Ballonnen passen helaas niet om mijn knuppel heen. Die van de Gamma in ieder geval niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef Furdinand het volgende:
heb je een feestje??? normale ballonnen zijn goedkoper en tevens kleurrijker.
Durex bestel je natuurlijk ook op de welbekende website voor 20% van de prijs.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:27 schreef Righteous het volgende:
Lidl heeft een fijn sensetive condoom. Het Jippy condoom is erg goedkoop maar nogal dik in mijn beleving. Durex is duur.
Die zijn hier dus tijdelijk uitverkocht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef JanPiraat het volgende:
Ja ze hebben de Ballack XXL condooms voor de grote jongens
Condooms moeten aan strenge kwaliteitseisen voldoen om überhaupt verkocht te mogen worden in Nederlandquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:28 schreef DuTank het volgende:
Aldi condoomsEn dan zeer verbaasd zijn als ze 9 maanden later een kind uit poept
Wat een origineel grapje!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:28 schreef deepart het volgende:
golden shower.. uhhh power
Oh sorry hoor Mister Wiseguy. Ik wilde alleen maar een garpje maken...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:29 schreef Righteous het volgende:
[..]
Condooms moeten aan strenge kwaliteitseisen voldoen om überhaupt verkocht te mogen worden in Nederland
Dat soort gelul slaat dus nergens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |