Ik dacht waarom reageert hier niemand nou op. En nu denk ik wat moet ik nou denken om interessant over te komen maar ik denk misschien dacht ik al iets dat interessant genoeg was maar ging ik toch iets anders denken, kom ik al interessant genoeg over door deze te rare zin die ik zelf niet wil snappen. Ik weet eigenlijk niet of ik hem wel snap, geen zin om terug te lezen. En ik denk waarom sluit mn deur nou niet goed en maakt et veel geluid door die klote wind maar als ik mn raam dicht doe is het weer warm dus is die wind toch niet zo klote als ik denk. Ik denk waarom denk ik zo veel, ik haat het en waearom wil ik alles vertellen, wat schiet ik ermee op. En ik heb dat alle kanten gelijk moeten zijn. En dat zijn ze nu denk ik wel na al dit getyp. JE gaat dit toch niet lezen ondanks te zegge ndat het een stuk interessanter zou zijn als ik alles typ. Waaro mdoe je me dit aan. Oke stiekem vond ik het wel leuk om alles te typen want dan denk ik vanzelf ook minder omdat ik anders moe word van al dat getyp. Door te zeggen dat het interessant is als ik alles typ wat ik denk, heb je me geholpen, want nu ga ik vaker typen zodat ik minder zou denken. Waar een kleine opmerking allemaal wel niet toe kan leiden. Ik hou van je.
Ik ben een pure Turk.