Ik zeg: doet ik!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
lijkt me ook gezelligweet je wat, ik zeg doen!
please laat het brownie zijnquote:
Ik zeg goed! En brownie!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef Etcetera het volgende:
WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Scriptie is de deur uit
Campzone kan beginnen
WOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Prettige vakantie dan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef Etcetera het volgende:
Scriptie is de deur uit
Campzone kan beginnen
Broodje kroketland?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He andy, hoest in broodje kroket land?
Klopt. Lekker vrij en mooi weer. Beter kan niet.quote:
World of Bardraft dus.....quote:
dat kan nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dat je geen warm fruit lust anders had ik iets geweldigs gehad
Oh jawel hoor, het is hier al meerdere malen langsgekomenquote:
quote:
ik lust geen ananas en geen warm fruit, dus dat is echt horrorquote:
Uitgekotst warm fruit?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, het is hier al meerdere malen langsgekomen
Maar brownies it is
Nope, als het warm fruit is geweest dan hoef ik het niet meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat warm fruit.
Maar appeltaart of perentaart vind ik heel erg lekker. Althans, als het afgekoeld is. Maar dat lust madame ook niet
I know. 1 Van mijn grote gruwels is de voornoemde warma ananas of warm fruit bij de Chinees vandaanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, als het warm fruit is geweest dan hoef ik het niet meer
Als het stoofperen betreft wel ja..anders vind ik ze koud wel lekkerder. Steviger.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Peren zijn warm dan weer lekkerder dan koud
Maar dat is wel de uitzondering die de regel bevestigd
Heb je ondertussen al walnoten geprobeerd?quote:
of warme appel compotequote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know. 1 Van mijn grote gruwels is de voornoemde warma ananas of warm fruit bij de Chinees vandaan
Nee maar daar is heel Nederland het over eensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Gebakken peren is ook geen vreten trouwens
Oeh, dat ben helemaal met je eens. Ik hou niet van compote.quote:
die heeft mijn vader deze week door een salade verwerkt, erg lekker. Sowieso voor herhaling vatbaar: aardappel, appel, mango, walnoten, hamblokjes en een dressing van creme fraiche en mosterdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al walnoten geprobeerd?
of gebakken banaan van de chineesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Gebakken peren is ook geen vreten trouwens
Dus ik kan ze morgen door de brownies doen? Dat is ook heel erg lekker namelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
die heeft mijn vader deze week door een salade verwerkt, erg lekker. Sowieso voor herhaling vatbaar: aardappel, appel, mango, walnoten, hamblokjes en een dressing van creme fraiche en mosterd
* Ofyles2 dit een onterechte klacht vindt, hij smult juist van gebakken banaan...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
of gebakken banaan van de chineesgruwel
Hmmm, ik ben dan weer niet zo van dingen door cake en brownie enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ik kan ze morgen door de brownies doen? Dat is ook heel erg lekker namelijk
yesssquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
oh, voor die tijd ben ik nog wel een keer in A'dam. Moeten we even een theetje doen.
I knew it~!!! Ik dacht: toch nog eens proberen. Plain ones it isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben dan weer niet zo van dingen door cake en brownie enzo
Alleen als Job ook meedoetquote:
Walnotenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al walnoten geprobeerd?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef Etcetera het volgende:
Scriptie is de deur uit
Campzone kan beginnen
Ha. Even in mijn madre's telefoon kijken. ik zal m n belletje gevenquote:
Lastig he?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst een poging gedaan tot sort of metselen
Maar ik mag nog een paar stukjes oefenen voor ik wat gaten in de gevel moet dichten en dat is maar goed ook denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |