ik meen het hoor?quote:
Dat is om sletjes als jij bij te brengen dat er meer in de wereld is dan piemels en mannen met geld die je dumpen zodra je versleten bent.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
ik meen het hoor?
wat heeft t nut als je zomervakantie hebt terwijl je naar school moeten ik klaag hierover!! niks niks defensie
you dont get it do you? jij moet in de zomer naar school omdat je een achterstand heb.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
ik meen het hoor?
wat heeft t nut als je zomervakantie hebt terwijl je naar school moeten ik klaag hierover!! niks niks defensie
Je ging registreren omdat je het idee had dat dit écht iets bijdroeg aan de wereld?quote:
wat heeft dat ermee te maken dan?:S get a life manquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is om sletjes als jij bij te brengen dat er meer in de wereld is dan piemels en mannen met geld die je dumpen zodra je versleten bent.
wat is AP?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die niet inzien dat dit AP is
Dus ik zat in 1x goed?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken dan?:S get a life man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |