Je bent een haar? Neuken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:36 schreef xmamacitax het volgende:
haha jullie zijn egt.. ehm dom? en dat je mij een hem noemt ;p wuhahahah
Je zit in het verkeerde subforum, voor die vragen moet je bij school & studie zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:34 schreef xmamacitax het volgende:
ehm, zijn jullie dom ofso ? je weet toch wel wat ik bedoel. mbo 3 . egt je bent egt een faggot als je me nie begrijpt
KAN IK ME UITSCHRIJVEN OF NIE? kheb geen zin dat ik voor niets moet gaan betalen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:36 schreef xmamacitax het volgende:
haha jullie zijn egt.. ehm dom? en dat je mij een hem noemt ;p wuhahahah
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:37 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde subforum, voor die vragen moet je bij school & studie zijn.
Je hebt nog niks getekend dus de school kan je niet dwingen om les te volgen.
Niks tekenen dus totdat je weet naar welke school je wilt gaan.
wajo ik heb nu ook je topic gereageerd. hihiihiquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:37 schreef xmamacitax het volgende:
omg hoe reageer ik dit topic ? ik ben noob
Niet is niet waar mamacita, je moet sowieso betalen voor die studie helaas.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:39 schreef Supersoep het volgende:
Zoals dus al gezegd is, als je niet tekent dan hoef je niks te betalen. Als je wel tekent, dan zal je er wel aan verbonden zijn.
En wat de IB groep betreft, als de studie hetzelfde blijft (qua druk en niveau) dan zal er weinig veranderen. Het zal wel zo'n 5-6 weken duren voordat ze die verandering hebben doorgevoerd, zoals bij alles.
valt wel mee ik heb studiefinanciering gekrege binnen 3 wekenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:39 schreef Supersoep het volgende:
Zoals dus al gezegd is, als je niet tekent dan hoef je niks te betalen. Als je wel tekent, dan zal je er wel aan verbonden zijn.
En wat de IB groep betreft, als de studie hetzelfde blijft (qua druk en niveau) dan zal er weinig veranderen. Het zal wel zo'n 5-6 weken duren voordat ze die verandering hebben doorgevoerd, zoals bij alles.
whahaha egt vaag ofso is dit xPquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:40 schreef xmamacitax het volgende:
zoveel views ... asjeblieft ik wil dit verwijdere xD
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:41 schreef Supersoep het volgende:
Je kan je topic hier trouwens verplaatsen naar SES. Verplaatsen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:42 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
eee aap daar trap ik nie in dat is uitloggen
Okee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:42 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
eee aap daar trap ik nie in dat is uitloggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |