voor zo'n Boer als jijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
ff Pimpen met stoel en bank![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er ook wel content mee. Vergeet ook nooit, de ene boer is de andere nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat ziet er best puik uit voor zo'n Boer als jij![]()
Nee... is mooi
Da's waarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben er ook wel content mee. Vergeet ook nooit, de ene boer is de andere niet
Nu nog gordijnen voor het schuifpui en dan is de nestdrang wel over. Wachten we maar op het volgend voorjaarquote:
Nee, er moet echt iets vanaf vind ik. Al zijn de meningen wel verdeeld. Ik zit gewoon niet lekker met m'n voeten op tafel en dat doe ik te graag om het zo te latenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:59 schreef FANN het volgende:
Heb je die pootjes van die tafel nou al afgezaagd of niet?
is toch goed zo?
Ja dan moet je dat effe doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, er moet echt iets vanaf vind ik. Al zijn de meningen wel verdeeld. Ik zit gewoon niet lekker met m'n voeten op tafel en dat doe ik te graag om het zo te laten
Jups, en nu zit ik nog met de twee stoelen die er stonden in mijn maag. Zijn op zich best aardige dingetjes, maar wie o wie kan ik daar nu blij mee maken. Anders moet het naar de stort en da's toch wel wat zonde, want ze zijn goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat effe doenje mot wel lekker zitten seg maar
Da's een plant gek, komt alleen wat vaag over door de lichtvalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:05 schreef FANN het volgende:
wat is dit voor een ding? 'e'en of ander kunstvoorwerp ofzo?
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |