En wie bent u? Stel je even voor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef HeulMacho het volgende:
O. Ik zit nu pas die regels door te lezen. Oeps. Nou ja!
Oh je bent een man.... mja dan kunnen de vragen over cupmaat wel achterwege blijvenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O. Hey! Luuk, 22. Anders nog iets? U vraagt, wij draaien
Favoriete cupmaat kun je wel vragen natuurlijk. Maar die van mezelf is niet zo groot nee!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh je bent een man.... mja dan kunnen de vragen over cupmaat wel achterwege blijven
wie je nie kent kan je toch leren kennenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ken steeds minder mensen hier.. ik vrees dat ik Singles ontgroeid raak
Je kent MIJ toooooch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
Du'h... een fobo met foto's van jezelf natuurlijk! Je zit hier in Singles, die willen allemaal weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O. Hey! Luuk, 22. Anders nog iets? U vraagt, wij draaien
...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:07 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Favoriete cupmaat kun je wel vragen natuurlijk. Maar die van mezelf is niet zo groot nee!
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
Fobo? Ho eens even! Niet meteen met allerlei termen gaan gooien he!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Du'h... een fobo met foto's van jezelf natuurlijk! Je zit hier in Singles, die willen allemaal weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.
[..]
...
Nee. Ik ga hem niet maken. Te voordehandliggend.
Nou ja, welkom hier
En nu naar huis! Kids halen, wat eten geven en dan op de koffie bij opa en oma.
Is het niet allemaal één en dezelfde persoon?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Maar die FreelanceMessias, HeulMacho en BatsendeBizon () zeggen mij ook niet zoveel hoor. Volgens mij zijn die vers van de singlespers!
fotoboek. *zucht*quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Fobo? Ho eens even! Niet meteen met allerlei termen gaan gooien he!
Ik zal er vanavond eens even flink voor gaan zitten. Fobo=profiel?
Het leeft al jaren. Ook dit zal het wel overleven. Anders ban je gewoon de newbiesquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Singles is Singles ontgroeid. Echt levensvatbaar is het niet meer.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben ook nog vers ja XD maarja als ik nooit van me laat horen blijf ik vers natuurlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Maar die FreelanceMessias, HeulMacho en BatsendeBizon () zeggen mij ook niet zoveel hoor. Volgens mij zijn die vers van de singlespers!
Zie dat de los geslagen pubers ook effect op jou hebbenquote:
Dit is de ideale plek om je aanstaande rare ex te leren kennen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:21 schreef Bloempje. het volgende:
Daaahaag
Bloempje. heeft vandaag besloten een blije single te zijn en de rare ex een fijn leven toe te wensen.
Meestal het beste. Zeker als die raar is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:21 schreef Bloempje. het volgende:
Daaahaag
Bloempje. heeft vandaag besloten een blije single te zijn en de rare ex een fijn leven toe te wensen.
Haha, ja hij wilde vrienden blijven, maar praat niet met met nu. Als hij al zijn vrienden zo behandelt, laat dan maar zittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal het beste. Zeker als die raar is.
Wel lekker rustig. Vrienden zijn zonder praten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, ja hij wilde vrienden blijven, maar praat niet met met nu. Als hij al zijn vrienden zo behandelt, laat dan maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik dan ook uitgenodigd?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ja, gelukkig wel. Maar jou zie ik ook veul te weinig. Wanneer kom je weer eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |