Was ze zo strak?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:12 schreef Seam het volgende:
Ik denk dat ik de phalanx media van mijn ringvinger gebroken heb![]()
Voor vaginaal onderzoek gebruik ik altijd mijn middel en wijsvingerquote:
Ik kan hem nog wel bewegen ja, maar er zit een uitstulping in het midden en ik kan hem niet helemaal niet meer buigenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:08 schreef gohan16 het volgende:
ik denk het niet, anders kon je de a en de l niet typen
*doorstrepen wat niet van toepasing isquote:Aangevraagd onderzoek:
X-hand li/re*
Vraagstelling:
Fractuur mediale phalanx dig IV li/re*
Medische gegevens:
Bij vaginaal toucher vastgezeten, met kracht vinger teruggetrokken. Nu pijn en zwelling dig IV li/re*. Bij LO zwelling tpv dig IV. asdrukpijn+ flexie is beperkt.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef gohan16 het volgende:
foto misschien een idee?
Print het volgende uit, zet nog even je gegevens erboven. En ga naar de dichtsbijzijnde SEH.
[..]
*doorstrepen wat niet van toepasing is
2weken tering. daarna was ie genezen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Seam het volgende:
Vorige keer had de huisarts mijn gebroken pink nog verkeerd gediagnosticeerd
Ik liep twee weken rond met een gebroken phalanx proximalis V
Deze keer ga ik dus sowieso een foto eisen
Hij staat nu een klein beetje naar binnentoe als ik hem buig, maar godzijdank wel goed genezen jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef gohan16 het volgende:
[..]
2weken tering. daarna was ie genezen?
Ergens halverwege het verhaal begint de radioloog verveeld met z'n pen te tikken en zegt: Wat wil je nou?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef gohan16 het volgende:
foto misschien een idee?
Print het volgende uit, zet nog even je gegevens erboven. En ga naar de dichtsbijzijnde SEH.
[..]
*doorstrepen wat niet van toepasing is
Heb jij niks leuks in te brengen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:39 schreef Rituals het volgende:
Het begint langzaam een beetje op te vallen dat jullie 's avonds altijd met z'n 3-en over zijn!
Tsjaa ik moet toch wat om te ontsnappen aan de dagelijkse sleur hequote:Op woensdag 28 juli 2010 00:39 schreef Rituals het volgende:
Het begint langzaam een beetje op te vallen dat jullie 's avonds altijd met z'n 3-en over zijn!
U bent toch geen laffe borrelaar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Tsjaa ik moet toch wat om te ontsnappen aan de dagelijkse sleur he
Ik werk iedere dag van 7 tot 7 ongeveer en daarna heb ik niet veel tijd/zin over om sociaal los te gaan
Jongu, ik moet ff bijkomen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |