Ja en? Spelfouten ( GEEN INTERPUNCTIE FOUTEN DUS ), en dan nog hij begint ook niet met een punt.quote:
Zes stuks, ik heb ze even bold gemaakt voor jequote:''De verborgen spelfouten zijn eigenlijk verborgen spelfouten die verborgen zijn bij de verborgen spelfouten, die verborgen zijn door de verborgen spelfouten, de verborgen spelfouten zijn spelfouten van verborgen intuïtie, de verborgen spelfouten zijn slechts fouten die spellend verborgen zijn''
Moet een zin met een punt beginnen dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:43 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Ja en? Spelfouten ( GEEN INTERPUNCTIE FOUTEN DUS ), en dan nog hij begint ook niet met een punt.
Nee, maar hij begint toch ook niet met een komma? dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:46 schreef daReaper het volgende:
[..]
Moet een zin met een punt beginnen dan?
Dat zou geen spelfout zijn maar de ´engelse ziekte´quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zes stuks, ik heb ze even bold gemaakt voor je
Ohja dan is het goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Nee, maar hij begint toch ook niet met een komma? dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
je bent gay, en nu kun je het neit uitstaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Jongen, ga een sublimeermachine aanschaffen.
Neequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ok, zal ik eht raadsel verklappen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef ukga het volgende:
[..]
je bent gay, en nu kun je het neit uitstaan
zoek de spelfout
Ok de verborgen spelfout was het woordje:quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef PS2BuyCenter het volgende:
gast je denkt dat we dit oude 'grapje'niet kennen ofzo!!??!?!? dan ben je nog stakkeriger dan toen je dit topic starttequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef PS2BuyCenter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |