Ik heb heerlijk elke dag gefietst hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan ze rustig thuislaten. Zal ze niet missen.
12 km gewandeld hier in de omgeving met de hond van hier.
Nu tour kijken.
Ja, en zoniet dan maak je het waarquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja want alles wat daar staat is waar!
Niet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja want alles wat daar staat is waar!
quote:
We houden allemaal van je lieve Steerquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En heb net snel alles teruggebladerd: dank iedereen voor alle zorgen terwijl ik lag te ijlen in het ziekenhuis/hotelkamer.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.....net een zooi foto's erdoorheen gejaagd. Ik ga nu toch maar eens aankleden en wandelen
Tokkiequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.....net een zooi foto's erdoorheen gejaagd. Ik ga nu toch maar eens aankleden en wandelen
Yeahquote:
Nee. Ik wacht op jou om dat in Rotterdam te gaan doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou die nu op een bierkratje buiten gaan zitten en chickies nafluiten?
ben je wandelend aan t fokken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ik wacht op jou om dat in Rotterdam te gaan doen
Ik ben nog niet weg hequote:
Fluitze !quote:
nog steeds niet over terwijl ik dat iedere keer hardop wens. gisteren zou hij laten weten of hij kon afspreken, liet hij niks van zich horen. vandaag ook niet tot ik em (natuurlijk stomme ik) hem om half 1 belde en hij niet doorhad dat hij iets fouts deed. hij had het druk en dacht als ie niks zou laten horen, ik zou weten dat het niet doorgingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |