je vriendinż LOLLERBAWLINGĦĦĦĦĦquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
Ik heb lulzuigend ongedierte in mijn bed.
Ze kruipen in alles, matras, bedkiertjes, gaatjes, kiertjes, alles. En laat ik nou net allemaal dozen met spulletjes onder mijn bed hebben neergezet. Ik verwacht dat de verdelger nog een hele klus gaat krijgen om dat alles onder het gif te spuiten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef Salatrel het volgende:
waar slaap je dan wel hmm?
is het trouwens niet gewoon goedkoper een nieuwe matras te kopen?
Enige oplossing is verhuizen en de kut stad volstorten met beton.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ze kruipen in alles, matras, bedkiertjes, gaatjes, kiertjes, alles. En laat ik nou net allemaal dozen met spulletjes onder mijn bed hebben neergezet. Ik verwacht dat de verdelger nog een hele klus gaat krijgen om dat alles onder het gif te spuiten.
Misschien zitten ze wel in jou, en komen ze er 's nachts uit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ze kruipen in alles, matras, bedkiertjes, gaatjes, kiertjes, alles. En laat ik nou net allemaal dozen met spulletjes onder mijn bed hebben neergezet. Ik verwacht dat de verdelger nog een hele klus gaat krijgen om dat alles onder het gif te spuiten.
nou alsie met gif aan de slag gaat zul je morgen ook wel niet thuis slapenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dit is zo slecht dat ik moest lachen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef LangeJan het volgende:
Je kan niet slapen, in je bedwants, je hebt bedwants :S
Ik geloof dat je de eerste 2 uur niet binnen mag zijn, hij komt 's ochtends en ik ben 's avonds pas weer thuis. Ik ga er dus vanuit dat ik niet mee verdelgt wordt. Dat zou ik vervelend vinden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou alsie met gif aan de slag gaat zul je morgen ook wel niet thuis slapen
Dat was nog niet in me opgekomen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:28 schreef electronique het volgende:
heb je dan niet allemaal dode insecten in je huis morgenavond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |