Ik heb geen idee, maar als je kunt zeggen op welke tijd ie komt kan ik voor je kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
Oke help hoe heet dat nummer wat je als eerste hoort bij de reclame van 538 hitzone?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
Oke help hoe heet dat nummer wat je als eerste hoort bij de reclame van 538 hitzone?
quote:
Yolanda be cool, dat vinden de jongens zo lekker nummer dus wilden ze hebbenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Yolanda be cool, dat vinden de jongens zo lekker nummer dus wilden ze hebben
Ow, die hoorde ik net nog voorbij komen op tv, dus wellicht die reclame ook gezienquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Yolanda be cool, dat vinden de jongens zo lekker nummer dus wilden ze hebben
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, We No Speak Americano
Tof nummer
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, die hoorde ik net nog voorbij komen op tv, dus wellicht die reclame ook gezien
Zelfde bron als de mijnequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
Ik heb dit nummer al een paar dagen in mijn kop...:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Het erge is dat nummer blijft ook in je kop zitten
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, die was net uit mijn hoofd, na er 5 x in te zijn geweestquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies
Alleen als ik het probeer te neuriën dan krijg je een afgezaagde versie van de Efteling's Carnival Festival
Die vind ik zo vreselijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, We No Speak Americano
Tof nummer
Bas en Harald toch ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is die dan ook langsgeweest? *denkt na*
zal wel... ik weet het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |