Ik heet helemaal geen HTC Desire!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt, ik ben verliefd op mijn HTC Desire![]()
.
ik ook sinds vandaagquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt, ik ben verliefd op mijn HTC Desire![]()
.
quote:
Ik sinds maandag! Liefde van m'n levenquote:
Eentje met een geheugen voor 1 nummer. Heb je al je vrienden onder de sneltoets!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef intoxicated het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit welke ik ga kopen
Nee helaasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef Barzi het volgende:
Omdat er niemand in het ander topic op reageerd:
Weet iemand of je met een P met de titel cum laude in een hogere lotingsklasse komt bij een lotings studie. Heb met mijn P van farmacie cum laude gehaald, maar ik studeer liever geneeskunde. Echter ben ik nu 2x uitgeloot. Met een P van een willekeurige studie kom je volgens mij in lotingsklasse c. Hier zit ik echter al in. Oftewel, heb ik iets aan mijn cum laude P van farmacie om toegelaten te worden tot de studie geneeskunde?
Bedankt.
Nee, de cijfers van de WO-propedeuse maken niet uit. Je komt altijd in klasse C.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef Barzi het volgende:
Weet iemand of je met een P met de titel cum laude in een hogere lotingsklasse komt bij een lotings studie. Heb met mijn P van farmacie cum laude gehaald, maar ik studeer liever geneeskunde. Echter ben ik nu 2x uitgeloot. Met een P van een willekeurige studie kom je volgens mij in lotingsklasse c. Hier zit ik echter al in. Oftewel, heb ik iets aan mijn cum laude P van farmacie om toegelaten te worden tot de studie geneeskunde?
Bedankt.
quote:Een student met een hbo- / wo- getuigschrift of -diploma als vooropleiding wordt in lotingsklasse C ingedeeld, omdat dit niet reguliere vooropleidingen zijn.
http://ib-groep.nl/partic(...)eiding_en_kansen.asp
Je komt niet eens in lotingsklasse C met een willekeurige P volgens mij...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef Barzi het volgende:
Bedankt.
Wat een vertrouwen in mij!quote:
Welterustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |