laat ook maar, was al beantwoordquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je een mooie samenvatting van de rel?
De OP.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:29 schreef xmamacitax het volgende:
heej, ik heb me ingeschreven in een school, aangenomen natuurlijk maar ben van gedachte verandert dat ik naar een ander school ga, ja ik heb me daar aangemeld ( het is nu zomer)
maar ik heb weer een brief gekrege van die andere school waarvan ik het definitief moet tekenen ( inscrhijven) ik w8 eerst dat ik wordt aangenome op die andere, zal ik hetn u gaan tekenen of later, en als ik het nu teken moeti k dan lesgeld betale ook als ik me uitschrijf?
en hoe zit dat met mijn studiefinanciering, ik kan het toch ook gewoon aanpassen of niet dan?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
TS kan niet spellen + ze post in KLB, geen goede combinatie.
TS weet niet hoe het internet werkt en veronderstelt dat haar gegevens, ook al gebruikt ze overal dezelfde username, niet te achterhalen zijn en we krijgen dus zo'n 15x een ''hoe, hoe hep je da gefonden op de internet''
Ik weet niet precies wat er allemaal weg is gehaald, waarschijnlijk links naar haar tweede hyves nadat haar eerste was achterhaald.
Dus je gaat beweren dat je wel kan spellen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
ik kan niet spellen? jij hebt echt een bril nodig aap. ga niet doen alsof jij de proffesor bent ofso.
ik lees nooit mijn tekst 1x na? jij wel dan nerdje
JA DAN SCHRIJF JE HET TOCH VERKEERD OF NIET DAN. DAN KAN JE NIET SPELLEN.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
ojaa sorry jullie kunnen niet normaal lezen
ofso is ofzo en ojaa is o ja snap je em nu?![]()
nerd
nou, het valt op zich wel mee. volgensmij heb jij echt een bril nodig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus je gaat beweren dat je wel kan spellen?
Ik lees m'n tekst ook niet na. Het heeft er ook helemaal niks mee te maken, het zijn geen slordigheidsfoutjes die je maakt die je een tweede maal wel zou ontdekken, maar gewoon een pure verbastering van bijna elk woord omdat je blijkbaar niet beter weet.
Ik vind het prima, maar ga dan niet beweren dat je wél kan spellen en dat ik een bril nodig heb. Dan maak je jezelf weer compleet belachelijk wat je in heel dit topic al doet en wat ook de reden is dat er nu al 200+ reacties zijn.
YOU NEED GLASSESquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
JA DAN SCHRIJF JE HET TOCH VERKEERD OF NIET DAN. DAN KAN JE NIET SPELLEN.
Typisch gedrag van iemand die in mentaal opzicht nog niet eens de basisschool ontstijgt. Ga lekker al breezerdrinkend Dragonball Z-filmpjes kijken, oelewapper.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
nerd
Alsook professor, niet proffesor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
nerd
Nou, post jouw foto eens.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef xmamacitax het volgende:
jullie hebben misschien wel mijn foto gezien?
Jouw taalgebruik en gedrag op het internet zeggen genoeg over je, labiele doos.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef xmamacitax het volgende:
jullie hebben misschien wel mijn foto gezien?
maar doe niet alsof jullie mij kennen. volgensmij zijn jullie zelf trollen en hebben jullie verwacht dat ik een trol ben?
get a life ik ga hier niet meer op.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsook professor, niet proffesor.
Amcık.
k vin dit eg nie kunnen horquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:21 schreef GenusButeo het volgende:
ejj mamacita, k vind dat je gelijk heb xx
nee, want misschien acteer ik nu dat weet je niet leeghoofdquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw taalgebruik en gedrag op het internet zeggen genoeg over je, labiele doos.
Je acteert zeker ook op je twitter en je youtubekanaal? Jouw beheersing van de Nederlandse én de Engelse taal (en waarschijnlijk ook nog eens de Turkse) is ver beneden alle peil.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:21 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
nee, want misschien acteer ik nu dat weet je niet leeghoofd
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je acteert zeker ook op je twitter en je youtubekanaal? Jouw beheersing van de Nederlandse én de Engelse taal (en waarschijnlijk ook nog eens de Turkse) is ver beneden alle peil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |