In '91 ging ik naar m'n eerste concert ooit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:53 schreef Sersjee het volgende:
Boehoehoe, ik voel me zo oud! Gelukkig weet ik dat Againzender nóg ouder is, anders was ik meteen van het balkon gesprongen...
Veel plezier !! goede reis morgenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
Zo, na deze plaat ga ik pitten, morgen er om 4u uit, op vakantie
Tot 14 augustus mensen!![]()
Het kan zijn dat ik af en toe langswip omdat er ergens WiFi is, maar die kans is gering.
![]()
![]()
![]()
trusten en een hele fijne vakantiequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
Het kan zijn dat ik af en toe langswip omdat er ergens WiFi is, maar die kans is gering.
![]()
![]()
![]()
fijne vakantie!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
bey bey man bey bey en veel plezierquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:In het centrum van Breda is een loslopende giraffe gesignaleerd. De politie raadt omstanders aan uit de buurt te blijven. Meer info volgt.
hehe wat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:24 schreef hole1988 het volgende:
Dit moet een geintje zijn.
@politiebreda
[..]
Goede vakantie!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:24 schreef hole1988 het volgende:
Dit moet een geintje zijn.
@politiebreda
[..]
Het is wat In emmen lopen pinguins weg, in beekse bergen vliegen pelikanen en nu weer een giraffe.quote:
quote:
kon je dat nou niet in één post kwijtquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God ! Nu gaat het geluid toch even helemaal open. HERE WE GO !!!!!!!!!
haha heel maf iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het is wat In emmen lopen pinguins weg, in beekse bergen vliegen pelikanen en nu weer een giraffe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |