Je weet toch T.quote:
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef KingOfMars het volgende:
Trek (whehehe) je het nog een beetje T?
Eerst nog een half uur om de uitslag te horen. Dan hoor ik ook hoe laat ik eventueel moet vanmiddag.quote:
Ok dan! Ik ga iets met m'n duimen doen dan!!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst nog een half uur om de uitslag te horen. Dan hoor ik ook hoe laat ik eventueel moet vanmiddag.
Oe, spannend.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst nog een half uur om de uitslag te horen. Dan hoor ik ook hoe laat ik eventueel moet vanmiddag.
Och, dat valt ook wel mee. Wat kan het mij schelen dat mensen graag schouder aan schouder aan een privestrand liggen, aansluitend naar het campingrestaurant strompelen, gevolgd door de disco en voorts naar de gehuurde bungalowtent kruipen?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen die vermeende superioriteit erbij vind ik altijd een beetje zum kotzen.
Niiiiiice. Toch? #geenverstandvanquote:Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
15:00 uur! 3 embryo's.
Ik krijg er vanmiddag 2 terug.
Ik geloof het welquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
15:00 uur! 3 embryo's.
Ik krijg er vanmiddag 2 terug.
je ken het best J.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hallo geen jargon he. Wat is cryo? Dan vriezen ze de derde in ofzo?
Zie je, je snapt het welquote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hallo geen jargon he. Wat is cryo? Dan vriezen ze de derde in ofzo?
Ik denk het wel. Weet het niet zeker.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zie je, je snapt het wel
Ja, en die kan dan eventueel gebruikt worden als je na je 3 puncties nog steeds geen succes gehad hebt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar eh, 3 uit 7 eitjes is een erg goed resultaat trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |