Goed zo, ik ook. PS welke? Want ik zie dat jij ook in het 's-Hertogenbosch topic hebt gereageerd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:50 schreef MarkyB het volgende:
Ik speel bij een lokale carnavalsclub. Ook wel fanfare genoemd boven de rivieren.
Ik wilde het net nog niet vragen maar van vroeger uit komt jou gebruikersnaam erg bosch uit. Ik zat tot voor kort bij 'Tot de laatste snik' en ga na de vakantie beginnen bij De peer - ut raaike.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Goed zo, ik ook. PS welke? Want ik zie dat jij ook in het 's-Hertogenbosch topic hebt gereageerd.
Doen jullie wel mee met het Kwèkfestijn?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:59 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik wilde het net nog niet vragen maar van vroeger uit komt jou gebruikersnaam erg bosch uit. Ik zat tot voor kort bij 'Tot de laatste snik' en ga na de vakantie beginnen bij De peer - ut raaike.
Zekers, we gaan voor de laatste plaats.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Doen jullie wel mee met het Kwèkfestijn?
Spuit Elluf, laatste jaar helaas geen finale. Dus hoop dit jaar wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:37 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Zekers, we gaan voor de laatste plaats.
Waar zit jij bij dan?
Nooit zelf het idee gehad om er mee te beginnen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:47 schreef HalloweenJack het volgende:
Zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel enorm veel respect voor saxofoonspelers. Geweldig instrument
Joey?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Spuit Elluf, laatste jaar helaas geen finale. Dus hoop dit jaar wel.
Jawel maar ik ben momenteel ook al met gitaar, piano en harmonica bezig en dat wil ik eerst een beetje onder de knie krijgen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Spuit Elluf, laatste jaar helaas geen finale. Dus hoop dit jaar wel.
[..]
Nooit zelf het idee gehad om er mee te beginnen?
Gewoon doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:59 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben momenteel ook al met gitaar, piano en harmonica bezig en dat wil ik eerst een beetje onder de knie krijgen.
nu heb ik dan wel tijd teveel maar nog een instrument erbij is denk ik wel net iets teveel van het goede.
Lijkt mij van wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:31 schreef cafca het volgende:
Ik speel overigens wel mondharmonica, telt dat ook?
Tja, da's het enige blaasinstrument wat ik ooit aangedurfd heb. Maar op zich kunnen blazers best cool zijnquote:
Precies, bij dit soort muziek komt er vaak véél meer bij kijken. Eigenlijk zou je trombone moeten oefenen, van dat geluid krijg ik nou echt kippenvelquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:39 schreef DaDude1987 het volgende:
Goed topic! Persoonlijk wordt ik echt moe van al die gitaristen, 2 gitaren en een drumstel en voila je hebt een bandje.
Niet dat ik gitaar niet kan waarderen, maar muziek is zoveel meer! Speel zelf saxofoon en wil binnenkort trompet leren spelen!
Het is eigenlijk niet eens zo moeilijk. Zou zeggen ga een stapje hoger. Ik heb het binnen een jaar geleerd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, da's het enige blaasinstrument wat ik ooit aangedurfd heb. Maar op zich kunnen blazers best cool zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |