Ik weet het. Ik had het gewoon leuk gevonden als het had gekund. Wellicht ga ik dan na m'n coschappen die kant op.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat gaat je denk ik niet lukken. En verder: je woont niet in die steden hoor, je moet er alleen heenreizen. In Utrecht volg je ook co-schappen in Amersfoort en Harderwijk, zo leuk is dat ook niet.
Als jij voor mij regelt dat ik m'n coschappen daar mag lopen, kom ik t.z.t. die kant wel opquote:Op zondag 25 juli 2010 02:14 schreef Repeat het volgende:
Ik merk alweer dat Leiden de beste stad is om te studeren.
Lijkt me een offer I can't refusequote:Op zondag 25 juli 2010 02:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als jij voor mij regelt dat ik m'n coschappen daar mag lopen, kom ik t.z.t. die kant wel op.
Dit waren anders wel kwaliteitstopics hoor!quote:Op zondag 25 juli 2010 09:41 schreef Honeymooner het volgende:
tvpppp, was ff op vakantie, maar heb niet veel gemist hier..![]()
hehequote:Op zondag 25 juli 2010 11:37 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dit waren anders wel kwaliteitstopics hoor!
hehe jaquote:
Ik ben vrijdag alleen 's middags naar de Coronas geweest. Donderdag was mijn leukste avond van de zomerfeestenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:37 schreef Seam het volgende:
[..]
hehe ja![]()
Wat vond je ervan? Ik vond het best leuk, maar ik was kapot van de hele werken dus kon me niet zo goed uitleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag alleen 's middags naar de Coronas geweest. Donderdag was mijn leukste avond van de de zomerfeesten.
Waar denk je dat deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor stond
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ik had niet anders verwacht!quote:
Je moet ze ook niet opeten!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:09 schreef Repeat het volgende:
Zo, even Nutricia gemaild dat hun pennen kut zijn.
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:57 schreef Rituals het volgende:
Dan post ik wel even een berichtje met mijn nieuwe telefoon![]()
HTC ?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:57 schreef Rituals het volgende:
Dan post ik wel even een berichtje met mijn nieuwe telefoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |