Beste en mooiste mobieltjes op de markt. Ga er zelf binnenkort ook eentje halenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Beste en mooiste mobieltjes op de markt. Ga er zelf binnenkort ook eentje halen
Oppassen hequote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Beste en mooiste mobieltjes op de markt. Ga er zelf binnenkort ook eentje halen
eigenlijk haal ik um gewoon illegaal bij de boys, hij zal wel genakt sijn, maar dat maakt me tog niks uit, jeweetochquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:16 schreef Seam het volgende:
iPhone is ook wel fantastisch hoor, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een HTC
katheterquote:Op maandag 26 juli 2010 21:20 schreef Repeat het volgende:
Het ligt eraan; plas je zittend of staand?
Bonus. Handig voor het kingsen, kan je gewoon stiekem je zak aftappen terwijl je geen plaskaart hebt.quote:
jweetzellufquote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bonus. Handig voor het kingsen, kan je gewoon stiekem je zak aftappen terwijl je geen plaskaart hebt.
Nog speciale medische apps die er bij de cardio gebruikt worden?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:18 schreef intoxicated het volgende:
'k Weet nog niet welke ik ga halen... Iedereen op de cardio loopt rond met een iPhone en ik word dus geacht er van m'n eerste salaris daar er ook eentje te kopen (ongeschreven regel, waar nog geen uitzonderingen op zijn geweest). Maar ik ken 2 mensen met een HTC Desire en 1 met een Hero, en die zijn ook wel erg fijn... Naja, nog een paar maanden om erover na te denken
Ik heb ECG guide. Die is wel chillquote:Op maandag 26 juli 2010 21:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nog speciale medische apps die er bij de cardio gebruikt worden?
Hoorde laatst een verhaal over een uroloog die op die manier dacht bij carnaval de toiletkosten uit te sparenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bonus. Handig voor het kingsen, kan je gewoon stiekem je zak aftappen terwijl je geen plaskaart hebt.
Met carnaval ga je toch niet in het toilet pissenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:34 schreef iofn het volgende:
[..]
Hoorde laatst een verhaal over een uroloog die op die manier dacht bij carnaval de toiletkosten uit te sparen
Ik vind het, hoe grappig ook, wel moeilijk om te gelovenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:34 schreef iofn het volgende:
[..]
Hoorde laatst een verhaal over een uroloog die op die manier dacht bij carnaval de toiletkosten uit te sparen
Mijne wordt ook vervangen. Ik ga m denk direct als ik m terug heb "als nieuw" aanbieden op MP. Refurbished iphones zijn op leven na dood, letterlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef dotKoen het volgende:
Tsja, ik zit nu even zonder mijn iPhone 3G (wordt vervangen, voor de derde keer). Weet nog steeds niet hoe ik een iPhone 4 ga regelen. Heb genoeg van T-Mobile, maar met een Franse of Britse iPhone heb je hier weer geen garantie. En dat heb ik dus wel nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |