lijkt me duidelijk...quote:
Mij niet, dus beargumenteer je stelling eens.quote:
tjee je hoeft me niet zo serieus te nemen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Mij niet, dus beargumenteer je stelling eens.
Dat had je niet van tevoren gezegd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tjee je hoeft me niet zo serieus te nemen hoor
Veel plezier!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nu ga ik oppassen (ja... alweer) neem laptop mee, hoop dat ze daar draadloos hebben
Nog niet...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de bruidschat aan het sparen bent?
Wat nu weer?quote:
Oh ja, van die sociale verplichtingen waar je niet onderuit komt maar eigenlijk helemaal geen zin in hebt, da's altijd klote...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:32 schreef MaJo het volgende:
Ik ben weer onderweg naar utrecht, mijn tweede avond alleen. Komt weer een vriendinnetje langs dus dat is wel gezellig. En lief heel misschien om te stappen maar ik hoop stiekem van niet want ik ben gaar![]()
doe niet zo gemaakt naief joh... die opmerking was zowel naar soempie als naar PS gewoon niet aardig, dat hoef ik je heus niet uit te leggen. Dat maakt op zich niet uit maar wel je reacties erna waarbij je zogenaamd niet weet wat iedereen bedoelt. Geef gewoon toe dat het een lompe opmerking was. En als je nog steeds niet snap wat ik bedoel heb je gewoon een flinke bord voor je kopquote:
Nee van jou wist ik dat ook welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:38 schreef Soempie het volgende:
Eh, ik voelde me niet echt beledigd hoor.
Oke doeiquote:Maargoed, ik ga wat anders doen.
precies! Het probleem is vaak ook dat ik het dan jammer vind om niet mee te gaan en dan toch maar ga terwijl ik weet dat het niet slim isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:32 schreef Bart het volgende:
Oh ja, van die sociale verplichtingen waar je niet onderuit komt maar eigenlijk helemaal geen zin in hebt, da's altijd klote...
En de volgende dag heb je dan ook niet zo'n klein beetje spijtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
precies! Het probleem is vaak ook dat ik het dan jammer vind om niet mee te gaan en dan toch maar ga terwijl ik weet dat het niet slim is
oh, voor die tijd ben ik nog wel een keer in A'dam. Moeten we even een theetje doen.quote:
vooral als je de volgende dag moet werkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:42 schreef Bart het volgende:
[..]
En de volgende dag heb je dan ook niet zo'n klein beetje spijt.
Heel herkenbaar.
Dat went vanzelf johquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:32 schreef MaJo het volgende:
Goed bezig bart
Ik ben weer onderweg naar utrecht, mijn tweede avond alleen.
Dan bel je hem toch af?quote:Komt weer een vriendinnetje langs dus dat is wel gezellig. En lief heel misschien om te stappen maar ik hoop stiekem van niet want ik ben gaar![]()
zal wel wennen jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat went vanzelf joh
En het is maar voor een maandje ofzo
[..]
Dan bel je hem toch af?
nee hoor, morgen gaat sowieso door want ik heb zondag vrijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet ook wat voor morgen overhouden. Of staat dat nu ook op het spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |