Rogerquote:
Roger is ook bestquote:
zijn voeten hebben toch wel lichte schade opgelopen, dus voor mensen met een voeten fetiish is het even geduld hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is er nog geen Mike update vandaag, hoe gaat het hem af, wie gaat hem onthalen?
Hoiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
Ik vind dat ik me wat beter moet integreren in de homoscene. Dus: hoi.
Welkom... en succesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
u is hier van harte welkomquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
Merhaba!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
laat mij met traditie breken door te zeggen:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:10 schreef GenusButeo het volgende:
Jullie waren zo'n 150 topics geleden ook al zo vriendelijk.
some things never changequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:10 schreef GenusButeo het volgende:
En toch ben je weggegaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:10 schreef GenusButeo het volgende:
Selam! Naber?quote:
Nee, hoor. Dat doe je niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:11 schreef Dosadi het volgende:
[..]
laat mij met traditie breken door te zeggen:
Ik haat je.
En dat is in dit geval alleen maar positief.quote:
Mijn turks houdt op bij merhabaquote:
Ik ben niet zozeer 'weggegaan'. Gewoon enige tijd niet gereageerd.quote:
Je kan toch best uit de context bepalen wat ik daar zeg?quote:
Een van de eersten die het snapt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beest jij data met oracle of met sap ?
Erik is best goed in konttekstenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je kan toch best uit de context bepalen wat ik daar zeg?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:15 schreef Xiance het volgende:
ja sorry dat ik er niet bij ben om mike in te zwaaien stroeks, ik moet naar t ziekenhuis
Ik vooral aan de voorkant met SQL plus scriptjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:24 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een van de eersten die het snapt!![]()
Meeste met Sybase ASE, maar ook wel Oracle en MSSQL. SAP is nog onontgonnen terrein voor mij.
Ik gok op hoe het met me gaat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je kan toch best uit de context bepalen wat ik daar zeg?
Dat doe ik helaas te weinig. In het begin deed ik nog wel wat ontwikkel/scriptwerk, maar dat is allemaal verschoven naar andere afdelingen. Doe nu projectwerk en implementatie van maatwerkwijzigingen. Ook leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vooral aan de voorkant met SQL plus scriptjes
quote:
Klopt. En een goede reactie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gok op hoe het met me gaat.
iyiyim, teşekkür ederim
Maar nu hou ik op, want dat moet ik allemaal opzoeken.
Woordgrapjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Dit soort opmerkingen zijn hier zeker aan de orde van de dag.
De leukste categorie bestaat uit woordgrapjes die je pas snapt na een grondige analyse uitgevoerd te hebben.quote:
Die heb ik ook wel in huis... maar het is nog vroeg dus dan heb ik een banale buiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De leukste categorie bestaat uit woordgrapjes die je pas snapt na een grondige analyse uitgevoerd te hebben.
No, we didn't. It's a conspiracy.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef Dosadi het volgende:
puns used to be the highest form of comedy... but then we grew up...
Eigenlijk heb je gelijk. Niet echt billijk op dit uur.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel in huis... maar het is nog vroeg dus dan heb ik een banale bui
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk. Niet echt billijk op dit uur.
Merhaba canim! Nasilsin?quote:
klinkt leuk en uitdagendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:31 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat doe ik helaas te weinig. In het begin deed ik nog wel wat ontwikkel/scriptwerk, maar dat is allemaal verschoven naar andere afdelingen. Doe nu projectwerk en implementatie van maatwerkwijzigingen. Ook leuk.
Oh, en sinds een paar maanden technisch coördinator van een van onze grootste applicaties. Voor gevraagd door mn teamleider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |