Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
maar er staat 'andere onzin', waarmee geïmpliceerd wordt dat autopraat ook onzin isquote:
Nou, met dat gezanik van jullie constant....quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar er staat 'andere onzin', waarmee geïmpliceerd wordt dat autopraat ook onzin is
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:49 schreef Intelligence het volgende:
Volgens mij willen de vrouwen in dit topic iets meer aandacht van de mannen in dit topic
jij vindt het gezanik, Selma blijkbaar ook... maar anderen vinden dat nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, met dat gezanik van jullie constant....
Nee. Maar het is Selma dr TT. Autopraat is prima, niks op tegen. Maar telkens als jullie twee online zijn gaat het over auto'squote:Op donderdag 22 juli 2010 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij vindt het gezanik, Selma blijkbaar ook... maar anderen vinden dat niet
Voor deze vakantie nog?, waarheen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:51 schreef Fems het volgende:
Natuurlijk!![]()
Ik ben nu mijn vakantie aan het boeken!
Juist die polo's en jetta's kennen we nu wel, pak de PM box van elkaar ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:51 schreef Samzz het volgende:
Nee. Maar het is Selma dr TT. Autopraat is prima, niks op tegen. Maar telkens als jullie twee online zijn gaat het over auto'sGeen probleem mee, maar laat Selma dan ook zo'n TT maken.
Het is een Vento!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor deze vakantie nog?, waarheen?
[..]
Juist die polo's en jetta's kennen we nu wel, pak de PM box van elkaar ofzo
ik laat Selma ook zo'n TT maken, helemaal prima... gaf er alleen mijn mening overquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar het is Selma dr TT. Autopraat is prima, niks op tegen. Maar telkens als jullie twee online zijn gaat het over auto'sGeen probleem mee, maar laat Selma dan ook zo'n TT maken.
en toch is een Jetta vetterquote:
Aaah, jij snapt mijquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
Voor deze vakantie ja! Naar paris.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
niet helemaal leeglopen hequote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:14 schreef Intelligence het volgende:Dat hoeft ook weer niet. Mén, ik maak een TT die ík wil en als ik daar iemand mee heb gekwetst (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)...
jammer dan!
Zal ik voortaan eerst met jullie overleggen wat de TT moet zijn?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Laten we dat maar niet doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zal ik voortaan eerst met jullie overleggen wat de TT moet zijn?
Nee dan moet daar weer een speciaal topic voor komen, en gaan we ruziën over de TT van dat topicquote:
Voor klachten gaat men maar naar feedback. Is vandaag ook de eerste keer in mn hele ToF geschiedenis dat ik dit gezeik meemaak.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee dan moet daar weer een speciaal topic voor komen, en gaan we ruziën over de TT van dat topic
Misplaatste humor, jij hoeft je namelijk niet aangesproken te voelen. Tenzij je daar eh een kick van krijgt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef Intelligence het volgende:
Ik loop nog steeds te ouwehoeren, er zijn alleen enkelen die mijn geouwehoer serieus opvatten
Goed plan maar eerst etenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
En nu gaan we weer gezellig doen.
Heb je niet eens gezwaaid?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
terug van werkSan, ik ben nog vlak langs jouw huis gereden!
wel getoeterdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ 1quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, met dat gezanik van jullie constant....
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pafipo!
[ afbeelding ]
Garrus Vakarian
http://urlm.in/fciaquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
post eens gauw wat tieten
Potver waarom klik ik op die link en dan ook nog zonder resultaat.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Potver waarom klik ik op die link en dan ook nog zonder resultaat.![]()
Ik hoef alleen maar naar beneden te kijken.
Heyyyyquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:57 schreef omearos het volgende:
Als ik dan toch ga meeten met RulerOfDeath, kan ik ook wel weer eens hier binnenvallen
Hoi allemaal!lang niet hier geweest, heb tegenwoordig fulltime werk
dus ben alleen nog maar 's avonds en in het weekend op Fok
Mannen hebben het virus om er steeds bij de vrouw naar te kijken.quote:
Heuj Nicolequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:57 schreef omearos het volgende:
Als ik dan toch ga meeten met RulerOfDeath, kan ik ook wel weer eens hier binnenvallen
Hoi allemaal!lang niet hier geweest, heb tegenwoordig fulltime werk
dus ben alleen nog maar 's avonds en in het weekend op Fok
werk in almelo, bij Cirex, heerlijk in mijn afstudeerrichtingquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HeyyyyIk dacht gisteren nog aan je. Vroeg me af me af waarom je niet meer hier kwam.
Blij te lezen dat alles goed gaat.
Mogen wij weten waar of wat voor werk?
Ik was in februari afgestudeerd, en ben eind april begonnen met werkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Heuj Nicole
druk dus. ging/ga jij nog naar school?
En wat doet u daar precies, is namelijk een klant van 'ons'quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef omearos het volgende:
werk in almelo, bij Cirex, heerlijk in mijn afstudeerrichting
Remco!quote:
waar werk jij dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En wat doet u daar precies, is namelijk een klant van 'ons'?
Loohuis Fleringen , beveiliging (Installatie niet die mannenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef omearos het volgende:
waar werk jij dan?
ik zit bij quality control
Wanneer kom je langs voor een kop koffie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Loohuis Fleringen , beveiliging (Installatie niet die mannen) en telefoon zijn daar van 'ons'
.
Gok rond kerst ofzo, zolang er geen storingen komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef omearos het volgende:
Wanneer kom je langs voor een kop koffie?
Nice!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef omearos het volgende:
Ik zag je onderschrift en heb me ook aangemeld. Lekker dichtbij
dan pas?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gok rond kerst ofzo, zolang er geen storingen komen.
Ja zolang er geen storingen zijn waar ik heen mag/moet (En dus buiten school om) dan niet nee, jaarlijkse check is rond kerst / oud&nieuw.quote:
Nquote:
dat wordt dus wat kabels lostrekkenquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:49 schreef Mdrop het volgende:
Twee nachten 3 uur en ik ben dood :p, trusten!
welk kleine beetje mis je?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:52 schreef Fems het volgende:
[..]
Het gaat goed. Maar nog niet heel goed te pas
hmm, zonder loopt denk ik lastigquote:
Jup, beetje aan het werk. Nu in haaksbergen. Morgen zeilen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, zonder loopt denk ik lastig
maar nu een beetje vakantie aan 't vieren?
Geeft niks hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Assiej het volgende:
[..]Ik heb helemaal je post gemist
Hee Sel
Slaap lekker voor straks
Waaromquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geeft niks hoor.En ik blijf nog wel ff wakker.
omdat het bijna bedtijd isquote:
voor jou misschien, ik moet morgen weer werken. vakantie heb ik als ik naar school moet. niet als ik 'vakantie' hebquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor jou misschien, ik moet morgen weer werken. vakantie heb ik als ik naar school moet. niet als ik 'vakantie' heb
je weet wel, vakantie van school. dat heb ik nu, en nu werk ik doordeweeksquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vakantie tot 1 augustus dus doe ik nu waar ik zin in heb.
huh, hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die pafipo, dat lichaam lijkt wel een worst.
Er is geen vorm te zien, het ziet er gedrongen en vervormd uit.quote:
Doe ik nog wel een keer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma, waarom ben je nooit meer op msn?
Vanavond mooi naar hengeloquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond mooi FC Twente kijken op RTV Oost
voetbal is om 18.00 alquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen.
Nu we het toch over (échte) auto's hebben: de nieuweBMW
Gran Coupe... ik wil hem... NU!
Beterschap!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
danku danku, zere kop, zere dikke keel en moeheid is gelukkig wat voorbij.
niet snel genoeg gereageerd of?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:25 schreef Intelligence het volgende:
* Intelligence is op zoek naar een ander huisje
Hadden we wat moois gevonden, nieuwe badkamer, grote kamers, grote werkplaats, 655 in de maand ... is t net voor onze neus verhuurd
Gewoon domme pech .. hebben er een week over zitten tobben of we t wel of niet zouden doen, toch de stap genomen:quote:
Waren er gisteravond nog ff wezen kijken, vanaf de buitenkantquote:Bedankt voor uw reactie en interesse maar we moeten u helaas mededelen dat de Deurningerstraat 119 * te Hengelo Ov reeds is verhuurd.
als het inderdaad een mooie en nette woning is, dan ben je vaak helaas niet de enige... en dan krijg je dit soort dingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Gewoon domme pech .. hebben er een week over zitten tobben of we t wel of niet zouden doen, toch de stap genomen:
[..]
Waren er gisteravond nog ff wezen kijken, vanaf de buitenkant
Beterschap Markoquote:
wel jammer. Waar je nu woont is het te klein?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Gewoon domme pech .. hebben er een week over zitten tobben of we t wel of niet zouden doen, toch de stap genomen:
[..]
Waren er gisteravond nog ff wezen kijken, vanaf de buitenkant
Stelletjes bekrompen kut kabelaars, Glas is de toekomst, hoe eerder hoe beter , die reacties ook : http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=113552quote:Kritiek op internetplannen Provincie
Het plan voor snel internet in heel Overijssel krijgt flinke kritiek van NL Kabel, de vereniging van Nederlandse Kabelbedrijven.
NL Kabel zegt dat de provincie geld verspilt als er een provinciedekkend glasvezelnetwerk komt. Nederland staat volgens directeur Van Esch bovenaan in alle wereldranglijsten als het gaat om breedband. Een provinciebreed glasvezelnetwerk is daarom niet nodig. De kabelmaatschappijen hebben daarnaast het gevoel dat de provincie bewust op glasvezel aanstuurt, waardoor de vrije concurrentie in het geding zou komen.
Ik heb liever een A35 Almelo-Zwolle dan boer Koekoek die nóg sneller z'n mail binnen kan halen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stelletjes bekrompen kut kabelaars, Glas is de toekomst, hoe eerder hoe beter , die reacties ook : http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=113552
het is niet alleen internet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb liever een A35 Almelo-Zwolle dan boer Koekoek die nóg sneller z'n mail binnen kan halen...
Pfeiffer?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
danku danku, zere kop, zere dikke keel en moeheid is gelukkig wat voorbij.
Juist, ziggo is al een half jaar bezig om de analoge radio kabel leeg te roven en beginnen nu ook al met de digitale kabel alleen maar om die betaalde kanalen op de digitale TV kabel te drukken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:10 schreef rulerofdeath het volgende:
het is niet alleen internet.
De kabel zit momenteel aan z'n limiet voor tv
Die komt er toch niet zolang er mensen blijven zeuren daar + dat ik nooit naar zwolle moetquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb liever een A35 Almelo-Zwolle dan boer Koekoek die nóg sneller z'n mail binnen kan halen...
Geloof me dan is die moeheid echt zo ineens voorbijquote:
Ja en daarbij, de buurt staat ons niet aan ... word veel gesloopt, en tot de sloop worden er studenten en gastarbeiders in de woningen gepropt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel jammer. Waar je nu woont is het te klein?
hehequote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist omdat je het nooit hebt gehad kan het heel goed
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:22 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ja en daarbij, de buurt staat ons niet aan ... word veel gesloopt, en tot de sloop worden er studenten en gastarbeiders in de woningen gepropt.
Hebben 3 auto's waar best geld in zit, en elke ochtend sta ik op met de vraag of ze er nog staan, en in welke staat ... laatst hebben ze geprobeerd de fokking sideskirts te jatten, en mijn auto is vorige week nog bekrast...
Vorige buurman leegde vrolijk zijn frituurpan bij ons in de tuin. Politie hoeft niet eens meer de straat te weten als we bellen, dat kunnen ze nu wel dromen ... mja 9 vd 10x komen ze niet, want ze denken dat er alleen maar achterlijken wonen ofzo
Buurman heeft ook geweten hoe ik erover dacht ... bijna een jaar geleden (op 6 dagen na) heb ik 3 dagen mogen logeren in een 'hotel' in Enschedequote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klinkt gezellig
De buurman wil schijnbaar dat jullie samen met hem komen frituren
Ik was allang weggegaandan maar even minder wonen naar wens
Dat idee had ik ook, al was ik ook zo dood gisteren dat ik niet wakker kon blijvenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo warm was het vannacht toch niet? Ik heb geslapen als een baby...
In Amersfoort was het vooral bizar benauwdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo warm was het vannacht toch niet? Ik heb geslapen als een baby...
Je vraagt er ook om door daar te gaan wonenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In Amersfoort was het vooral bizar benauwd
Spotifty gebruiken terwijl je Scene FTP toegang hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:10 schreef Intelligence het volgende:
@ Guitarist & Mdrop ... al dat downloaden ... nooit van Spotify gehoord?\
Mijn werk playlist: http://open.spotify.com/u(...)AZkhbhigQLGEAouvjwQq
Jamaar dat wist ik toch nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je vraagt er ook om door daar te gaan wonen.
quote:
is dat een soort van last.fm?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:10 schreef Intelligence het volgende:
@ Guitarist & Mdrop ... al dat downloaden ... nooit van Spotify gehoord?\
Mijn werk playlist: http://open.spotify.com/u(...)AZkhbhigQLGEAouvjwQq
En met reclame tussen je nummersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef Intelligence het volgende:
Nee, programma waar je gewoon muziek mee kan luisteren, via internet ... je kan zoeken op artiest, nummer, album etc etc .... werkt retesnel!
We're Like Roaches, We Are Everywhere... You Try To Step On Us, But We Don’t Carequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:47 schreef Mdrop het volgende:
WTF ...
Brennan_Heart_-_Album_Sampler_5-(MYD001)-READNFO-WEB-2010-HB_INT
gedownload en hoor je ineens '01_brennan_heart_-_about_time' het had 50 cent kunnen zijn: http://www12.zippyshare.com/v/21158851/file.html!
Anti-klacht: 02_brennan_heart_-_cant_kill_us: http://www12.zippyshare.com/v/76521682/file.html
dus die zit er vanavond op?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:23 schreef Intelligence het volgende:
De drukker gebeld, mijn sticker is op tijd klaar
Zal best, 't is toch geen plaat manquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
We're Like Roaches, We Are Everywhere... You Try To Step On Us, But We Don’t Care![]()
TS betaalt voor FOK! spotifyquote:
Ow ja die is goed, maar onthoud echt geen teksten na twee keer luisterenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik las 'anti-klacht', dus nam aan dat je Can't Kill Us wel tof vond
Gho, maar dat is zo'n standaard quote dinges ofzo, oke blij dat je er tevreden mee bentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef Intelligence het volgende:
Ik ben geen TSEn aangezien ik 8 uur per dag muziek luister, heb ik daar wel $ 4.99 per maand voor over
Ik luister gemiddeld 12 uur per dag muziek maar peins er niet over daarvoor te betalen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef Intelligence het volgende:
Ik ben geen TSEn aangezien ik 8 uur per dag muziek luister, heb ik daar wel $ 4.99 per maand voor over
Wie heeft er gescoord, en was het de opener of de gelijkmaker?quote:
Heb je er eentje voor me?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow en dan kun je geen streampje op de achtergrond hebben?
Geen idee, hoor alleen soms wat gevloek van binnen komen, zit heerlijk buiten 3fm te luisterenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
't is niet veel soeps wat ik zieContinu de bal kwijt, slechte passes, etc
Verrassendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
't is niet veel soeps wat ik zieContinu de bal kwijt, slechte passes, etc
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
SSSStt.. heracles verliest van Amateurs.
pics!quote:
Lekkahquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
, vanmiddag nog een milkshake van 'VenDerPool' gehad
.
Aaarbeiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:33 schreef Assiej het volgende:
Lekkah
Welke smaak
Ik net nog van de snackbar
Zozo , tegenstander van formaat.quote:
Hier, hej'm waquote:
joah goed he...vroeg weekendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier, hej'm wa
Hoe ist d'r met?
*knijp*quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wie knijpt me even zodat ik weet dat ik echt wakker ben?
We hebben bijna een nieuw stadionquote:
U hebt een miljoen gewonnen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wie knijpt me even zodat ik weet dat ik echt wakker ben?
Ik ben dus wakker.quote:
Jupjup, bijna is niet helemaalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We hebben bijna een nieuw stadion.
[..]
U hebt een miljoen gewonnen?
Lol, zal het onthoudenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lieve ToF'ers, begin nooit aan kinderen.
hoezo dit wijze advies?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben dus wakker.
Okquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben dus wakker.
Oké & Ok.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Geen 'u' please en ik heb geen miljoen gewonnen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben dus wakker.
Wut, geen verlenging?quote:
Nee, strijd om de 3e plekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga ook wel ffies kijken![]()
Is dit halve finale ofzo?
daar aan de markt, weet nog niet waar, we zijn met aardig watquote:
Wij als't goed is ook, Oldenzaal of Enschede, moeten we nog even kijkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
daar aan de markt, weet nog niet waar, we zijn met aardig wat
Was op eurosport ook alquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Afgelopen dus.
laat rtv oost de spelers zien van fct, ipv het doelpunt
Haha heerlijk, had je op zn minst om de prijs kunnen vragenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef Redbaron het volgende:
wtf, wordt er aangebeld...ik deur opendoen....een of andere aziaat met gebrekkig nl vraagt: jij besteld escort??
Donderstraal n eind op, ben net thuis...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef Redbaron het volgende:
wtf, wordt er aangebeld...ik deur opendoen....een of andere aziaat met gebrekkig nl vraagt: jij besteld escort??
Heb ineens medelijden met jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef Redbaron het volgende:
t leek t meest op die linker...lelijk dus...
hmm jwel maar ik doe bij zoiets de deur snel dicht...toen belde het aan bij mn buurvrouwquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb ineens medelijden met je. Heb je geen buurman van 60 ofzo die vrijgezel is
?
Ik denk dat ik het zelfde zou doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:10 schreef Redbaron het volgende:
hmm jwel maar ik doe bij zoiets de deur snel dicht...toen belde het aan bij mn buurvrouw
haha, en dan zo die pooier die buiten blijft wachten!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef Redbaron het volgende:
Die heeft bij jou al een speciale parkeerplek?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
haha, en dan zo die pooier die buiten blijft wachten!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:49 schreef Assiej het volgende:
@Bas in dit geval, niet lullig bedoeld maar als Selma wil blijkbaar er niet verder op reageren, er wordt haar continu gevraagd waarom ze afwezig is enzo, ik denk als ze het graag wou vertellen dat ze dat al wel gedaan had hier...
No Offence
Maar ik zie gewoon dat het haar telkens gevraagd wordt, tenzij Selma het zelf fijn vind
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en ik ben lekker de hele week van huis en lees niet terug dus zou het niet weten![]()
En volgens mij is Selma oud en wijs genoeg om zoiets zelf te melden...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Al ben je twee weken weg van huis, je kunt op zen minst gewoon normaal reageren ipv op je tenen getrapt te zijn
Maybe she will
I'm just saying.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik ben totaal niet op mn teentjes getrapt...ik zeg t alleen maar...
mja jij pikt toch alles op jouwmanier op
Wat kunt u mij daar over vertellen danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:27 schreef Assiej het volgende:
Als je iets over auto's moet weten zit je hier goed
Ja jammer is dat he, wou nog wat weten over mn verlagingsset voor de polo, maar denk dat assiej ook op het plein in Hengelo isquote:
Jup, volkswagen meet ofzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:48 schreef Redbaron het volgende:
huh plein hengelo?
bij de ikea daar? daar was ik nog bijna heengegaan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bah ik moet de was ophangenzoooo geen zin in he. Gister niet gedaan waardoor ik 'm vandaag opnieuw kon draaien en nu móet ik wel.
Nee niet buiten. Het ligt hier al naast me in een teiltje naar me te lonken maar ik negeer het even.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
toch niet buiten he....ze verwachten regen...
Heb een flauw vermoeden dat jij e energie wel beter kunt gebruiken dan vluchtig de was ophangen..
Als je links kijkt dan ziet u rechts .....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee niet buiten. Het ligt hier al naast me in een teiltje naar me te lonken maar ik negeer het even.![]()
Ik kijk gewoon niet naar rechts.
Zou kunnen, het ging de hele week over VW dus vandaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:52 schreef Redbaron het volgende:
algemene meet denk ik, stond ook flyer/uitnodiging op corollaforum
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:49 schreef Assiej het volgende:
@Bas in dit geval, niet lullig bedoeld maar als Selma wil blijkbaar er niet verder op reageren, er wordt haar continu gevraagd waarom ze afwezig is enzo, ik denk als ze het graag wou vertellen dat ze dat al wel gedaan had hier...
No Offence
Maar ik zie gewoon dat het haar telkens gevraagd wordt, tenzij Selma het zelf fijn vind
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je links kijkt dan ziet u rechts ......
[..]
Zou kunnen, het ging de hele week over VW dus vandaar
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Assie en Bas geen ruzie makenAssie is op dit moment mijn steun en toeverlaat
maar ik weet van Bas dat het oprechte interesse is en geen trollerige vraag.
Assie, ik zei het al eerder: jou had ik jaren eerder op FOK! moeten leren kennen. Jij bent echt lief.
Iedereen een heel fijn weekend toegewenst
Je hebt het wel tegen een VW rijderquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:31 schreef Redbaron het volgende:
blij dat ik er niet was dan, heb het liever over echte auto's
Ik ben de enige in de familie, en dat kan ik ook elke verjaardag weer aanhoren.quote:
quote:
Je moet niets, maar laat me ook een keer een opmerking maken op deze klote rustige avondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:36 schreef Redbaron het volgende:
dus?
Moet ik daarom mn mening over vw maar bijstellen?
VolksWAGEN is net zoiets als vroeger.... toen had je paard en WAGEN..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je moet niets, maar laat me ook een keer een opmerking maken op deze klote rustige avond.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je moet niets, maar laat me ook een keer een opmerking maken op deze klote rustige avond.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de familie, en dat kan ik ook elke verjaardag weer aanhoren.
Mijn Polo!
PS: Ben je atm op msn?
Dat zal het dan wel zijn, heb meermalen van de week gekeken of je online was maar zonder resultaatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:43 schreef Assiej het volgende:
Ja ik ben op msn why?
Ik denk dat je er niet meer in staat btw
ik heb laatst mijn lijst opgeruimd en er zijn wat verkeerde mensen mee gegaan
pm even weer zodat ik kan checken aub
Ik heb al bijna alles opgehangen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:31 schreef Assiej het volgende:
[..]dank schat
I do what I need to do in my opinion
Hoe is het met de was
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb al bijna alles opgehangen.Nog een paar dingen. Het probleem is dat ik er heel precies mee ben. Alles moet perfect hangen, wasknijpers op kleur enzo.
Daarom dat ik er zo tegenaan zit te hikken.
Hoe ben je daar ooit mee begonnenquote:
1 plaatselijke bui.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
oh, het regende net vet hard in oldenzaal, maar in denekamp is het droog!, vet apart
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe ben je daar ooit mee begonnen.
[..]
1 plaatselijke bui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |