Ik kreeg ook zomaar een zon! En ik kende dit topic helemaal niet.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:27 schreef mrien het volgende:
Dan was het dus duidelijk een hele slechte serie enveloppen
Nee, dat ben ik niet, sorry! Nog iemand met slechte enveloppenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik kreeg ook zomaar een zon! En ik kende dit topic helemaal niet....., wat ontzettend attent en lief.
de afzender heet Yvonne en aangezien er een stukje van de envelop is afgescheurd.....ben jij dat miern ?
huh? aan je nummer? je bedoelt je adres neem ik aan? ofzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg er ook eentje van Eska! Wat lief!
En dacht 'hoe komt zij aan mijn nummer!' Maar er zijn er denk ik maar weinig die het niet hebben zeg maar.![]()
![]()
Dat was ik, schijnbaar heb ik ook slechte enveloppen, al is het bij de anderen wel goed gegaan denk ik. Mijn kaartjes zijn over het algemeen te herkennen aan creatief geplakte stickers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik kreeg ook zomaar een zon! En ik kende dit topic helemaal niet....., wat ontzettend attent en lief.
de afzender heet Yvonne en aangezien er een stukje van de envelop is afgescheurd.....ben jij dat miern ?
Yes! Meiden vonden de stickers geweldig!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat was ik, schijnbaar heb ik ook slechte enveloppen, al is het bij de anderen wel goed gegaan denk ik. Mijn kaartjes zijn over het algemeen te herkennen aan creatief geplakte stickers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |