quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is die dan ook langsgeweest? *denkt na*
zal wel... ik weet het niet meer
Oh fijn, ik ben niet de enige die een hekel heeft aan dat liedquote:
Owwwwquote:
quote:
Neequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef Avey het volgende:
Ben ik de enige die de top 40 niet bij houdt?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef Avey het volgende:
Ik hoor het soms op de radio in de auto. Verder luister ik ook weing radio / top 40. Met name om nummers zoals bovengenoemde te vermijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef Avey het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]JIJ hebt het over dat andere lied, dan quote D. jou, en dan denk jij ineens dat het over Clap your hands gaat
Ben je tegelijkertijd aan het Skypen ofzeau?
Mja ik hoor in de kroeg vaak nog wel van die nummers, en dan wil ik heel af en toe toch weten hoe het nummer heetquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoor het soms op de radio in de auto. Verder luister ik ook weing radio / top 40. Met name om nummers zoals bovengenoemde te vermijden
Ik dus ook, maar ja ik heb wel 2 kinderen die luisteren en waardoor ik verplicht ben ook nummers aan te horenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoor het soms op de radio in de auto. Verder luister ik ook weing radio / top 40. Met name om nummers zoals bovengenoemde te vermijden
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou niet weten wat in de top 40 staat nu
Ik denk dat als je op het linkje klikte waarmee ik Kally wilde helpen je de helft al hebt gehadquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou niet weten wat in de top 40 staat nu
Tja, zo gaat dat al generaties langquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar ja ik heb wel 2 kinderen die luisteren en waardoor ik verplicht ben ook nummers aan te horen
Ja maar andersom ook, ik heb oudste al aan de Rammsteinquote:
Oh ja niet alles is bagger, sommige blijven wel hangen. Maar over het algemeen ben ik radio als snel zatquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja ik hoor in de kroeg vaak nog wel van die nummers, en dan wil ik heel af en toe toch weten hoe het nummer heet
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:19 schreef Avey het volgende:
RammsteinDat is nog erger dan die top40 meuk
Mijn vader bracht me meer U2, Queen, Bowie, Dire Straits en de Stones bijquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar andersom ook, ik heb oudste al aan de Rammstein
Ik ben dan ook niet hun vaderquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vader bracht me meer U2, Queen, Bowie, Dire Straits en de Stones bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |