Ik heet helemaal geen HTC Desire!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt, ik ben verliefd op mijn HTC Desire![]()
.
ik ook sinds vandaagquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt, ik ben verliefd op mijn HTC Desire![]()
.
quote:
Ik sinds maandag! Liefde van m'n levenquote:
Eentje met een geheugen voor 1 nummer. Heb je al je vrienden onder de sneltoets!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef intoxicated het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit welke ik ga kopen
Nee helaasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef Barzi het volgende:
Omdat er niemand in het ander topic op reageerd:
Weet iemand of je met een P met de titel cum laude in een hogere lotingsklasse komt bij een lotings studie. Heb met mijn P van farmacie cum laude gehaald, maar ik studeer liever geneeskunde. Echter ben ik nu 2x uitgeloot. Met een P van een willekeurige studie kom je volgens mij in lotingsklasse c. Hier zit ik echter al in. Oftewel, heb ik iets aan mijn cum laude P van farmacie om toegelaten te worden tot de studie geneeskunde?
Bedankt.
Nee, de cijfers van de WO-propedeuse maken niet uit. Je komt altijd in klasse C.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef Barzi het volgende:
Weet iemand of je met een P met de titel cum laude in een hogere lotingsklasse komt bij een lotings studie. Heb met mijn P van farmacie cum laude gehaald, maar ik studeer liever geneeskunde. Echter ben ik nu 2x uitgeloot. Met een P van een willekeurige studie kom je volgens mij in lotingsklasse c. Hier zit ik echter al in. Oftewel, heb ik iets aan mijn cum laude P van farmacie om toegelaten te worden tot de studie geneeskunde?
Bedankt.
quote:Een student met een hbo- / wo- getuigschrift of -diploma als vooropleiding wordt in lotingsklasse C ingedeeld, omdat dit niet reguliere vooropleidingen zijn.
http://ib-groep.nl/partic(...)eiding_en_kansen.asp
Je komt niet eens in lotingsklasse C met een willekeurige P volgens mij...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef Barzi het volgende:
Bedankt.
Wat een vertrouwen in mij!quote:
Welterustenquote:
Spannendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:48 schreef intoxicated het volgende:
Maandag weer beginnen na 6 weken vakantie en in november/december misschien nog even vakantie in afwachting van m'n artsexamen en BIG-registratie
Ga je toch lekker naar het zuiden of hartje randstadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef Honeymooner het volgende:
Wilde jij nou ook richting de gyn?
Ik ben in oktober klaar, maar de vacatures voor ANIOS gyn liggen niet echt voor het oprapen in het noorden helaas..
Mensen met het Syndroom van Klinefelter krijgen voorrang?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:56 schreef intoxicated het volgende:
Hier liggen de plekken in de Gyn zeker ook niet voor het oprapen hoor. Tenzij ze er een Y-chromosoompje bij had gehad. Triest maar waar.
In het mortuarium?quote:
Niks mis mee tochquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:56 schreef intoxicated het volgende:
Hier liggen de plekken in de Gyn zeker ook niet voor het oprapen hoor. Tenzij ze er een Y-chromosoompje bij had gehad. Triest maar waar.
Idd, ik was al chagrijnig dat ik om 11 uur moet opstaan voor mn rijlesquote:
Die van mij verandert elke zomervakantie naar een dagritme van iemand uit de VS ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:02 schreef intoxicated het volgende:
Moet m'n dagritme weer een beetje hervinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |