Ach ik ben de flauwste niet... ik heb mijn steentje bijgedragen ja... sue me... het was ook een irritant stuk vreten die niet eens normaal Nederlands kon typenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als de overige users dit nou ook zouden beamen...
Dat wil ik ook wel beamenquote:
Wie liefde geeft krijgt liefde terugquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel beamen. Tegen mij althans is ie best lief
.
omdat?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef GenusButeo het volgende:
Oké, ik had morgen dus eigenlijk een date, maar dat mag ie dus mooi op z'n buik schrijven.
quote:
O, maar dat is ook gewoon not done.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik ben de flauwste niet... ik heb mijn steentje bijgedragen ja... sue me... het was ook een irritant stuk vreten die niet eens normaal Nederlands kon typen
En verder ben ik best lief
Hij zou naar Den Haag komen, maar hij smst net dat 'het hem beter lijkt als ik naar Amsterdam kom, want hij heeft een verjaardag in de avond'.quote:
Als ik een ding geleerd heb... OVERAL kun je een liefhebber voor vinden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach met jouw karakter hoef je je niet druk te maken om SOA's hoor
Punt 4 is een beetje zeiken... tijdstip zou wat mij betreft niets uitmaken... die andere 3 hangt er vanaf hoe vaak je dit al met hem hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij zou naar Den Haag komen, maar hij smst net dat 'het hem beter lijkt als ik naar Amsterdam kom, want hij heeft een verjaardag in de avond'.
Ten eerste: hij komt z'n afspraak niet na.
Ten tweede: wist hij niet eerder dat ie een verjaardag had?
Ten derde: ik ben een arme student. Hij niet. En dat wéét ie!
Ten vierde: middagdate. Bij hem thuis.
Of zeik ik nu gewoon?
Oké, fair enough. Verzetten dan maar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Punt 4 is een beetje zeiken... tijdstip zou wat mij betreft niets uitmaken... die andere 3 hangt er vanaf hoe vaak je dit al met hem hebt meegemaakt
Ben benieuwd wat je van Joris en de draak vindt ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Goed ik ben er weg van... vanavond film en morgen Efteling
Bis zondag ofzo
Pijpen zonder iets in je mond te krijgen? Dat is knap!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb het ooit wel eens gedaan... maar da's inderdaad gewoon ruk... dan let ik liever heel goed op dat ik niks in mijn mond krijg en sowieso niks doorslik
hulde voor tmm !quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef wonderer het volgende:
TMM! Je acties hebben effect gehad
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=8059&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
ik wist hier dus nergens iets vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef wonderer het volgende:
TMM! Je acties hebben effect gehad
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=8059&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
O nu snap ik je twitter ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wist hier dus nergens iets van
ik voel me nu wel echt buitenspel
Wie met welk hoedje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie dan?!
O ja, die met dat stomme hoedje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |