quote:
Voor mijn setup wel.
Maar volgens mij heb ik in de gebruiksaanwijzing ook gelezen dat je ontvanger via LAN kan aansluiten en dan de afstandsbediening met de ontvanger onderling kunt laten communiceren. Dit gaat ook via wifi, maar je hebt er geen andere wifi spullen voor nodig.
Ik zoek het even op 1 moment
edit: deze passage legt alles uit:
Je netwerkset-up kiezen
Je nieuwe Squeezebox Duet is gemakkelijker te installeren als je weet hoe je thuisnetwerk is ingesteld, zodat je de juiste installatie-instructies kunt volgen.
Er zijn drie mogelijke configuraties:
Een • 'volledig draadloze' installatie, waarbij je al een draadloos netwerk in huis hebt waarop je zowel de Squeezebox Controller als de Squeezebox Receiver aansluit.
Een • 'hybride' installatie, waarbij je zowel een draadloos als een bedraad netwerk in huis hebt, en waarbij je de Squeezebox Controller draadloos en de Squeezebox Receiver met een ethernetdraad aansluit.
Een installatie met • 'brug' die wordt gebruikt wanneer je alleen een bedraad netwerk hebt. In deze configuratie is de Squeezebox Receiver met een ethernetdraad op je netwerk aangesloten en gebruikt de Squeezebox Controller de ontvanger als een 'brug' terug naar je netwerk.
http://www.logitech.com/i(...)eezebox_Duet-NLD.pdfOftwel, de ontvanger word dan ineens een 'brug' die via wifi de ontvanger van internet voorziet. Dat is de laatste optie dan he :-)
Daarnaast wil ik je hem nog steeds van harte aanbevelen. Nooit spijt gehad van deze aankoop
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2010 20:50:56 ]