quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef FreezePop het volgende:
Nou meid wat een énige jurkjes! [ afbeelding ]
Ik weet ook niet of het leuk bij me staat. Ik ben vaak casual , gewoon standaard kleuren. Bruin-Zwart-Wit-Grijs. Maar niet met veel poespas. Ik wil het ook niet tété hebben zeg maar. Daarom vind ik het ook altijd moeilijk. Vaak als je het zo ziet is het leuker dan als je het gekocht hebtquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef IrCute het volgende:
Ze zijn allebei niet mijn smaak, maar bij de meeste online winkels kun je dingen binnen een bepaalde tijd terugsturen als het niet past of als je het toch niet zo leuk vind.
Heb je een foto? Dan kunnen we kijken of het je staat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het leuk bij me staat. Ik ben vaak casual , gewoon standaard kleuren. Bruin-Zwart-Wit-Grijs. Maar niet met veel poespas. Ik wil het ook niet tété hebben zeg maar. Daarom vind ik het ook altijd moeilijk. Vaak als je het zo ziet is het leuker dan als je het gekocht hebt
Alleen voor lieve fokkers, maar die uitstraling hebben de meeste hier jammer genoeg nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Heb je een foto? Dan kunnen we kijken of het je staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Hmm nu je het zo zegt, ik herinner me wel een keer dat ik vroeger ooit broeken heb besteld maar nooit zijn binnen gekomen, maar of die nou toen ook gelijk betaald waren dat weet ik niet..quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef catzencut het volgende:
http://shoppingervaring.nl/bonprix-reviews/
Ik word er niet heel vrolijk van.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Alleen voor lieve fokkers, maar die uitstraling hebben de meeste hier jammer genoeg niet
dus het antwoord heb jeMEESTEN, MEESTENNNNNNN, N, N, NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind die bovenste een beetje iets wat een Playboy bunny aantrekt als ze er netjes uit wil zien. En dan niet op een goede manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |