quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef Ripley het volgende:
Ik wil ook wel weer, maar ik ben ook niet vrijgezel. Mag ik toch mee U, dan kunnen we het losse eindje ook oplossen
We hosselen ter plekke wel een geile serveerster voor jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Jullie snappen toch wel, dat ik deze avonturen alleen maar begonnen ben om zoveel mogelijk telefoonnummers van FOK!sters te scoren (gelukt) en om een dobbeldate met wat vrijgezelle jongedames te hosselen (nog niet gelukt).
Jaaa dobbeldatequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef Ripley het volgende:
Ik wil ook wel weer, maar ik ben ook niet vrijgezel. Mag ik toch mee U, dan kunnen we het losse eindje ook oplossen
Sorry, ik ben al bezet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Er valt hier wel meer te lezen, Krea.
Kijk eens even hoe snel we een leuke vrijgezelle jongedame gehosseld hebben Uquote:
Dat is 1, nu nog 1quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef Ripley het volgende:
Kijk eens even hoe snel we een leuke vrijgezelle jongedame gehosseld hebben U
Die zou ik al gehosseld hebben als jij haar niet veel te vroeg van de Koninginnebrunch had weggenomen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef Ripley het volgende:
Kijk eens even hoe snel we een leuke vrijgezelle jongedame gehosseld hebben U
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Stipt om vier uur staan we stil voor het huis van Misstique en de man die heel veel geluk met haar heeft.
We hebben er na onze vakantie nog geen tijd voor gehad, maar dit weekend zullen we de fles eens aanbreken, denk ik!quote:Met veel plezier neemt Misstique de fles sprankelende wijn genaamd Quinquin van wijnboer Esterházy in ontvangst. Hoe die gesmaakt heeft, moet ze ons nog maar eens melden.
Uiteraard heb ik er zelf ook één gekocht. Die openen we wel bij het dobbelen voor de volgende bestemming.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:47 schreef Misstique het volgende:
We hebben er na onze vakantie nog geen tijd voor gehad, maar dit weekend zullen we de fles eens aanbreken, denk ik!.
Ja ik zag Rip weglopen en ben gewoon weer tussen alle knappe mannen gaan zitten. Tikt ze op het raam dat ik mee moet!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die zou ik al gehosseld hebben als jij haar niet veel te vroeg van de Koninginnebrunch had weggenomen.
Vrijgezelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies! Maar jij hebt dan ook al wat dobbelervaring gezien de dobbeldate van vorig jaar. Opvallend dat dit jaar nog geen leuke, vrijgezelle FOK!sters zich gemeld hebben voor een dobbeldate met ons.
Precies. En dat noemt zichzelf een goed koppelaarster.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:16 schreef Skaai het volgende:
Ja ik zag Rip weglopen en ben gewoon weer tussen alle knappe mannen gaan zitten. Tikt ze op het raam dat ik mee moet!
In mijn glazen bol zie ik een dobbeldate met Skaai en Cat22 binnen nu en niet al te lange tijd. Mooi.quote:
Ja is het nou een dobbeldate of een doubledatequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:45 schreef UIO_AMS het volgende:
In mijn glazen bol zie ik een dobbeldate met Skaai en Cat22 binnen nu en niet al te lange tijd. Mooi.
Ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:52 schreef flipsen het volgende:
Ja is het nou een dobbeldate of een doubledate
Ja?quote:
Mooi. Wanneer gaan we op dobbeldate?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mooi. Wanneer gaan we op dobbeldate?
Maar dan kunnen we niet zien wat de dobbelsteen beslist heeft qua menu en dergelijke.quote:
Zullen we dan eerst dobbelen voor een datum?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we niet zien wat de dobbelsteen beslist heeft qua menu en dergelijke.Met Skaai en Costa gaan we dus gewoon op dobbeldate. Eerst dobbelen voor de keuken, dan voor het restaurant en in het restaurant voor het menu. En voor het eten doen we natuurlijk een toeristische attractie in de stad. Uiteraard na daarvoor gedobbeld te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef Cat22 het volgende:
Zullen we dan eerst dobbelen voor een datum?![]()
*denkt terug aan vorig jaar*
Hebben jullie nu nog ooit met Ripley en co. gemeet?
Vorig jaar is het uiteindelijk ook gelukt met Ripley en Isabeau, dus dit jaar mag geen probleem zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag maar om een foto. Ripley heeft altijd nieuwe jurkjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Skaai het volgende:
Jamaar Ripley moet wel mee want ik wil haar in d'r nieuwe jurkje zien
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |