Het begon met:
SuperSecretSummerMet Secret Valentijn al weer voorbij, wordt het tijd voor iets nieuws!
SuperSecretSummerNiet echt Secret, maar dat klinkt zo leuk.

De bedoeling: de persoon die start (voor het gemak ben ik dat zelf) stuurt aan 5 (vijf, funf, five,) personen een zonnetje (zomer = zon dus). Dat kan zijn een pakketje, een brief, een kaart, een mailtje, een pm, een sms, of wat anders. Dat maakt niet uit. Als het maar positief is. Geef iemand een compliment (gemeend!), wens iemand sterkte (condoleren mag ook, maar da's niet gezellig), geef een linkje naar iets dat je een ander gunt, een songtekst, zing een liedje en post het op youtube. Alles mag, als het maar positief en opbouwend is.
Degene die is krijgt, is natuurlijk helemaal blij. Deze persoon mag nu aan 5 (vijf, funf, five) anderen ook een zonnetje sturen. Net als een kettingbrief dus.
De regels:
- Je kunt alleen een 'zonnetje' versturen als je er zelf eentje gekregen hebt.
- Heb je geen 'zonnetje' gekregen, maar wil je wel iets sturen? Bedel dan in dit topic, dan krijg je vast iets.
- Je mag iets terugsturen naar degene van wie je iets gekregen hebt, maar niet vaker dan 1 keer. De volgende keer, moet je iemand anders verzinnen.
- Heb je hier geen zin in? Dan doe je niet mee, en stuur je niks door. Er is geen controle namelijk.
- Het is niet verplicht door te geven aan wie je iets stuurt, je mag het wel aan mij doorgeven, zodat ik een beetje zie wie veel krijgt en wie niks, dan kan ik stiekem wat sturen.
- Heb je al 20 zonnetjes gehad en weet je niet meer wie nog iets te sturen? Kijk dan in het topic wie er aan het bedelen is of, sturen even een pm, kijk ik of ik nog een suggestie heb.
- Het lijkt me niet verstandig eeuwig door te gaan, dan raakt de server overbelast, dus ik stel voor dat we een maand de tijd nemen.
- Als ondergetekende last krijgt van PMS, kunnen alle regels natuurlijk veranderd worden.
Het Secret gedeelte hieraan is dus dat je niet weet of en wanneer en van wie je een zonnetje krijgt. Dus als ik nu niets ga versturen, wachten jullie allemaal voor niks.

============
Inmiddels zijn we aandelenstijgingen van tpg verder en heeft de server heel veel extra dataverkeer te verwerken, maar nog niet genoeg!
Goed nieuws voor iedereen zonder of met te weinig zonnetjes: er bleken 7 zonnetjes niet vergeven te worden, dus die mag iedereen gaan versturen. Zonde om ze te laten liggen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*