Dit dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien heeft ze wel toestemming.
TS is een ordinaire leugenaar.
Die lijkt er nog meer op idd, met die handclaps.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
En Girls Aloud hebben het weer gejat van Tiffany:
Ja weet TS veel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
En zij op haar beurt van Tommy James & The Shondells:
Die gast op 0:52 is een Fok!kerquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Hoi.
Gisteren keek ik met mijn vriendin een film. Op een gegeven moment kwam er een nummer in voor, wat m'n vriendin en mij wel erg bekend voorkwam. Het betreft deze:
Na een paar seconden nadenken wist ik het, het was het nummer van Sharon, Hier in de Disco.
Het loopt precies hetzelfde, alleen zingt ze "hier in de disco" in plaats van "i think we're alone now".
Klacht:
Ik ben teleurgesteld in zangeres Sharon.
Okay die tweede, het echte origineel, is dan weer een stuk beter.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
En zij op haar beurt van Tommy James & The Shondells:
Als je 'zanger' Rinus boven Girls Aloud prefereert ben je sowieso een vadsige homo natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef DuTank het volgende:
Maar Girls Aloud heeft geen Zanger Rinus
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien heeft ze wel toestemming.
TS is een ordinaire leugenaar.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Magereheinus het volgende:
Waarom ben ik niet bekend met al deze liedjes?
niet dat ik dat een gemis vind.
Of je hebt gewoon passie voor echte muziek.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je 'zanger' Rinus boven Girls Aloud prefereert ben je sowieso een vadsige homo natuurlijk.
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je 'zanger' Rinus boven Girls Aloud prefereert ben je sowieso een vadsige homo natuurlijk.
En dit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon passie voor echte muziek.
Girls Aloud is een door managers bij elkaar gezocht groepje, terwijl zanger Rinus zingt met zijn hart, gedreven door oprechtheid en puurheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |