Na een hevige ruzie zal ze je auto afpakken, 'm doormidden breken en 'm wegflikkeren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze reageert als ik van de gezamelijke rekening een potje autowas koop van 3000 euro, waar ze normaal gesproken Rolls Royces mee in de was zetten![]()
Daar begint de ellende al. Je maakt mij niet wijs dat dit gedrag compleet uit de lucht komt vallen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:24 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Deze stick heeft ze van onze gezamelijke rekening gekocht, dus het is ook MIJN GELD![]()
![]()
Ja.. zeg dat eens tegen haar. Dan krijg je iets terug van: 'vergelijk je mij nou met een auto.'quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze reageert als ik van de gezamelijke rekening een potje autowas koop van 3000 euro, waar ze normaal gesproken Rolls Royces mee in de was zetten![]()
Dat heeft niemand gezegd omdat het nergens staat, blinde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef RickoKun het volgende:
HAHAHA NIEMAND HEEFT DIT GEZEGD:
ik wordtLOOOOLZ MET EEN T OMFG!!!!!
zal ik tubgirl of goatse voor je posten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:51 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Ik heb eigenlijk behoefte aan sex nu, ik zit hier met een klein stijfje op Fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop