quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:25 schreef Douwe het volgende:
Overal? Behalve in de online store bedoel je
Ja naar die neig ik ook het meest 16GB 3g.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:24 schreef HeatWave het volgende:
neem een 3G!
Echt, je gaat er spijt van krijgen zonder 3G.
Dan klopt de TT dus nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan mij het verder schelen waar ie verkrijgbaar is.
Nee, als je Vodafone prepaid in combinatie met internet blox pakt, zit je niet aan abo vast.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:27 schreef Remzz het volgende:
Tja als je 3G haalt komt er wel weer 10 euro per maand bij aan vaste kosten.
Idd maar je kan ook een 2e sim aanvragen, kost eenmalig 15 euro en dan kan je ook op je telefoon abbo internetten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, als je Vodafone prepaid in combinatie met internet blox pakt, zit je niet aan abo vast.
Ah okee dat wist ik niet, dat is dan wel voordelig ja....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:32 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Idd maar je kan ook een 2e sim aanvragen, kost eenmalig 15 euro en dan kan je ook op je telefoon abbo internetten.
In je reet stoppen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:27 schreef ukga het volgende:
wat kun je ermee?
Maar dat is eigenlijk niet voor de ipad bedoeld natuurlijk. Daarvoor heeft Vodafone juist natuurlijk speciale pakketten gemaakt. Best kans dat ze uiteindelijk de internet blox mogelijkheid op de ipad gaan blokkeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, als je Vodafone prepaid in combinatie met internet blox pakt, zit je niet aan abo vast.
Werkt dat? Want dat vroeg ik mij dus af.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:32 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Idd maar je kan ook een 2e sim aanvragen, kost eenmalig 15 euro en dan kan je ook op je telefoon abbo internetten.
Ik heb op verschillende fora gelezen dat het werkt, alleen moet je dan wel 3G op je telefoon uitzetten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Werkt dat? Want dat vroeg ik mij dus af.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:20 schreef StrikerZeljko het volgende:
[Eindhoven]
Denk dat ik er zo ook maar een ga halen, zouden die dingen al op zijn?
Alleen als je hem Root toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of als je een Android toestel hebt kun je al meteen van Tethering gebruik maken. In theorie iig dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |