Dat zal niet werken, ze tappen internet af en bekijken de video iedere keer opnieuw.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:43 schreef tjoptjop het volgende:
lol, die aantallen
De platenmaatschappij stagiair zit constant te F5'en ?
Zelfde vraag kun je ook stellen aan dezelfde stagair die bij de platenlabel van Lady Gaga werkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:43 schreef tjoptjop het volgende:
lol, die aantallen
De platenmaatschappij stagiair zit constant te F5'en ?
Dat is onmogelijk. Bieber valt op brunetten die jeanetten zijn...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
IK DACHT DAT IE UN BABY HAD MATTIE
ging et gewoon over dat liedje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Bieber valt op brunetten die jeanetten zijn...ik las laatst iets over kim kardashianSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Ruzie tussen die twee?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik las laatst iets over kim kardashian![]()
Nee dat ze juist een loveaffaire haddenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ruzie tussen die twee?
Dat zou kunnen, Kim is namelijk bi of lesbo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |