Nah, de kans op succes is met cryo's aanzienlijk kleiner dan met 'verse' embryo's.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef KingOfMars het volgende:
Dat dat spul het invriezen overleeft zeg. (En het ontdooien dus).
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nah, de kans op succes is met cryo's aanzienlijk kleiner dan met 'verse' embryo's.
*ziet de film Aliens voorbij schieten*quote:Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
15:00 uur! 3 embryo's.
Ik krijg er vanmiddag 2 terug.
Ja? Dat wist ik dus nietquote:Op maandag 26 juli 2010 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kans op succes is nu gelijk met een procent of 20 omhoog geschoten he
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:17 schreef Joene het volgende:
Zo terugduwen die baarmoeder in via een eng slangetje.
Ik mot geen zwartequote:Op maandag 26 juli 2010 11:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik had allang een negert geadopteerd.
De kans van slaging is vanaf het moment van starten (dus hormonen spuiten) iets van 10% ofzo. Bij een succesvolle punctie zit je op 20% en bij terug plaatsing van embryo's op 30% ofzo.quote:
Daar blazen ze dus gewoon op he. En vervolgens wordt het slangetje gecontroleerd of 't er wel echt uit is. Als die arts per ongeluk een hoestbui krijgt slikt ie je kindje inquote:Op maandag 26 juli 2010 11:17 schreef Joene het volgende:
Zo terugduwen die baarmoeder in via een eng slangetje.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar blazen ze dus gewoon op he. En vervolgens wordt het slangetje gecontroleerd of 't er wel echt uit is. Als die arts per ongeluk een hoestbui krijgt slikt ie je kindje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |