Een pots?quote:
Nee, die zwarte zit achter die andere 2.quote:
Nee manquote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, die zwarte zit achter die andere 2.
Bakje van 25 liter waar ze in zaten was echt veels te klein. Sluierstaarten hebben 50 liter per vis nodig. Wist jij dat?
Het zijn nogal rotzooimakers namelijk. Ze hebben nu mooi de ruimte. Als ze maar niet nog groter groeien.quote:
quote:
Eigenlijk zijn het gewoon kudtbeesten maar ja ik vind het wel mooi.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:05 schreef Joene het volgende:
Die Apisto doet aan zandzeven ook vrij rommelig
Die tubes gaan er bij mij ook hard door heen J.quote:
Ach ik ben wel gek op mn vissiesquote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het gewoon kudtbeesten maar ja ik vind het wel mooi.
Als jij zere poten hebt na een 5KM en je hebt een tube binnen handbereik piep je wel anders A.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Armageddon het volgende:
Ik voel me een beetje veraden hier in dit topic eigenlijk. We zijn toch IT'ers? Welke IT'er gebruikt er nu perskindol????
Dit dusquote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als jij zere poten hebt na een 5KM en je hebt een tube binnen handbereik piep je wel anders A.
Ik gebruik alleen aambeien zalf ivm doorzitten A.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Armageddon het volgende:
Ik voel me een beetje veraden hier in dit topic eigenlijk. We zijn toch IT'ers? Welke IT'er gebruikt er nu perskindol????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |