Was ze zo strak?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:12 schreef Seam het volgende:
Ik denk dat ik de phalanx media van mijn ringvinger gebroken heb![]()
Voor vaginaal onderzoek gebruik ik altijd mijn middel en wijsvingerquote:
Ik kan hem nog wel bewegen ja, maar er zit een uitstulping in het midden en ik kan hem niet helemaal niet meer buigenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:08 schreef gohan16 het volgende:
ik denk het niet, anders kon je de a en de l niet typen
*doorstrepen wat niet van toepasing isquote:Aangevraagd onderzoek:
X-hand li/re*
Vraagstelling:
Fractuur mediale phalanx dig IV li/re*
Medische gegevens:
Bij vaginaal toucher vastgezeten, met kracht vinger teruggetrokken. Nu pijn en zwelling dig IV li/re*. Bij LO zwelling tpv dig IV. asdrukpijn+ flexie is beperkt.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef gohan16 het volgende:
foto misschien een idee?
Print het volgende uit, zet nog even je gegevens erboven. En ga naar de dichtsbijzijnde SEH.
[..]
*doorstrepen wat niet van toepasing is
2weken tering. daarna was ie genezen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Seam het volgende:
Vorige keer had de huisarts mijn gebroken pink nog verkeerd gediagnosticeerd
Ik liep twee weken rond met een gebroken phalanx proximalis V
Deze keer ga ik dus sowieso een foto eisen
Hij staat nu een klein beetje naar binnentoe als ik hem buig, maar godzijdank wel goed genezen jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef gohan16 het volgende:
[..]
2weken tering. daarna was ie genezen?
Ergens halverwege het verhaal begint de radioloog verveeld met z'n pen te tikken en zegt: Wat wil je nou?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef gohan16 het volgende:
foto misschien een idee?
Print het volgende uit, zet nog even je gegevens erboven. En ga naar de dichtsbijzijnde SEH.
[..]
*doorstrepen wat niet van toepasing is
Heb jij niks leuks in te brengen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:39 schreef Rituals het volgende:
Het begint langzaam een beetje op te vallen dat jullie 's avonds altijd met z'n 3-en over zijn!
Tsjaa ik moet toch wat om te ontsnappen aan de dagelijkse sleur hequote:Op woensdag 28 juli 2010 00:39 schreef Rituals het volgende:
Het begint langzaam een beetje op te vallen dat jullie 's avonds altijd met z'n 3-en over zijn!
U bent toch geen laffe borrelaar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Tsjaa ik moet toch wat om te ontsnappen aan de dagelijkse sleur he
Ik werk iedere dag van 7 tot 7 ongeveer en daarna heb ik niet veel tijd/zin over om sociaal los te gaan
Jongu, ik moet ff bijkomen hequote:
Ik kreeg hele rare gedachten/gevoelens na het eten van spacecakequote:Op woensdag 28 juli 2010 01:49 schreef MaxC het volgende:
Ik steek nog maar een jonko op, heb ik wel verdiend
Hoe staan de gemiddelde GNK-student tegenover drugs?
Fracturen genezen over het algemeen beter. En ik kan het weten met mn na 2 jaar nog steeds af en toe last van mn dig5quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:27 schreef Seam het volgende:
Mijn vinger was uiteindelijk licht gekneusd, geen breuk
Oh het is maar een lichte kneuzing en ik kan mijn vinger nu alweer iets meer buigen dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Fracturen genezen over het algemeen beter. En ik kan het weten met mn na 2 jaar nog steeds af en toe last van mn dig5
En de kans op Korsakov neemt exponentieel toequote:http://www.nu.nl/gezondhe(...)stelt-alzheimer.html
Langer studeren stelt Alzheimer uit
CAMBRIDGE - Met elk jaar dat je langer fulltime hebt gestudeerd, daalt de kans op geheugenverlies en andere dementieklachten met 11 procent. Dit blijkt uit onderzoek van Cambridge University.
Al eerder bleek uit onderzoek dat hoe meer onderwijs je hebt gevolgd in je jonge jaren, hoe later je symptomen van dementie gaat vertonen. Maar dit blijkt niet zichtbaar te zijn in het brein.
Hersenen zijn soms wel aangetast door dementie, terwijl die persoon nog goed functioneert. Bij anderen kunnen er dan weer kleine beschadiginkjes zijn in het brein die toch problemen opleveren.
Geen samenhang
Voor het onderzoek keken de wetenschappers naar de hersenen van 872 overleden deelnemers van de EClipSE-studie (Epidemiological Clinicopathalogical Studies in Europe).
Ruim de helft hiervan bleek dementie te hebben toen hij of zij overleed. De onderzoekers zagen wederom een link tussen meer opleiding en de klachten. Maar er bleek geen samenhang te zijn tussen de gevonden beschadiging aan het brein en de uitting van dementie.
Flexibel
Waarom een langere opleiding leidt tot een verkleinde kans op dementieklachten weten de onderzoekers niet precies. De mensen die studeren hebben misschien een flexibeler en beter vertakt brein dan mensen die niet in de wieg zijn gelegd voor lange studies.
Een andere verklaring is dat hoogopgeleide mensen beter zijn in het omgaan met of het verbloemen van hun klachten. De resultaten verschijnen in het wetenschappelijk tijdschrift Brain.
Ik blijf het vervelend vinden dat mensen grappige opmerkingen over dit soort serieuze emotionele problemen gaan maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:41 schreef intoxicated het volgende:
Leeftijdsverschil, haar ouders doen moeilijk
Seam, je kloontje!
Kut penaltyquote:
Ja lach maar, maar ik stond een half jaar terug voor precies hetzelfde probleemquote:
Kijk uit voor de Iphone fanboys hequote:
Wat willen die fanboys zeggen danquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Kijk uit voor de Iphone fanboys he
Die penalty was inderdaad erg kut, gewoon een smerige alien die scheids
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Wat willen die fanboys zeggen danGroter scherm, sneller, 2 keer zo goedkoop, betere OS.
Beter maken ze het in griekenland af btw
Ratioquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Wat willen die fanboys zeggen danGroter scherm, sneller, 2 keer zo goedkoop, betere OS.
Beter maken ze het in griekenland af btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |