quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb geen externe harde schijf maar moet alles van mijn pc naar mijn laptop hebben. Kan ik makkelijk de gewone harde schijf uit de pc halen en tijdelijk aan de mini-laptop koppelen?
Of moet die hele laptop dan open aan de onderkant.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Ah, dat is inderdaad een betere oplossing! Eens kijken of dat morgen gaat lukken. Thanks.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb een USB stick van 2GB en ongeveer 160GB aan muziek,films en foto's dus dat is geen werk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, je hebt een geldprobleem, dat is heel iets anders!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dan zou ik als het even lukt een ethernetkabeltje pakken en zo de twee computers verbinden, want anders kan het nogal lang gaan duren...
Dus we kunnen binnenkort dit soort dingen verwachten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:21 schreef guitarist het volgende:
Ik heb denk ik CAS (camera... ) ik heb net vanmiddag deze besteld: http://www.electronu.nl/tripod-dolly.html
Al zou ik stiekem wel een Jetking willen.
Oké, ik heb gewoon een koopprobleem.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zie dat ik in ons netwerk thuis gewoon schijf D: kan delen hoor. Dat lijkt me de juiste en makkelijkste oplossing. Je kunt dan gewoon de andere laptop aandoen en bij gedeelde schijven kijken en dan alles ctrl+c crtl+v.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus we kunnen binnenkort dit soort dingen verwachten?
http://vimeo.com/3619872[/url]
Gewoon een man met een cameraquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:16 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, dat is met wat geavanceerdere apparatuur gefilmt. Ik ga wel een clipje opnamen voor vrienden.
Ik heb een modem/router met switchfunctionaliteit (niet gek in een router) en daar prik ik alle pc's en laptops in. Gaat ook makkelijk. Heb ik die 24-poorts 3Com switch niet eens nodig, johquote:
Nou, Brian, dat had je niet hoeven doen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:16 schreef guitarist het volgende:
Ik ga wel een clipje opnamen voor vrienden.
Zou tijd wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, Brian, dat had je niet hoeven doen!.
Overigens: vanaf heden heeft Conorach stickers! Deze zijn gratis af te halen a.s donderdag in de EXIT, Rotterdam.
Je stuurt er maar even een paar op dacht ik zoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, Brian, dat had je niet hoeven doen!.
Overigens: vanaf heden heeft Conorach stickers! Deze zijn gratis af te halen a.s donderdag in de EXIT, Rotterdam.
Een kleintje denk ik.quote:
quote:
Dat is een andere meet.quote:
Klopt. Daar ben ik sowiesoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een kleintje denk ik.
Baroeg open air is dan toch?
Ik heb die dag verder toch niets te doen, dus ik kom ook wel even langs denk ik.quote:
Ah ja, met The Wounded! Dat is ook zo!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een kleintje denk ik.
Baroeg open air is dan toch?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een andere meet.
Voor die meet zochten ze toch talent?
De beste componisten worden pas erkend als ze dood zijn ! Bij FOK! zijn ze misschien wat helderziendquote:
Hoe komen ze dan in godesnaam bij jou uit?
Ik denk eerder dat ze heel erg naïef zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
De beste componisten worden pas erkend als ze dood zijn ! Bij FOK! zijn ze misschien wat helderziend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |