Zoiets. Maar het is voornamelijk een hele lange naald, van een centimeter of 30. Die schuiven ze d'r doosch in. Dan prikken ze door d'r vaginawand d'r buikholte in, richting eiblaasjes om vervolgens met stotende bewegingen een eiblaasje aan te prikken en zo het eitje eruit te zuigenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Iemand doet een duikbril op en gaat naar binnen?
Beetje zoals bobbin' for apples?
Op zich was ik gelukkig zonder deze wetenschap.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoiets. Maar het is voornamelijk een hele lange naald, van een centimeter of 30. Die schuiven ze d'r doosch in. Dan prikken ze door d'r vaginawand d'r buikholte in, richting eiblaasjes om vervolgens met stotende bewegingen een eiblaasje aan te prikken en zo het eitje eruit te zuigen. En dat voor alle rijpe eitjes.
OMFG! Ik ben blij dat ik geen kinderen wilquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoiets. Maar het is voornamelijk een hele lange naald, van een centimeter of 30. Die schuiven ze d'r doosch in. Dan prikken ze door d'r vaginawand d'r buikholte in, richting eiblaasjes om vervolgens met stotende bewegingen een eiblaasje aan te prikken en zo het eitje eruit te zuigen. En dat voor alle rijpe eitjes.
Weg JK Wegquote:
Kun je er mooi de iLOI-taalcursusapp op draaien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:46 schreef Joene het volgende:
Ja maar als ik die nodig heb beslis ik als hoofd ict wel dat ik die nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |